Er RL sannsynlig eller bare 5.? (var: sølvet innen rekkevidde, eller kun bronsen)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • bøllefrø
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2004
    • 462

    #21
    Det gjør vondt åse fotball om dagen. Rosenborg og Brann varter opp med festfotball, mens vi prøver å klamre oss til en bronsemedalje. Men med det spillet vi presterer begynner jeg å miste troen på medalje, og håper bare vi klamrer oss fast i en Royal League plass, og kan bruke vinteren til å finne ut hvor det egentlig er vi skal hen.

    Kommentar

    • Torolf
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 9574

      #22
      Sølv betyr ikke en dritt for Martin Andresen

      Denne artikkelen styrker sølvhåpet hvis LSK bare klarer å gjøre jobben selv:

      Kommentar

      • okb
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 2377

        #23
        De evige optimistene i Bergen fikk seg en nesestyver av dimensjoner i går, og jeg må innrømme at jeg syntes det var veldig gøy. Nå er mulighetene der for sølv, men som vanlig er LSK nødt til å prestere selv. Tromsø er ingen enkel motstander, og jeg må si jeg sliter litt nå. Dette blir nervepirrende.

        -okb!
        Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

        Kommentar

        • scages
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2003
          • 1292

          #24
          Vinner vi resten av kampene tar vi sølv. Garantert at Brann kåler mot enten Kamma eller Viking. Deilig at rosenbart fikk jekka ned de breiale fiskera der borte. Ingen ting er så stille som en taus bergenser var det en klok mann som sa en gang. Høydepunktet under seriefinalen kom forøvrig da vesle Ivers ble egga. Brann skal måtte selge seg dyrt om de skal greie å ta erkefienden i vest som kjemper med kniveggen mot strupen. Er mer bekymra for at vi ikke gjør jobben selv. Høsten har stort sett vært en festival i lidelse resultatmessig. (spillemessig er det ikke grunn til å svartmale så mye) Satser på at oppturen starter i kveld. Bydelslaget er også på G om dagen, så her er det alle man til klutene og blø for drakta som gjelder ut sesongen. Satser på at det løsner for OO snart, pila har pekt riktig vei i det siste.

          Skyt!!!!!!!!!!!!!!!Jeg vil ha e-cup.

          Kommentar

          • kunden
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 2315

            #25
            i skrivende stund må vi nok være mer enn fornøyd med royal league spill. klarer vi i tillegg å passere enga(fy faen, passere enga, vi har 6 poeng mot dem) og får e-cupspill er sesongen allikevel brukbar ... selvom det er vanskelig å tenke slik i en sådann stund. vi har skuslet bort 11 av 12 poeng mot tippeligaens to svakeste lag(tromsø og sandefjord, hvis rekkefølge er valgt tilfeldig)

            Kommentar

            • detvarvondtdet
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2006
              • 398

              #26
              Opprinnelig skrevet av kunden
              i skrivende stund må vi nok være mer enn fornøyd med royal league spill. klarer vi i tillegg å passere enga(fy faen, passere enga, vi har 6 poeng mot dem)
              Håper ikke spillerne er like opptatt av detta enga greiene.. Ja det er fett å slå enga, men det betyr ingen ting i den store sammenheng utover 3 poeng får å slå dem..Syntes ikke det er værre med enga foran på tabellen en om det hadde vært noe annet lag...

              "Hatet" som en gang var mellom oss er sakte men sikkert vasket ut etter som både vif og lsk over mange år har utviklet seg til å bli store klubber der penga rår og 95% av stallen er kjøpt og betalt.. Det hjelper heller ikke at vi møter hverandre 17 ganger i året med treningskamper i valhall, på La manga, i hallen på kongsvinger, jessheim eller hvor faaen det måtte være...

              Nei, jeg håper strømmen rykker opp i eliten igjen å at det kan oppstå litt godt gammelt "hat" igjen. Tiden da Lillestrømlinger kjørte rundt strømmen via skjetten eller rælingen for å komme til Lørenskog og utover savner jeg. Eller at alle på strømmen setter på alle vannkraner i huset over natten når det er flom i nittelva...

              Jeg oppfordrer alle til å bli med de gratis bussene som er satt opp fra strømmen til opprykkskampen mot ullern neste helg og heie fram strømmen til første divisjon..
              "Dere kan sitere meg på dette:
              Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
              Fjøra

              Kommentar

              • kunden
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 2315

                #27
                Jeg oppfordrer alle til å bli med de gratis bussene som er satt opp fra strømmen til opprykkskampen mot ullern neste helg og heie fram strømmen til første divisjon..
                ja, det er hva jeg ville kalle *virkelig* hat .. heie dem frem ...
                heide du frem enga da de spilte i 1.div også??
                når gullkampen er over, er det ihvertfall gøy å slå erkerivalen. det er og blir enga. iår står det dessuten om e-cupspill ... og det kan jo være det klubben trenger for at koren og mifsud skal ta ett år til. eller kanskje de velger enga, ettersom de skal "stilles ut" i europa ..

                Kommentar

                • LSK-supp.
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Dec 2003
                  • 1023

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av detvarvondtdet
                  Håper ikke spillerne er like opptatt av detta enga greiene.. Ja det er fett å slå enga, men det betyr ingen ting i den store sammenheng utover 3 poeng får å slå dem..Syntes ikke det er værre med enga foran på tabellen en om det hadde vært noe annet lag...

                  "Hatet" som en gang var mellom oss er sakte men sikkert vasket ut etter som både vif og lsk over mange år har utviklet seg til å bli store klubber der penga rår og 95% av stallen er kjøpt og betalt.. Det hjelper heller ikke at vi møter hverandre 17 ganger i året med treningskamper i valhall, på La manga, i hallen på kongsvinger, jessheim eller hvor faaen det måtte være...

                  Nei, jeg håper strømmen rykker opp i eliten igjen å at det kan oppstå litt godt gammelt "hat" igjen. Tiden da Lillestrømlinger kjørte rundt strømmen via skjetten eller rælingen for å komme til Lørenskog og utover savner jeg. Eller at alle på strømmen setter på alle vannkraner i huset over natten når det er flom i nittelva...

                  Jeg oppfordrer alle til å bli med de gratis bussene som er satt opp fra strømmen til opprykkskampen mot ullern neste helg og heie fram strømmen til første divisjon..
                  Strømmen, hvor er det?
                  I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                  Kommentar

                  • sniper
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 5254

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av detvarvondtdet

                    Jeg oppfordrer alle til å bli med de gratis bussene som er satt opp fra strømmen til opprykkskampen mot ullern neste helg og heie fram strømmen til første divisjon..
                    Nå foregriper du "begivenhetenes" gang her. Strømmen skal faen takke meg ikke opp i 1. divisjon, de spiller om plass i andre divisjon, samme divisjon som vårt andre-lag.

                    Og oppfordre folk på et Fugla-forum om å støtte Strømmen blir som å veive med det amerikanske el Israelske flagget i Mekka.
                    Du gjør det bare ikke.


                    Petter

                    Kommentar

                    • Harvest
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2006
                      • 855

                      #30
                      Støtte Strømmen? Haha! Møkkalag.
                      Iron Maiden's gonna get you.

                      Kommentar

                      • LasseN
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2005
                        • 1610

                        #31
                        Støtte Strømmen...Nix. Njet. No. Ikke snakk om.

                        Det er på samme nivå som bydelssupporterne som skulle komme og heie på tromsø.
                        LasseN

                        Kommentar

                        • detvarvondtdet
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2006
                          • 398

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av petter
                          Nå foregriper du "begivenhetenes" gang her. Strømmen skal faen takke meg ikke opp i 1. divisjon, de spiller om plass i andre divisjon, samme divisjon som vårt andre-lag.

                          Og oppfordre folk på et Fugla-forum om å støtte Strømmen blir som å veive med det amerikanske el Israelske flagget i Mekka.
                          Du gjør det bare ikke.

                          Petter


                          hehe..godt å se at det fortsatt finnes litt antipatier mot strømmen her. Og ja selvfølgelig mente jeg opp til andre og ikke første divisjon.
                          Og nei, jeg mener selvfølgelig ikke at noen skal heie på strømmen. Det var en sarkastisk kommentar jeg la med på slutten etter å ha lest tråden om at klansfolk var ventet på Åråsen for å heie frem Tromsø..Men det er tydelig at den ble tatt alvorlig...sorry
                          "Dere kan sitere meg på dette:
                          Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
                          Fjøra

                          Kommentar

                          Working...
                          😀
                          😂
                          🥰
                          😘
                          🤢
                          😎
                          😞
                          😡
                          👍
                          👎