Langt igjen både sportslig og administartivt....

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • stiandahl
    Medlem
    Hoffnarr
    • Apr 2004
    • 61

    Langt igjen både sportslig og administartivt....

    Vi skriver snart september, fortsatt er vi med i medaljekampen og alle har vel også tenkt på hvordan neste sesong skal bli med en helt nytt trenerapperat. Senhøsten og vintern blir på mange måter spenndende selv om det er pause i tippeligaen.

    Jeg ser på det som skjer i LSK som svært spennende om dagen. Mange nye personer kommer til for å prøve å gjøre Lillestroem enda bedre. Optimismen er stor og forventingene er like mange som alle de blader som snart skal falle av høsttræne

    Jeg må si jeg er både positiv og litt negativ til det som skjer. Er litt bekymret at alt skal gå litt for fort. Økonomien er blir en kjempeutfordring fremover. Nå er LSK nødt til snart å tjene penger, for hvis ikke økonomien blir sunn i løpet av de neste 2 år vil man komme utenfor store problemer noe som akkurat nå virker fjærnt for veldig mange. De store spillesalg med klingende kroner i kassa fremover blir svært vanskelig i tiden som kommer i et trangt marked. Derfor blir det nå svært viktig i blant annet den jobben Fjørtoft trer inn i at han klarer å selge klubben utad i tiden fremover sammen med markedsavdelingen til LSK.

    Ja,jeg har vært litt skeptisk til den jobb som har blitt gjort akkurat på dette omerådet de siste årene. Noe jeg også har poengtert her i formuet. Fortsatt er jeg svært intressert i å vite hvor mye hovedsponsoren Nordea gikk inn med når dem ble hovedsponsor for LSK. Det er ikke oppgitt men jeg har en følese av at klubben ble solgt på billigsalg. Det skal ihvertfall ikke være lov til å signere en avtale som ikke innbringer mer enn 6 millioner vært år, og her tror jeg man for i år er langt unna dette beløpet. Det er så utrollig viktig nå fremover at man opptrer profosjonelt i administrasjonen.

    Videre er man på vei når det gjelder det sportslige. Her står det stilt bedre enn på mange år men også dette vil ha sin pris. Utrolig viktig nå at klubben henter de riktige spillerne og ikke bare bruker penger man egentlig ikke har på folk som ikke engang kan spille fast i førsteelveren.Mifsund er blant annet en spiller jeg tror vi har kastet bort penger på. Spillerne må også utvikle seg i riktig retning og være proffe i alt dem foretar seg. Her har jeg en følese av at det er langt opp til Rosenborg sitt nivå. V ier nødt til å utfordre Rosenborg på de omerådene vi kan gjøre det på. I fremtiden har vi ikke mulig å konkurrere på økonomi og spillestall. Der gjør dem som dem vil.Men hvis vi blir bedre på alt annet ja da kan det fort komme et seriegull til Åråsen.

    Ha en god fotballhøst
  • Baron
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Nov 2003
    • 187

    #2
    Hvis du tror at vi har kastet bort penger på Mifsud, er jeg sikker på at du tar feil. Har sett han spille i 2 andrelags kamper og flere treninger, og dette kan virkelig bli en joker i høst og neste år. Er utrolig rask og alltid målfarlig.

    Forøvrig er jeg enig i mye av det du skriver.
    Baron!

    Kommentar

    • Guling
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jun 2004
      • 484

      #3
      Ang penger. LSK har bare hovedsponsor ut sesongen, ikke sant?

      Med alt det spennende som skjer rundt klubben nå, bør vi klare å få en bra deal hva hovedsponsor angår før neste sesong.

      Kommentar

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎