Bjørn Helge Riise - Vår nye høyreback?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • holmiz
    The kjøkken-kanariz
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 6064

    #21
    Tror han kan gjøre som sin bror, spille både kant og back. Er stor fan av allsidighet, samtidig så gir det oss mere bredde i stallen mh til dekning på alle posisjoner.
    Hilsen Anders

    Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
    Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

    Kommentar

    • Kjetil
      Medlem
      Hoffnarr
      • Mar 2006
      • 48

      #22
      Så lenge Uwe er trener blir det Dan på backen. Så enkelt er det.
      Diego for fugla!

      Kommentar

      • krisruds
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2005
        • 839

        #23
        Ikke hver så negativ til Uwe nå. Vi har blitt sinnsykt mye bedre etter han ble trener. Nesten 40% mer folk på kamper, KFL har nesten 100% mer medlemmer, vi har vært i Cup finale, vi har kjempa om serigull i 2år. Tar tid og bygge opp et lag. Første neste sesong han har sagt at vi skal ta gull. Velger å tro på Uwe jeg
        Mener han Dan skal spille høyere, så spiller han høyere. (selv om man ser det ikke funker)
        krisruds medlem av KFL siden 1996


        OI OI OI nå har vi det morro :)

        BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

        Kommentar

        • Sem
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2005
          • 1626

          #24
          Opprinnelig skrevet av krisruds
          Mener han Dan skal spille høyere, så spiller han høyere. (selv om man ser det ikke funker)
          Ser man at det ikke funker? Synes han har bidratt med mye positivt, jeg, og gjort flere solide kamper. Noen svake kamper har han selvsagt også hatt, men det er vel ikke så rart når han, som han selv sa, ikke var i toppform da han kom. At Uwe valgte å bruke han, er forsåvidt et offensivt valg, og kom jo av salget av Andersson og skade på Kali. Jeg synes generelt folket er alt for negative til Danton.

          Kommentar

          • Frydenlund
            Medlem
            Hoffnarr
            • Feb 2004
            • 52

            #25
            Syns ikke dette er en god ide. Riise har vist seg som en av Norges beste vinger i år, og det vil være feil å sette en spiller med slike enorme offensive kvaliteter ned på backen. Som back trenger man vel også litt mer duellstyrke og hodestyrke.

            Kommentar

            • trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7052

              #26
              Opprinnelig skrevet av McGuffy
              Cyril Kali..
              Som en av de som var heldige nok til å se Cyrils fantomkamp i Newcastle kan jeg bare si: Helt enig.
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

              Kommentar

              • Matti
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2005
                • 895

                #27
                Opprinnelig skrevet av Sem
                Ser man at det ikke funker? Synes han har bidratt med mye positivt, jeg, og gjort flere solide kamper. Noen svake kamper har han selvsagt også hatt, men det er vel ikke så rart når han, som han selv sa, ikke var i toppform da han kom. At Uwe valgte å bruke han, er forsåvidt et offensivt valg, og kom jo av salget av Andersson og skade på Kali. Jeg synes generelt folket er alt for negative til Danton.
                Tull. Man kan ikke forvente å bli seriemester da, Lillestrøm har som mål å ta seriegull neste år og en avdanka treg danske passert tredve holder ikke mål. Derimot Kali synes jeg kan få tillit, de gangene jeg har sett han virker han veldig positiv. Veldig fin fart og teknikk, tror vi kan få en svært offensiv og god flanke ved Riise og Kali.

                Kommentar

                • HSft
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 6075

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Matti
                  Tull. Man kan ikke forvente å bli seriemester da, Lillestrøm har som mål å ta seriegull neste år og en avdanka treg danske passert tredve holder ikke mål. Derimot Kali synes jeg kan få tillit, de gangene jeg har sett han virker han veldig positiv. Veldig fin fart og teknikk, tror vi kan få en svært offensiv og god flanke ved Riise og Kali.

                  passert tredve??!? Har vel så vidt blitt 27

                  Kommentar

                  • Matti
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2005
                    • 895

                    #29
                    Hehe, det blir feil, ja. 27 år er korrekt.

                    Kommentar

                    • HSft
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2004
                      • 6075

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av Matti
                      Hehe, det blir feil, ja. 27 år er korrekt.
                      Men jeg er ellers enig i at han ikek holder. Minner om når vi prøvde påsan på backen i fjor. Ikke farta til å rette opp defensive feil som han gjør. Men bra innleggsbein og offensive ferdigheter.

                      Kommentar

                      Working...
                      😀
                      😂
                      🥰
                      😘
                      🤢
                      😎
                      😞
                      😡
                      👍
                      👎