LSK2 - Raufoss lørdag 7. oktober kl. 15.00 på Åråsen!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gilbert
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 3192

    #41
    Som jeg har sagt før, pleier jeg sjelden verken å gå av skaftet i begeistring eller dømme nye spillere nord og ned før de har fått (mye) (spille)tid på seg. Men når det gjelder Martin Husar er jeg, som de fleste andre, ganske overbevist om at han kommer til å få mye spilletid, mest på venstre kant, men kanskje også som venstre back, i start-11'ern neste år og sikkert også i vinter. Selv om han ikke gjorde spesielt mye ut av seg i går.

    Etter å ha fulgt Cyril Kali nøye siden han kom, og naturligvis særlig etter St James' Park, mener jeg han er vår framtid på HB (= høyre back, for de som er i tvil om denne forkortelsen), selv om Anton nok også kan få noen kamper neste år. Hvis Cyril ikke får forlenga kontrakten, ikke minst som et framtidig salgsobjekt, og hvis han ikke (uskadd) får spille mye neste år, må det ligge noe annet enn det sportslige bak. Sammenlikninger mellom disse to store talentene, Martin og Cyril, og fjorårets leiesoldat Sasa blir helt misvisende.

    gilbert

    PS: I likhet med Rønnern skjønner heller ikke jeg hvorfor RB gir Pål ei stjerne; det må være for å være hyggelige etter en kamp mot hjemklubben Raufoss, og har ikke grunnlag i prestasjonene på banen. Derimot synes jeg Pål Steffen gjorde en god jobb, bedre og bedre utover i andre omgang, og særlig offensivt (!) på HB (som jeg alt har forklart hva betyr...) DS

    Kommentar

    • 10.09.50
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2005
      • 1410

      #42
      Opprinnelig skrevet av Østlien
      Registrerer nok en gang at dere ikke vinner en dritt i norsk fotball tross i gedigne spillerkjøp.
      Jeg registrerer at Lillestrøm ligger på tredjeplass bak to lag som har gjort vesentlig mer gedigne spillerkjøp. Jeg registrerer videre at Raufoss med sin gedigne satsning, som inkluderer seks heltidsansatte, har drevet det helt til toppen av annendivisjon. Imponerende.

      Kanskje på tide å prøve noe mer potent enn Dag "Det er bare å gnu på" Upyoursmoen?
      Last edited by 10.09.50; 08.10.2006, 20:49. Begrunnelse: Jåleri

      Kommentar

      • RoyVaadal
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2004
        • 4055

        #43
        Opprinnelig skrevet av gilbert
        Hvis Cyril ikke får forlenga kontrakten, ikke minst som et framtidig salgsobjekt, og hvis han ikke (uskadd) får spille mye neste år, må det ligge noe annet enn det sportslige bak. Sammenlikninger mellom disse to store talentene, Martin og Cyril, og fjorårets leiesoldat Sasa blir helt misvisende.
        Meget interessant info fra deg som følger klubben så tett, gilbert, og som har mye større grunnlag til å vurdere det sporstlige enn jeg har.

        Men sett litt fra utsiden så er den største forskjellen så langt at Sasa fikk ganske mye spilletid i Eliteserien, mens Kali vel ikke har fått prøve seg en eneste gang. Riktignok har Kali hatt en lengre skadeperiode, men likevel. Og skadeperioder trekker også ned noen ganger når man skal vurdere framtida til spillerne. Det blir spennende å se hva LSK gjør.
        RoyVaadal.

        Kommentar

        • Østlien
          Juniormedlem
          Ferskenpels
          • Oct 2006
          • 2

          #44
          Opprinnelig skrevet av 10.09.50
          Jeg registrerer at Lillestrøm ligger på tredjeplass bak to lag som har gjort vesentlig mer gedigne spillerkjøp. Jeg registrerer videre at Raufoss med sin gedigne satsning, som inkluderer seks heltidsansatte, har drevet det helt til toppen av annendivisjon. Imponerende.

          Kanskje på tide å prøve noe mer potent enn Dag "Det er bare å gnu på" Upyoursmoen?

          Det siste er jeg veeeldig enig med deg i!!!

          Kommentar

          • Joha
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2003
            • 314

            #45
            Fair Play

            Hadde Lsk 2 vist fair play så hadde de stilt med samme lag mot Raufoss og Alta.Blir helt feil når de topper laget mot Raufoss med 10 spillere fra a-stallen til a-laget og sender junior laget til Alta til helgen

            Kommentar

            • holmiz
              The kjøkken-kanariz
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 6064

              #46
              Tror dette ble godt forklart i denne tråden (om nettopp LSK2 - Raufoss):


              Dessuten så er det vel litt feil å legge en tråd som denne under "forslag til nye spillere?"
              Hilsen Anders

              Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
              Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

              Kommentar

              • McGuffy
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 5096

                #47
                Fair Play ja, er dette bror til den mer kjente Power Play? Og fetter til Cold Play?

                Syns vi skal prøve og hente begge brødrene Play, men fetteren syns jeg ikke holder mål. Han blir kanskje litt veik i duellene?

                Kommentar

                • holmiz
                  The kjøkken-kanariz
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 6064

                  #48
                  der ble innleggene flyttet jo

                  (men det var off-topic)
                  Hilsen Anders

                  Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                  Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎