Martin Husar virker litt usikker...

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • fjacob82
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 1507

    Martin Husar virker litt usikker...

    Okei, dette er bare litt synsing fra min side, men alle kommentarer mottas med takk.

    Var nyervervelse på venstre kanten kan fort bli en av våre store spillere. Tviler på denne sesongen men kommer nok til å kline til neste sesong. Potensialet oser av han.

    Men, av alle de godordene jeg har hørt om denne spilleren, så virket han merkelig nok veldig usikker på hva han skulle gjøre til tider.
    Jada, han skaffa oss noen farlige frispark og man kan jo helt klart se at mannen er sterk som en okse.
    Men jeg synes det da er litt merkelig av en venstrekant og være på så få løp, ligge så mye tilbake og se så forfjamset ut. Måtte trekke litt på smilebåndet noen ganger da han bare virra litt rundt og resten av laget måtte peke hvor han skulle flytte seg.

    Spør du meg så vil jeg egentlig ha han fra start istedenfor kiko som virkelig ikke trives i den rollen som venstrekant. For å gi han litt erfaring, og han ser jo ut som han er veldig ballsikker, så er ikke redd for at han skal drite seg ut heller.

    Mener forøvrig at jeg har hørt at han egentlig var venstreback. Kanskje derfor han hele tiden holdt seg så langt bak på banen.

    Selvfølgelig litt kjipt å være 20år, i et nytt land, ingen som forstår deg, og du forstår ikke noen. Men selve spillet er da internasjonalt? Trenger vel ikke kunne engelsk for å gå på noen løp.

    Kun litt drodling fra kampen igår..
    Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
    *Brasseberget*
  • Thomas E
    Juniormedlem
    Bøffel
    • Mar 2006
    • 22

    #2
    Opprinnelig skrevet av fjacob82
    Mener forøvrig at jeg har hørt at han egentlig er venstreback. Kanskje derfor han hele tiden holdt seg så langt bak på banen.
    hvis han egentlig er venstreback...hvorfår spiller han da på venstermidt?
    Er du dum og er sta holder du med vål\'enga
    Er du bli og er glad holder du med fugla!!!

    Kommentar

    • Grusom B
      Generalissimo Bellisimo
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6248

      #3
      Han er begge deler. Og han kommer til å bli sjef neste år.
      Ni principe ni rey...

      D10S!

      Kommentar

      • Juven
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • May 2006
        • 212

        #4
        Første gangen jeg så ham "live" var i går og kan vel ikke si at jeg så nøye på ham, men synes han virket bra. Syns han virket kjapp og hadde god kontroll med ball, kommer til innlegg (kunne kanskje vært litt bedre) har vel ikke helt godt overblikk til tider. Tror han kommer til tilføre oss mye bra, om ikke i år så til neste år.
        Man velger klubb bare en gang i livet, Lsk for evig!

        Kommentar

        • Thomas E
          Juniormedlem
          Bøffel
          • Mar 2006
          • 22

          #5
          jeg har lest litt og ser at han kommer til og bli viktig i en eventuel gull kamp neste år.
          Er du dum og er sta holder du med vål\'enga
          Er du bli og er glad holder du med fugla!!!

          Kommentar

          • mr.Jordbakke
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 3845

            #6
            Fantastisk innhop av Martin Husàr, men det virket ikke som han holdt i 45 min. Dårlig kondis?

            Ellers støtter jeg forslaget om å la han starte, så kan heller Uwe bytte han ut når han blir sliten med f.eks. Påsan. Jeg vil heller se Påsan på venstrekant. Hvorfor i det hele tatt bytte ut Riise som spilte strålende?

            Kiko var vel dessuten skyld i Stabæks første mål ved at han forsøker på et hælspark uten å vite hvor den havner.

            Husàr har ikke noe felles språk med hverken spillere eller trenerere - DET er et problem. Likevel tror jeg, ved at han får mer spilletid sammen med 1.laget, vil dette gå av seg selv etterhvert.

            Ja til Husàr fra start!
            NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

            Mvh
            Mr.Jordbakke

            Kommentar

            • Superstefan
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 2180

              #7
              Han var litt usikker noen ganger hvor han skulle gå virket det som men når han først fikk kula i beina var han sjef..ingen skulle få lov til og ta den fra han..fikk flere farlige frispark og kom til ett par bra innlegg..tror denne spilleren kommer til og bli veldig viktig i årene som kommer,,
              Fotograf Kreativ Kanaris

              KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

              Kommentar

              • Vicarious
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2006
                • 391

                #8
                Husar virker veldig lovende. Men mener han var bedre mot Molde enn han var i går. I den kampen hadde han et par "klyv" oppover banen, der han virkelig viste at han hadde driv. Så ikke så mange av de i går, men han var flink til å skaffe oss frispark ihvertfall.

                Hvis Husar egentlig er venstreback er jeg av den oppfatningen at vi kan trenge han mer der enn venstre midtbane. Shane er vårt svakeste punkt per i dag.
                (På venstre midtbane vil jeg ha en Påsan i storform..)

                Kommentar

                • Brasse7
                  Juniormedlem
                  Bøffelpromp
                  • Sep 2006
                  • 10

                  #9
                  Enig med fjedja her. Husar så litt forvirret ut til tider og han var svært defensiv. Hvorfor var det ingen som sendte han høyere på banen de siste minuttene. hvertfall to innlegg en litt mer offensiv kant kunne fanget opp ved å stå høyere. Mem regner med at samarbeidet og forståelsen kommer til å bli bedre etterhvert. Gledlig å se ollie såpass aktiv i går!
                  brasseberget nedre felt c

                  Kommentar

                  • Gullars
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Aug 2005
                    • 355

                    #10
                    Syns også Pål gjordet et positivt innhopp de få minuttene han fikk i går..

                    Kommentar

                    • kunden
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2005
                      • 2324

                      #11
                      kan bare istemme, han så til tider forvirret ut. men kanskje det var pga lsk manglende formasjoner. i hans fotballverden tenker man sikkert 3-4 trekk fremover med spill langs bakken. i lsk er det meste tilfeldig til tider, kan det virke som (selvom vi begynner å vise frem god teknisk fotball).

                      han er nok ikke i toppform, og begynte å henge med hodet allerede etter ca 20min. han virker sterk i kroppen, men kanskje noe keitete?? ser litt stiv ut?

                      hans alder tatt i betraktning, blir han nok en spennende spiller fremover.

                      Kommentar

                      • SuperErik
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2004
                        • 535

                        #12
                        Synes ikke han virket så usikker,men var ikke like markant som i debuten hans.

                        Mot Molde viste han seg veldig besluttsom og som enormt gjennombruddssterk.Ingen nøling der..der satte han fart og fosset i vei.

                        Fyren er jo råsterk,kjapp på de første meterene og har bra teknikk.Denne spilleren har jo noe internasjonalt over seg.Ser et stort potensiale i han.
                        - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

                        <Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

                        Kommentar

                        • Ballkunstneren
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2006
                          • 780

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Thomas E
                          hvis han egentlig er venstreback...hvorfår spiller han da på venstermidt?
                          Fyren var desperat i sin forrige klubb på å bli med mer offensivt og var virkelig frustrert fordi han ikke fikk lov. Men at han har omstillingsproblemer er nok sant, men det kommer seg etterhvert!

                          Han kommer til å bli en av de beste venstrevingene vi noensinne har hatt!

                          :lsk:

                          Kommentar

                          • fjacob82
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2005
                            • 1507

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Ballkunstneren
                            Fyren var desperat i sin forrige klubb på å bli med mer offensivt og var virkelig frustrert fordi han ikke fikk lov. Men at han har omstillingsproblemer er nok sant, men det kommer seg etterhvert!

                            Han kommer til å bli en av de beste venstrevingene vi noensinne har hatt!

                            :lsk:
                            Så det er slik det henger sammen ja. :-)

                            Jeg tror også at han kommer til å bli en av de beste venstrevingene vi har hatt.
                            Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                            *Brasseberget*

                            Kommentar

                            • Raskolnikov
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Sep 2005
                              • 1452

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Vicarious
                              Hvis Husar egentlig er venstreback er jeg av den oppfatningen at vi kan trenge han mer der enn venstre midtbane. Shane er vårt svakeste punkt per i dag.
                              (På venstre midtbane vil jeg ha en Påsan i storform..)

                              Uenig i denne. Shane har vært betydelig bedre som back enn Mouelhi som venstrekant. Alle vil vel ha spillere i form, men å satse på Pål Strand synes jeg blir helt feil for LSK. Slik jeg ser det har Mouelhi/venstrekant plassen vært vårt klart svakeste punkt i år. Jeg stiller også et spørsmålstegn ved den defensive jobbingen til vår sentrale midtbane (les: Koren).
                              Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                              Kommentar

                              • GulMann
                                Medlem
                                Hoffnarr
                                • Sep 2006
                                • 43

                                #16
                                Fult mulig han er litt forsiktig, men synes han gjør det bra, holder linja delvis bra, skulle fortsatt ønske han kunne holde krittet hele veien.
                                Samtidig ligge litt høyere så han ikke henter ballen på egen banehaldel hver gang.

                                Kommentar

                                Working...