Treningskamp LSK-VIF

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • e.d
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2005
    • 688

    #41
    Opprinnelig skrevet av Dinho88
    Er vi i avdeling utestengt- uønsket i denne kampen også?
    jeg tipper dere i "avdeling utestengt" er uønsket fra denne kampen og i alle andre kamper helt til dere legger ned den gruppa deres og kommer tilbake som kanarifans som støtter KFL og LSK,- på KFL og LSK sine premisser og ikke på deres egne premisser. Da håper og tror jeg dere er velkomne tilbake.

    Blussinga i Molde var dråpen som fikk begeret til å flyte over, men begeret er nok fortsatt fullt både slik LSK og KFL ser det. Det er for mange belastningsfaktorer forbundet med gruppa deres, Og jeg kan ikke se noe alternativ til at dere legger ned den gruppa deres før dere er ønsket tilbake.

    Jeg håper virkelig alle medlemmene i UFC kommer tilbake som vanlige medlemmer i KFL så snart som mulig. Og er med på å styrke tribunekulturen i kanarifansen slik dere fram til nå har gjort.
    synging, mentalitet - Kanari-Fansen

    Kommentar

    • RuneK
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2003
      • 861

      #42
      Opprinnelig skrevet av e.d
      jeg tipper dere i "avdeling utestengt" er uønsket fra denne kampen og i alle andre kamper helt til dere legger ned den gruppa deres og kommer tilbake som kanarifans som støtter KFL og LSK,- på KFL og LSK sine premisser og ikke på deres egne premisser. Da håper og tror jeg dere er velkomne tilbake.

      Blussinga i Molde var dråpen som fikk begeret til å flyte over, men begeret er nok fortsatt fullt både slik LSK og KFL ser det. Det er for mange belastningsfaktorer forbundet med gruppa deres, Og jeg kan ikke se noe alternativ til at dere legger ned den gruppa deres før dere er ønsket tilbake.

      Jeg håper virkelig alle medlemmene i UFC kommer tilbake som vanlige medlemmer i KFL så snart som mulig. Og er med på å styrke tribunekulturen i kanarifansen slik dere fram til nå har gjort.
      Dette blir vel litt dustete å forvente seg at gruppa skal løses opp, men det er klart at det vil komme flere straffer ved nye brudd på reglene. Dette gjelder også deg og meg og alle andre undergrupper. Vi skal ikke glemme at vi har andre undergrupper som tilhører KFL, som ikke har problemer med å holde seg til reglene. Da må det også være rom for at denne kompisgjengen.

      Jeg sier ikke at saken skal glemmes og at nye blanke ark skal tas frem, men i fansen bør vi ha litt takhøyde for det vi driver med. Samtidig som vi arbeider med regler som utarbeides i sammen med LSK for fansen beste.

      Så lenge alle følger reglene har vi ikke noe problem.


      R
      Støtt FuglaTifo
      Kontonr: 6201 05 41919

      Kommentar

      • SkLiA
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Mar 2006
        • 128

        #43
        koffer koste d 100 pænga å komme inn på Jessheim stadion? D va vell å ta i litt mye trur æ.. :lsk:
        (`’·.¸(`’·.¸...................................... .¸.·’´)¸.·’´)
        «´`·♥1917 Lillestrøm Sportsklubb 2012♥·´`»
        (¸.·’´(¸.·’´'''''''''''''''''''''''''''''''''''''' ''''''''''''''`’·.¸)`’·.¸)

        Kommentar

        • sigurdsen
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2006
          • 1818

          #44
          Jeg mener vel mere at hvis det ikke er plass til flere enn 2-3 tusen tilskuerere på stadion så spørs det om jeg vil bli klemt i hjel

          Kommentar

          • Harald_88
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2006
            • 550

            #45
            Opprinnelig skrevet av sigurdsen
            Jeg mener vel mere at hvis det ikke er plass til flere enn 2-3 tusen tilskuerere på stadion så spørs det om jeg vil bli klemt i hjel
            ¨Det er vel muligheter for at tilskuerantallet ikke vil nå de store høyder, i og med at en treningskamp på en tirsdagskveld naturlig nok ikke trekker like mye folk som helgekamper av betydning gjør.Men at det er enga betyr jo selvsagt endel.
            Alt For Fugla

            Gå Av Grønlund

            Kommentar

            • xeR
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 11206

              #46
              her bør det vel dukke opp en del fra klanen siden de får kortere reisevei til denne kampen enn hjemmekampa på ullevål.
              Det er bedre å væra døv enn vålenga.

              Kommentar

              • Harald_88
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2006
                • 550

                #47
                Opprinnelig skrevet av xeR
                her bør det vel dukke opp en del fra klanen siden de får kortere reisevei til denne kampen enn hjemmekampa på ullevål.
                Ja, pluss at det bor jo masse Fugla- og Enga fans i området rundt jessheim også
                Alt For Fugla

                Gå Av Grønlund

                Kommentar

                • kunden
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 2325

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av xeR
                  her bør det vel dukke opp en del fra klanen siden de får kortere reisevei til denne kampen enn hjemmekampa på ullevål.
                  hehe. pussig du skrev dette. har en tjommi som er enga-fan og skrev en mail til han om vi skulle dra og se, og jeg nevnte at denne gang vil antagelig klanen endelig klare å synge ut kanari-fansen, ettersom det er gangavstand for majoriteten av klanen ...

                  Kommentar

                  • xeR
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Jan 2004
                    • 11206

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av kunden
                    hehe. pussig du skrev dette. har en tjommi som er enga-fan og skrev en mail til han om vi skulle dra og se, og jeg nevnte at denne gang vil antagelig klanen endelig klare å synge ut kanari-fansen, ettersom det er gangavstand for majoriteten av klanen ...
                    nettopp
                    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                    Kommentar

                    • SAEDbeger
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2006
                      • 421

                      #50
                      hmm.. er det lett og komme seg til stadionen ved å ta tog eller buss eller noe fra oslo?

                      Kommentar

                      • Torolf
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2004
                        • 9574

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av SAEDbeger
                        hmm.. er det lett og komme seg til stadionen ved å ta tog eller buss eller noe fra oslo?
                        Ja, det er gangavstand fra stasjonen.

                        Kommentar

                        • SAEDbeger
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2006
                          • 421

                          #52
                          Opprinnelig skrevet av Torolf
                          Ja, det er gangavstand fra stasjonen.
                          hmmm har jo aldri vært der men syntes det så litt langt ut på kartet...hvor langt er ca og gå? togstasjonen vi snakker om selvfølgelig...

                          Kommentar

                          • SkLiA
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Mar 2006
                            • 128

                            #53
                            det er tar deg 9 minutter å gå fra togstasjonen til stadion
                            (`’·.¸(`’·.¸...................................... .¸.·’´)¸.·’´)
                            «´`·♥1917 Lillestrøm Sportsklubb 2012♥·´`»
                            (¸.·’´(¸.·’´'''''''''''''''''''''''''''''''''''''' ''''''''''''''`’·.¸)`’·.¸)

                            Kommentar

                            • Trondeo
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2005
                              • 3062

                              #54
                              Tog til Dal. Gå av på Jessheim

                              Tror det går hver time 57 minutter over hel fra Oslo, eller noe....
                              Last edited by Trondeo; 09.10.2006, 20:01. Begrunnelse: Feil informasjon

                              Kommentar

                              • SkLiA
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Mar 2006
                                • 128

                                #55
                                du må ikke finne på å ta toget til eidsvoll hvis du skal til jessheim!!!! du må ta toget til dalm og gå av på jessheim.. tar du toget til eidsvoll havner du på gardermoen.. toget til dal går fra lillestrøm 9 over hver time fra lillestrøm og er på jessheim 29
                                (`’·.¸(`’·.¸...................................... .¸.·’´)¸.·’´)
                                «´`·♥1917 Lillestrøm Sportsklubb 2012♥·´`»
                                (¸.·’´(¸.·’´'''''''''''''''''''''''''''''''''''''' ''''''''''''''`’·.¸)`’·.¸)

                                Kommentar

                                • Trondeo
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2005
                                  • 3062

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av SkLiA
                                  du må ikke finne på å ta toget til eidsvoll hvis du skal til jessheim!!!! du må ta toget til dalm og gå av på jessheim.. tar du toget til eidsvoll havner du på gardermoen.. toget til dal går fra lillestrøm 9 over hver time fra lillestrøm og er på jessheim 29
                                  Ey, trodde det gikk til jessheim jeg, tar det hele tiden for å komme hjem til meg selv, Frogner, men har aldri tatt toget videre, har bare tatt det som en selvfølge at det stikker innom Jessheim jeg..jaja...Beklager feil informasjon da

                                  Kommentar

                                  • camillakanari
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • May 2006
                                    • 211

                                    #57
                                    Er det 100 kr for inngang, både for voksene å barn ?

                                    Kommentar

                                    • SAEDbeger
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2006
                                      • 421

                                      #58
                                      Opprinnelig skrevet av camillakanari
                                      Er det 100 kr for inngang, både for voksene å barn ?
                                      alle under 16 kommer inn gratis var det vel

                                      Kommentar

                                      • SkLiA
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Mar 2006
                                        • 128

                                        #59
                                        skal prøveå gjøre meg liten i mrogen:P 100 penger er mye for en treningskamp ass
                                        (`’·.¸(`’·.¸...................................... .¸.·’´)¸.·’´)
                                        «´`·♥1917 Lillestrøm Sportsklubb 2012♥·´`»
                                        (¸.·’´(¸.·’´'''''''''''''''''''''''''''''''''''''' ''''''''''''''`’·.¸)`’·.¸)

                                        Kommentar

                                        • xeR
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Jan 2004
                                          • 11206

                                          #60
                                          regner med at den er såpass dyr siden vi må betale baneleie...
                                          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                          Kommentar

                                          Working...