Etter LSK-Odd

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

    Etter LSK-Odd

    Her diskuteres utfallet av kampen
  • fugla_4_ever
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 467

    #2
    Det ser vist ut til at dette er det første innlegget i dag... Dette var mildt sagt drit dårlig. Det virker som om alle gutta gir opp etter 0-1 målet. Sinnsykt skuffende av Strand som har gjort en elendig kamp. Det er mesten rart å se et så lite gjennombruddshissig og så dårlig samspilt lag.

    Når det gjelder Misund er han, etter dagens kamp, et eget kapittel. Erlandsen får kalle meg hva han vil, men den mannen er rett og slett dårlig. Han vår elendig mot Enga, men det var faktisk enda værre i dag. Jeg syntes det er underlig at en keeper som skal være god nok for tippeligaen ikke klarer å stanse en ball som treffer ham i hånden.

    Dette var, alt i alt, skuffende! Ser ikke alt for lyst ut med tanke på semin!!!

    Kommentar

    • jal
      Juniormedlem
      Bøffel
      • Apr 2004
      • 27

      #3
      Noe må rett og slett skje! AE ser ut som om han ikke er intresert, enkelte spillere er ikke bedre. Kanskje de venter på neste sessong!
      Semi'n og Cup'en får bli årets trøst...... :twisted:
      JAL

      Kommentar

      • Hertis
        I karantene
        Forumonanist
        • May 2004
        • 173

        #4
        haha, for noen jævla bønder, glad jeg ikke var på Åråsen i dag

        Kommentar

        • inZane
          Medlem
          Møteplager
          • Feb 2004
          • 77

          #5
          Ja dette var ikke noen imponerende forestilling fra LSKs side.

          For å forsøke å flytte fokus fra alt det negative, så vil jeg fremheve 3 positive ting som jeg mener å ha fått med meg fra dagens kamp.

          1. Shane tilbake på venstreback. Synes Shane gjorde en ganske god kamp de ca 65 minuttene han spilte. Bedre initiativ og med mer kraft i duellene enn Tom.

          2. Mifsud. La nå denne mannen spille fra start!! Stor fart, og enda viktigere; teknikk nok til at ballen sitter nærmest klistret selv i full fart fremover. Bare han lærer seg spillemønsteret i laget (kan egentlig noen som helst i stallen LSKs spillemønster??) og lagkameratene forstår hans bevegelsesmønster så skal vi få enda mer glede ut av denne karen.

          3. Koren. Eneste LSKer som stod på og forsøkte gjennom hele kampen. Selv Espen ble litt giddalaus i perioder i dag, og Einarsson likeså.
          Mvh Christian
          inzane@bluezone.no

          Forza Fugla!!

          Kommentar

          • KFL41
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 3648

            #6
            Synes kamper som dette er verre en å tape mot VIF. Der hadde vi i hvertfall antydning til å lage problemer for motstanderne. Idag var vi rett og slett patetiske. PATETISKE!!!

            Jeg har hittil holdt fred når det gjelder Erlandsen men nå synes jeg han ikke er lik seg selv. Erlandsen har aldri vært en trener som endrer på ting selv om det går dårlig. Idag byttet han formasjon kontinuerlig gjennom kampen. Spillere byttet posisjoner. Det er ikke rart kampen utvikler seg slik da.

            Nå må alt settes inn på å ta oss til Cupfinalen. Kanskje ikke lett å få til en formtopp når det er så kort tid til semien, men noe må i hvertfall gjøres foran denne kampen. Men vi må finne en stamme i laget til denne kampen som må arbeides med frem mot kampen. Det nytter ikke å bytte så mye når ingenting fungerer. Greit å bytte en gang i løpet av kampen og forsøke noe nytt, men ikke flere ganger. Det skaper usikkerhet. Gylfi må stå over semien og da kan han få hvile litt og bygge seg opp til de 5 siste kampene i serien pluss forhåpentligvis cupfinale. Uansett hvem som spiller mot Sogndal og Lyn, må de føle at de blir satset på nå i de siste kampene på høsten.

            Men et slikt tap er kanskje ikke så galt at det ikke er godt for noe. Nå vet gutta at de begynner på bånn.

            Kommentar

            • Bolsen3
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2004
              • 1061

              #7
              Nei , dette var mildt sagt elendig. Årets desidert dårligste fra LSK's side...

              MEN; jeg har sett at mange mente at royal leauge plass er ute av sikte med tap i dag. Det er jeg ikke helt enig i. Laget må selvsagt reise seg betraktelig, men hvis ikke Brann vinner i morgen så er det ikke mer enn 3 poeng opp...Det er da fulgt mulig!

              Medalje derimot ser ut til å være tapt. Og engen ser ut til å havne over oss for første gang siden 1998, desverre...

              Kommentar

              • KanariJente
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Jul 2004
                • 106

                #8
                Jeg var ikke tilstede på Åråsen selv, men fulgte hele kampen på NRK1. Og jeg har ett ord for å beskrive min opplevelse av den:
                BEGREDELIG!

                Hva skjedde?! Det var jo fullstendig kollaps. Dette er noe av det verste jeg har sett. Dette skulle bare ikke være mulig - men det var det jo tydeligvis. Nei, dette er for dårlig. Jeg vet at gutta kan bedre enn som så. Jeg hørte hva AE sa til NRKs reporter og var ikke den eneste her i huset som hørte det. Jeg finner bare ikke ord for det, altså! Greit at spillerne ikke klarte å yte sitt beste - det holder jeg med. MEN jeg er slett ikke enig i alt han sa.

                Dette var skammelig, skrekkelig og rett og slett forferdelig. Men jeg er på ingen måte en medgangssupporter. Selvom laget sliter nå, så står jeg ved dets side uansett - til tross for at jeg ikke kan møte opp på kamper.

                Men altså, nå må vi begynne å vinne!

                Kommentar

                • general
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2004
                  • 1150

                  #9
                  For 4817 gang roper jeg det ut: Hvofor får ikke Kasey og Mifsud sjansen mer..Ikke at Kasey stor spilte i dag slik som har gjort tidligere,men mannen kan jo få litt tid når det går til helvete(gjerne ellers å men)

                  Misund var og er revva, glem alt det med lojal 2.keeper osv..det driter jeg i når mannen stopper svært lite. (3-4 målet kunne han vel svært lite gjort noe med men)

                  AE er som nevnt vedlig passiv i dag. Kanskje er ryktene om at han har signert for en klubb i sverige sanne ell så gir han nå LITT faen i sportsklubben

                  Trøsten blir nå som mange andre år for vif, cupen.
                  Seriegull 2016!!!

                  Kommentar

                  • Håkon Henriksen
                    Administrator
                    • Nov 2003
                    • 6411

                    #10
                    Nei, nå må Arne pakke kofferten sin å reise, han kan ta pappa permisjon resten av året, få inn Uwe NÅ!!

                    Faen, spillerne løper rundt å virker usikre på hva dem egentlig skal gjøre, mange misforståelser og dårlig komunikasjon..

                    Synd er det..


                    Nei Arne, Nå er det nok....

                    Møkkamann....

                    .
                    Håkon Henriksen
                    -
                    Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                    -
                    ALT FOR FUGLA

                    Kommentar

                    • Frydenlund
                      Medlem
                      Hoffnarr
                      • Feb 2004
                      • 52

                      #11
                      Detta var grellt. Glad jeg ikke tok turen til åråsen i dag. Laget er helt ute av form, og når vi spiller med landets dårligste keeper i mål, og et forsvar som ligger på midtstreken å surrer, og med kraftpluggen powell som ving sier det seg selv at dette ikke går ann. Pål Steffen er per dags dato ikke god nok for førsteellveren. Hvor er landslagsspilleren fra Nigeria? Søgård er totalt ute av form, og bør ikke starte neste kamp. Gylfi er heller ikke i nærheten av formen han var i. Ser ut til å tenke mest på sin neste klubb

                      Kommentar

                      • FUGlinho
                        KFL styremedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 2454

                        #12
                        idag funka ingenting...heller ikke KFL

                        blir for dumt å rope at vi vil ha inn werni når vi ligger under 4-0

                        men over til noe annet..hva stod det på det banneret før matchen om nettop werni?
                        Kim
                        Styremedlem KFL

                        Kommentar

                        • ap4
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2004
                          • 271

                          #13
                          Det jeg lurer mest på er når Erlandsen står og sier at de spiller uten selvtillit (noe det ikke er vanskelig å se at de gjør) en måned etter at de feide Rosenborg av banen i cup'en! Hvordan i h#¤&ete er det mulig å miste ALL selvtillit på EN måned???

                          Kommentar

                          • chrissp
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2004
                            • 2403

                            #14
                            Dette var rett og slett elendig.

                            Her er tre forslag til elendigheten:

                            1) Misund. Som en god supporter så holder jeg kjeft på stadion, men nå må det ut. Misund er ELENDIG. Han var grunnen til tapet mot enga og nå bidrar han sterkt til tapet her også. Mannen eier ikke reaksjonsevne og er mer en match-taper enn match-vinner. Få inn noen andre. NÅ!!

                            2) Erlandsen. Mangler engasjement, mangler taktisk klokskap og styrer fugla mot nok en sesong midt på tabellen. Nå må Mifsud begynne neste gang. Han viser innsats og er farlig både som ving og foran mål.

                            3) Resten av gutta. Siden fotball er et lagspill, så må flere ta ansvar også. I dag var det elendig presisjon i angrep, og må si at jeg begynner å bli lei av fine pasninger fra Koren som det sjelden blir noe ut av.... Gutten er bra spiller, men han trenger en trener som tar bort fin-spillet og får`n fremover raskere.

                            Ønskesituasjon nå:

                            1) Ut med Erlandsen nå. Inn med Røsler. Men det går vel ikke....
                            2) Be til Gud om at Baron er tilbake til neste kamp.

                            Men, til slutt:

                            ALT FOR FUGLA!!
                            Bølerkanaris

                            Kommentar

                            • FUGlinho
                              KFL styremedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 2454

                              #15
                              må se oss om etter ny keeper ja..
                              kan ikke han misund som 2.valg, han er rett og slett ikke god nok!!!

                              finnes en spiller til i hødd, som er keeper og også heter Myklebust...

                              men det må da finnes andre keepere som kan dara til fugla som er bedre enn misund..


                              helt til slutt

                              SKAFF OSS ØDEGAARD!!!
                              Kim
                              Styremedlem KFL

                              Kommentar

                              • sniper
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 5254

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                                idag funka ingenting...heller ikke KFL

                                blir for dumt å rope at vi vil ha inn werni når vi ligger under 4-0

                                men over til noe annet..hva stod det på det banneret før matchen om nettop werni?
                                Det sto :
                                9 år, 178 kamper.
                                Jan Åge : Respekt er noe man gjør seg fortjent til.
                                En Peter Werni

                                Det henger forøvrig i garasjen min nå

                                Werni for alltid!

                                Petter

                                Kommentar

                                • FUGlinho
                                  KFL styremedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 2454

                                  #17
                                  ta den med på hver eneste kamp...og heng det så jan åge ser det...

                                  werni må bli
                                  Kim
                                  Styremedlem KFL

                                  Kommentar

                                  • FUGlinho
                                    KFL styremedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 2454

                                    #18
                                    forresten noen som har bilde av den?
                                    Kim
                                    Styremedlem KFL

                                    Kommentar

                                    • Leif A
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 3962

                                      #19
                                      Dette var ufattelig triste greier. For en som må bite seg i å ikke kunne se kampene live, men være avhengig av hva tv-kanalene mener er interesante kamper for å få se favoritlaget sitt, så er det naturligvis en del man går glipp av gjennom en sesong. Men noe værre enn dette er det vel mulig å oppleve.

                                      En keeper-reserve som burde vært byttet ut, samme hvem som kommer inn. Det er for jævlig å få nerveproblemer hver eneste gang keeperen er i nærheten av ballen.

                                      Han islendingen som absolutt skal utenlands, hvor var han i andre omgang? Noen som så'n? Burde muligens han ha vært byttet ut istedetfor Søgård når Kasey kom inn.

                                      Med Odd-spillere som kommer i full fart mot deg, er det nødvendigvis riktig å forsøke å smelle ballen oppover banen hele tiden? I 90% av tilfellene traff den en Odd-spiller og suste ned mot Misund (hvorpå jeg igjen fikk angstanfall).

                                      Er det ett problem at LSK nå har veldig mange utlendinger? Kona spurte ut i annen omgang hvor mange som egentlig snakket norsk utpå der. Ved en opptelling kom jeg vel til fem (Misund, Andresen, Kippe, Strand, Sundgot), ellers er det en fin blanding av svensk, australia x 2, slovensk, islands, maltesisk. Er vel ikke helt umulig at det har noe å si for samarbeid og samhandlig.

                                      Før pusen, og etter kampen intervjues AE og virker egentlig uinteressert. Ja, han erkjenner at laget ikke fungerer. Men hvorfor er det ikke mulig å gjøre noe med det i pausen? Jeg mistenker at AE har et betydelig utviklingspotensiale når det gjelder å motivere spillerne, når han erkjenner at laget spiller dårlig, men ikke makter å snu det. Det var 45 minutter igjen, og LSK lå under 0-2. Værre var det ikke.

                                      Er det riktig å sette sammen en 11'er som består av de man mener er best, uavhengig av posisjon, eller bør man muligens vurdere spillere i forhold til hvor de er vant til å spille?

                                      Etter at Powell ble friskmeldt, har trenden snudd. Er det en tilfeldighet? Ikke at jeg mener at han skal ha skylda, men at AE absolutt skal ha han med kan muligens være feil. Tross alt fungerte laget meget bra når Powell var skadet. Så ble det endringer i formasjoner, og vips: slutt på målorgiene.

                                      Såvidt jeg kan se var det eneste positive at AE ikke ventet med spillerbyttene til de siste 10 minuttene. Ikke det at det hjalp så veldig my når man ikke kan bytte ut mer enn tre spillere totalt.
                                      Knurr...

                                      Kommentar

                                      • sniper
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 5254

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                                        forresten noen som har bilde av den?

                                        er i dagens kanari-tv....

                                        Petter

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎