Nå må folk f... meg skjerpe seg med klaging!!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • krisruds
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2005
    • 839

    Nå må folk f... meg skjerpe seg med klaging!!

    Nå må folk faen meg skjerpe seg med klaging på tribunen å her på forumet, er det dummeste jeg hører når folk piper og klager på egne spillere og trenere. Vi er der faen meg for og støtte dem, ikke for å klage på hva dem gjør. Vist er det greit å ikke like alle spillere eller hva som blir gjort, men for all del hold kjeft og støtt dem istede, hjelper ingen hvis man rekker ned på sine egne.

    Ser det er mange som klager på Uwe, Fjøra og Sundgot

    Uwe: Her har du en som kom til klubben som spiller, han gjør det kjempe bra de kampene han spiller, han får desverre kreft, vi støtter han gjennom den tunge tiden, han sier han elsker klubben for all den støtten han fikk i den tunge tiden, han blir trener. Lover oss Cupfinale og RL spill. Vi kommer til Cupfinalen men taper dessverre, vi kommer oss ikke bare til RL, men kommer oss faen meg til FINALEN!! Mange mill er tjent inn til klubben, men tror du faen meg ikke folk klager på at vi ikke gjør det bedre alikvell. Hva mer kan folk forlange av en trener? Han bringer oss dit han har sagt han vil ha oss, pluss at vi faktisk kommer til finalen i RL. Dette er faen meg mer enn jeg hadde trodd.
    Iår har han sagt at vi skal ta steget et hakk høyere opp, Cupen ryker pga personelige feil i forsvar og pga en dommer som har spist maling, dette er noe jeg velger og tror at treneren ikke kan noe for. Men meg om det. Vi har gjort det bra i serien til nå, men pga mange personelige feil på slutten av kampene mister vi mange poeng i slutt min av kampene. Hvis man følger med på benken står Uwe å river det håret han ikke har ut av hode i fortvilelse over hva som skjer på banen, han gir alt kan på benken for å mane opp gutta til å ta i det lille ekstra på banen, han pusher dem fremover, men alikvell skjer det noe utpå banen som bla. personelige feil og tabber ellers. Husk vi ligger på 3 plass per dags dato, altså et hakk opp fra sist år. Det er her han har sagt vi skal ligge iår. Det er først neste år han har i planene sine at vi skal ta seriegullet, dette har han sagt lenge, men han håpet slik det utvikla seg iår at vi kunne være med å kjempe iår også, noe som røyk til slutt pga poengtap i sluttmin av noen kamper.
    Før Uwe kom hørte jeg folk klage som svin pga vi bare slo lang baller opp på en spiss, tror du faen meg ikke at akkurat de samme klager nå pga vi faktisk spiller ballen 2-3 ganger frem og tilbake i forsvarsrekker før et hakk opp til midtbanen og tilbake. Da roper faen meg de samme tullingen at vi må jo slå langt, at vi får jo ikke noe mål ved å holde ballen i forsvar. Det er jo sant det, men dere som klage før, hva er det dere egentlig vil? (dette gjelder jo ikke alle)
    Uwe jobber med å få inn et system vi aldri har hatt i LSK, hvertfall lenge siden vi faktisk hadde et spillemønster. Før var det ett tupp opp bakfra så satse på andre ball.
    Jeg er DRIT fornøyd med den jobben Uwe gjør jeg, er ikke lett for en ny trener å forandre et system med langballer som har vært her i klubben i mange år. Vi prøver og tilpasse oss resten av europeisk fotball. Stoler er jeg over Uwe. STÅ PÅ!!

    FJØRA: Han har henta inn spillere vi bare for noen år siden kunne drømme om at vi skulle ha i klubben, han har vært med slik at vi har et budsjet som er rundt 100mill iåret (med GOD GOD hjelp av våre rike venner). Han har skapt et varemerke som heter LSK, vil påstå at mye av grunner til at KFL faktisk har blitt så store som dem er nå er mye pga Fjøra, mulig ikke alle liker hvordan han er i media, men den jobben han gjør er sinnsyk viktig for LSK, uten media får vi ikke penger av sponsorer. Noe vi må ha for og leve.
    Før henta vi spillere billig billig fra klubber man nesten ikke har hørt om, nå har vi faktisk mulighet til å hente spillere fra øverste hylle i Norge. (dvs opp til 10mill kroners spillere) Helt enormt er dette for en klubb i et lite fotball land som Norgen. Stå på Fjøra!!

    SUNDGOT:
    Her er den en spiller som har vært i klubben så lenge kan huske, i vinter ville klubben selge han, men han ville være i klubbe, selv om det for meg kunne nesten virke som at han ble fryst ut, han ville forsatt være i den klubben han elsker. Her er det snakk om en spiller som ALLTID gjør sitt ytterste for at klubben skal lykkes,du kan alltid tror på at han gjør sitt beste, han stiller opp uansett om han blir vrake eller hva som skjer. For meg er han like mye fra LSK som Søgård og PSA er. En spiller med stor stolthet og inntrigert i klubben. Alle veit at han ikke er verden beste avslutter, men så lenge en spille gjør sitt beste, han prøver sitt beste, han er vårt beste oppspillspunkt, han er smart, scorer opp til 10mål hvert år. (de siste åra har toppscoreren i TL gått ned drastisk) Han gir ALLTID alt for at klubben og lage skal lykkes. Han er faktisk en LEGENDE i klubben, men for det så syter og klager mange mange på denne spillere. TULLINGER vil jeg kalle dere, mange på respekt og ære...
    Folk kan være så enige eller uenige med meg de vil, men INGEN er større en klubben!!

    Takk for meg...
    Last edited by krisruds; 15.10.2006, 20:42.
    krisruds medlem av KFL siden 1996


    OI OI OI nå har vi det morro :)

    BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.
  • TurboJenta_FALSK_IDENTITET
    Utestengt
    • Sep 2005
    • 768

    #2
    Jeg har egentlig bare en ting å si: INGEN ER STØRRE ENN KLUBBEN!

    Det må være lov å ytre sin misnøye med spillere, trenere o.l etter en kamp uten at folk skal gå apeshit av den grunn.
    Selv om enkelte her inne har vært forbanna etter kamper å klaga på spillere, spillestil eller lignende så vil ikke det si at de ønsker klubben alt vondt.
    Dette er ett diskusjonsforum. Alle har lov å ytre sine egne meninger så lenge de holder normal folkeskikk.

    Værsågod for deg

    Kommentar

    • LasseN
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2005
      • 1610

      #3
      Hva kan man si til et sllikt innlegg bortsett fra:
      *Stående applaus!*
      LasseN

      Kommentar

      • Fugl1120
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2005
        • 3528

        #4
        Nå melder du deg jo forsåvidt inn i klagegjengen selv med et slikt innlegg, selv om jeg forstår poenget ditt. La heller være å gi drittslengerne oppmerksomhet og hopp videre til de konstruktive innleggene, ved å legge inn et langt klageinnlegg som du akkurat har gjort selv, heller du bare mer bensin på bålet. Mennesker må forandre seg selv, det er ingen andre som kan gjøre det for dem. De som sutrer vet det godt selv, og de er antagelig ikke interessert i å gjøre noe med det heller, utifra at de aldri gir seg.
        Lauken er vår venn!

        Kommentar

        • krisruds
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2005
          • 839

          #5
          Greit at folk kommer med sin mening, men istede for å syte og klage som mange gjør både her og på tribunen prøv å kom med noe konstruktivt istede for bare bullshit som ofter kommer rett etter kamper og under kamper. Sikkert mange som mener at det faktisk er konstruktivt det de kommer med, javel, da er det vel det da. Selv om jeg ikke kan se det.
          Det mange burde gjøre er å ta seg en liten pause og tenkte seg godt om før man skriver i sinne hva man mener etter en dårlig kamp eller prestasjon. Etter min mening hvertfall.
          krisruds medlem av KFL siden 1996


          OI OI OI nå har vi det morro :)

          BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

          Kommentar

          • MoBee
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2004
            • 958

            #6
            Jeg mener at det er en stor forskjell på å syte høylytt på tribunen (for der må vi også stå på i nitti) og å klage her inne etter dårlige resultater. Når spillerne ikke presterer bra, og det ofte går på konsentrasjon, må de tåle kritikk. Det er jobben deres. Vi elsker klubben Lillestrøm, og dermed engasjerer vi oss i med- og motgang. Men vi dropper aldri klubben, vi blir. Og ddet må være lov å si drittlag når laget ikke klarer å holde konsentrasjonen i 90 minutter i uka!

            Kommentar

            • Eriksve
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2006
              • 885

              #7
              Opprinnelig skrevet av MoBee
              Jeg mener at det er en stor forskjell på å syte høylytt på tribunen (for der må vi også stå på i nitti) og å klage her inne etter dårlige resultater. Når spillerne ikke presterer bra, og det ofte går på konsentrasjon, må de tåle kritikk. Det er jobben deres. Vi elsker klubben Lillestrøm, og dermed engasjerer vi oss i med- og motgang. Men vi dropper aldri klubben, vi blir. Og ddet må være lov å si drittlag når laget ikke klarer å holde konsentrasjonen i 90 minutter i uka!
              Joda, greit det og skjønner frustrasjonen. men blir litt drøyt å legge "all" skyld etter denne kampen på en spiller som spilte i 6 minutter.....

              Kommentar

              • maxpayne
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2006
                • 1224

                #8
                Når det gjelder Sundgodt så er jeg helt enig med deg.

                Fjørtoft og Rösler derimot er jeg som kjennt ikke akuratt fornøyd med. At Fjørtoft har henta spillere vi bare kunne drømme om? Hvem da Riise? Koren kom jo før hans tid. Er det Trond Olsen du mener eller Andreas Haddad. Mifsud derimot kom vel kanskje akuratt da Fjørtoft tok over men han har jo Fjørtoft elegant skviset ut av LSK fra neste sesong. Faktum er at vi fra neste år risikerer å miste de spillerne LSK har vært totalt avhengig av både i fjor og i år. Den siste missfornøyde som vil bort er Wehrman og han forsvinner vel han også. Hva har vi igjen. Ikke en dritt. Jo foresten 8 millioners mannen Ocean som i år har holdt like høy klasse som en middelmådig 1 divisjons spiss. La oss f.eks tenke oss en Bjarmann i sjefsstolen på åråsen og tenke oss hvem som hadde hatt mest potensiale til å gi klubben sårt tiltrengte middler. Han eller Fjørtoft. Jeg tror nok svarer er ganske åpenbart.
                For å si det sånn. Det er en grunn til at den største LSK profilen etter Tom Lund er i Lyn.

                Kommentar

                • KFL41
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2004
                  • 3648

                  #9
                  Jeg mener det er greit å klage litt (her på forumet, men hva hjelper egentlig det? Blir vel ikke lest av de sportslig ansvarlig likevel), for de siste 15 kampene har det ikke vært mye å juble for. Usle 4 seire, 6 uavgjorte og 5 tap. 18 poeng på 15 kamper er ett nedrykkslag verdi. 2 av seirene kommer mot Brann og VIF og dermed er det en grei beskrivelse av laget vi har. Det er et lag for de store anledninger, mens de gjør ikke jobben når det kommer til grovarbeidet. Skulle ønske vi bare ga faen i kampene mot VIF, Brann og RBK og konsentrert oss om resten. Det er nok til å vinne serien med god margin.

                  Det som jeg undrer meg over er at det ser ut som vi ikke er ett kollektiv lenger. I RL og begynnelsen av sesongen var det mange som tok ansvar og bidro. Midtstopperne våre scoret, Riise avgjorde en kamp og Sundgot og Occean ga oss mange poeng. Nå er nesten alt opp til Mifsud og Koren. Ingen av de andre spillerne gir oss noe særlig offensive bidrag som resulterer i tellende resultat. Neste år vil jeg ha et kollektiv som fungerer. Mifsud og Koren skulle jo ha krydret kollektivet, men det er ikke sånn.

                  Når det gjelder Rösler synes jeg det er greit å evaluere hans jobb. Mye er bra med det han har gjort, men de siste 15 kampene, har det bare gått en vei. Mange poeng må nok han ta på sin kappe (bytte ut kontringspiller nr 1, Mifsud, når motstanderen sender mange folk i angrep f eks.). En annen ting som jeg synes er rart, er at vi har ekstremt lite mål etter kontringer. Vi scoret på to kontringer mot Odd, men ellers så er det tynt. Kontringer er jo ofte en veldig greit måte å drepe kamper på, men det er noe vi tydleigvis ikke prioriterer. Det går faktisk ann å trene litt på dette også, slik at spillerne har definerte roller når vi kontrer.

                  Både spillerne og trenere må ta ansvar, ellers så risikerer vi å tape bronsen. Sånn som det er nå, virker det nesten som vi bare må håpe at alle de andre lagene bak oss taper for vi klarer jo nesten aldri å vinne selv lenger. Taper vi bronsen mener jeg vi absolutt bør evaluere Rösler og kanskje vurdere om det er andre trenere som kan gjøre oss bedre. Det er mye mulig Rösler er rett mann, men bør ikke fredes dersom bronsen ryker. Nordlli har vært nevnt. Eggen jr er også et navn som kanskje bør vurderes. Tror han hadde vært en bra trener med det mannskapet som vi vil få neste år.

                  Kommentar

                  • hennern
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Apr 2006
                    • 157

                    #10
                    sant

                    Vil si meg enig med noe av det trådstarter sier, men hvis misnøye skal gå over lengre tid så mener jeg at det er på sin rette plass og si sin sak om saken. Men bøyer meg i støvet for hva du ser!:lsk:
                    det er helt for jævelig

                    Kommentar

                    • krisruds
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2005
                      • 839

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av hennern
                      Vil si meg enig med noe av det trådstarter sier, men hvis misnøye skal gå over lengre tid så mener jeg at det er på sin rette plass og si sin sak om saken. Men bøyer meg i støvet for hva du ser!:lsk:
                      Hvis man har misnøye over tid har man sikkert tenkt litt igjennom hva men mener om forskjellige ting også, da er det greit at man setter seg ned og skriver et konstruktivt innlegg om hva man mener, eller at man snakker med venner på kamp om det, eller andre plasser. Poenget er ikke det at folk ikke kan yttre sin missnøye. Men folk må kanskje begynne å tenke seg litt om før de bare setter seg ned med spontanskriving. Den ene uka sier man f.eks at faen han Sundgot er en god spiller, den andre uka da han spiller 5min er han det dårligste vi har. Man snakker/skriver kanskje litt for mye i frustrasjon og sinne. Men hva veit jeg...
                      krisruds medlem av KFL siden 1996


                      OI OI OI nå har vi det morro :)

                      BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                      Kommentar

                      • MoBee
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jun 2004
                        • 958

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Eriksve
                        Joda, greit det og skjønner frustrasjonen. men blir litt drøyt å legge "all" skyld etter denne kampen på en spiller som spilte i 6 minutter.....

                        det er jeg fullstendig enig i.

                        Kommentar

                        • bøllefrø
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2004
                          • 462

                          #13
                          Jeg er enig i at de aller verste frustrasjonene av og til kan være drøye, men folk må ha lov til å vurdere innsatsen.

                          For min egen del, kunne jeg godt satt opp en liste over hvem jeg er forbanna på etter de siste ukene. Det blir ganske meningsløst, iom at jeg mener ingen har prestert godt nok over ett. Alle har hatt blemmer og dårlige kamper.

                          Det viktigste er som en tidligere debattant sier at vi ikke fremstår som et kollektiv. Det er faen meg ikke bra nok.

                          Trenerne har ansvaret for å bygge kollektivet. De har ansvaret for å gi spillere trygghet i rollene. de har også ansvaret for å hente de rette spillerne på de rette plassene. Derfor er det helat naturlig at man vurderer trenernes prestasjoner, og for min egen del er jeg ikke sikker på at det ender med at Uwe trener LSK i 2007.

                          Jeg synes også at en trener som hele tiden skylder på "junorfeil", "personlige feil" gang på gang stiller seg lagelig til for hugg. Se heller på hva du gjør på treningsfeltet, i media etc. før du nedsabler enkeltspillere på TV når du er sur etter et tap.

                          Det må være lov å si at man er misfornøyd. Særlig etter en vårsesong som viser hva som bor i dette laget må det være lov å si at i høstsesongen har man ikke fått ut det som bor i laget.

                          Kommentar

                          • sigurdsen
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2006
                            • 1818

                            #14
                            konstruktiv krittik bør være lov, men jeg blir provosert av for mye klaging og syting.

                            Kommentar

                            • fotball_marthe
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Sep 2005
                              • 1069

                              #15
                              Er enig med krisruds i at det bare er tull å kristisere Sundgot. Han er jo tross alt vår mest scorende spiller gjennom tidene..passert Tommy, og DET er jævlg bra ass!
                              Sundgot=Legende!
                              Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

                              Kommentar

                              • veiron
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6267

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av fotball_marthe
                                Er enig med krisruds i at det bare er tull å kristisere Sundgot. Han er jo tross alt vår mest scorende spiller gjennom tidene..passert Tommy, og DET er jævlg bra ass!
                                Sundgot=Legende!
                                Sundgot når ikke Tommy til anklene engang, så det der er en sammenligning jeg ler meg skakk av.

                                Kommentar

                                • Fritz
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2004
                                  • 1033

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av veiron
                                  Sundgot når ikke Tommy til anklene engang, så det der er en sammenligning jeg ler meg skakk av.
                                  Hun sammenligner ikke Sundgot med Tommy. Alt hun sier er at han har passert Tommy på toppscorerlista, og der er jeg faktisk enig: det er jævlig bra gjort (ass).

                                  Kommentar

                                  • fotball_marthe
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2005
                                    • 1069

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av veiron
                                    Sundgot når ikke Tommy til anklene engang, så det der er en sammenligning jeg ler meg skakk av.
                                    mente faktisk ikke at han var bedre enn Tommy men fakta er at Sundgot har scora flere mål! herregud ass..les innlegget mitt mer nøye så ser du at jeg ALDRI har sagt at Sundgot var bedre enn Tommy
                                    Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

                                    Kommentar

                                    • veiron
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6267

                                      #19
                                      Å så sinna azz!!
                                      Jeg vil helst unngå å se Tom Lund i samme setning som Arild Sundgot fra nå av. Det er som å blande gråstein med diamanter. Ikke bra.

                                      Det finnes bare EN virkelig legende på Åråsen.

                                      Dessuten forbeholder jeg meg retten til å kritisere enhver LSK spiller som ikke er god nok, så lenge jeg gjør det etter kampene. Ytringsfrihet kalles det! Og siste jeg sjekket så var Norge ett demokrati der man kan ha individuelle meninger.

                                      Kommentar

                                      • krisruds
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2005
                                        • 839

                                        #20
                                        jeg vil forbeholde meg retten til og kalle deg en tulling.ytringsfrihet kalles det :lsk:
                                        krisruds medlem av KFL siden 1996


                                        OI OI OI nå har vi det morro :)

                                        BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎