hva skjer med Baron ?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • woodford
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Aug 2004
    • 162

    hva skjer med Baron ?

    Noen som har status på Baron ? spiller han på søndag ? Er han skadet ?

    :?:
  • blue
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2004
    • 1429

    #2
    Mannen er jo lagd av papp!!

    Og det er helt typisk Baron å være skada hele uka, for så å gå rett inn i startelleveren på søndag!

    Sånn er det når det ikke er konkurranse om keeperplassen!
    Fugla 4 Life!

    Kommentar

    • Fuglen
      Medlem
      Hoffnarr
      • May 2004
      • 52

      #3
      Om han spiller vet jeg ikke, men det som er sikkert er at han alltid er småskadet...Trener nesten ikke i ukedagene, og jeg vet at LSK begynner å bli rimelig lei fysikken hans. Kanskje også gutsen til å gi alt.

      Hadde Baron vært like gjennomtrent som Grodås så hadde han nok ikke vært i LSK, men stjerne på kontinentet...

      Av relativt sikre kilder så ble jeg fortalt at det ble jobbet med ny keeper rett før overgangsvinduet stengte. Om det var erstatning for Baron eller Misund - aner ikke. Det var snakk om Frode Olsen, Jon Knudsen og en jeg ikke husker...

      Får bare håpe at Baron bli skadefri og står mellom stengene mod oddrane !
      Fuglen - LSK fan siden 76

      Kommentar

      • fugla_4_ever
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Dec 2003
        • 467

        #4
        Opprinnelig skrevet av blue
        Mannen er jo lagd av papp!!

        Og det er helt typisk Baron å være skada hele uka, for så å gå rett inn i startelleveren på søndag!

        Sånn er det når det ikke er konkurranse om keeperplassen!
        Hvis det er kritikk er du på villspor. Baron er faktisk tippeligaens beste kepper, etter min mening. Hadde han blitt norsk/fått norsk statsborgerskap hadde ha vært ny landslags keeper på 0,0.

        Kommentar

        • Fugla
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2004
          • 1718

          #5
          Opprinnelig skrevet av blue
          Mannen er jo lagd av papp!!

          Og det er helt typisk Baron å være skada hele uka, for så å gå rett inn i startelleveren på søndag!

          Sånn er det når det ikke er konkurranse om keeperplassen!
          Nei, du sier noe...
          Når spilte egentlig Misund en kanonkamp sist????
          Blir redd hver gang jeg ser det kommer en ball inn i feltet når han vokter buret....
          Homer Simpson.



          www.ultrassarp.no

          Kommentar

          • chrissp
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2004
            • 2403

            #6
            Opprinnelig skrevet av blue
            Mannen er jo lagd av papp!!

            Og det er helt typisk Baron å være skada hele uka, for så å gå rett inn i startelleveren på søndag!

            Sånn er det når det ikke er konkurranse om keeperplassen!
            Hvis Baron er laget av papp, så veit jeg ikke hva du er laget av. Baron er tippeligaens beste keeper og har vært en stabil sisteskanse for LSK i flere år. Nå har han dessverre gjort et par blemmer i høst, men det veier opp for alle gangen han har holdt LSK inne i kampene.

            Hadde Baron stått mot VIF hadde seier`n vært gul og svart!!
            Bølerkanaris

            Kommentar

            • Guling
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2004
              • 484

              #7
              I Tippeligaen synes jeg både Arni og Espen Johnsen er bedre enn Baron. Baron gjør veldig mye bra, men de utroligste tabber også.

              Men en av de bedre i Norge er han ja, og ville gått greit inn i landslagstroppen.

              Kommentar

              • Bolsen3
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2004
                • 1061

                #8
                Opprinnelig skrevet av blue
                Mannen er jo lagd av papp!!

                Og det er helt typisk Baron å være skada hele uka, for så å gå rett inn i startelleveren på søndag!

                Sånn er det når det ikke er konkurranse om keeperplassen!

                Riktig nok er han mye små-skada, og ja; han gjør en del tabber i ny og ne, men i mine øyne er han alikevel blant tippeligaens 2-3 beste keepere.
                Hva mener du forresten egentlig med at det ikke er konkuranse om keeper plassen? Jeg mener da hvartfall at Misund er en god andre keeper. Man kan jo liksom ikke ha to stjerne-keepere, og la den ene slite benken...sier seg selv at det ikke vil gå. Ingen keeper som er i nærheten av Barons nivå er interesert i å sitte på LSK's benk, og det er ikke Baron heller...

                Kommentar

                • Baron
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Nov 2003
                  • 187

                  #9
                  I følge RB er Baron uaktuell mot Odd.
                  Baron!

                  Kommentar

                  • Ketil Cantona
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6813

                    #10
                    Jeg mener det at Baron ikke er norges beste. Vif gjorde det beste kjøpet på over 20 år med Arason. Hvis LSK skal begynne å krige mot toppen så har vi ikke råd til at Baron gjør tabber, han har et par hver sesong. Dermed mener jeg at vi burde legge opp noen ruller med penger for å sikre oss Thomas Myhre. Han har sagt at han vurderer å flytte hjemover.... Misund sier jeg ikke mye om etter en storm for en stund tilbake, men han er ikke god nok!!!

                    Baron har potensialet til å bli Norges beste keeper.
                    Hvis Misund står mot Odd, så taper vi 4-1, Flindt berg puttet på alle frisparkene...? :lol:

                    Kommentar

                    • blue
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2004
                      • 1429

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av fugla_4_ever
                      Opprinnelig skrevet av blue
                      Mannen er jo lagd av papp!!

                      Og det er helt typisk Baron å være skada hele uka, for så å gå rett inn i startelleveren på søndag!

                      Sånn er det når det ikke er konkurranse om keeperplassen!
                      Hvis det er kritikk er du på villspor. Baron er faktisk tippeligaens beste kepper, etter min mening. Hadde han blitt norsk/fått norsk statsborgerskap hadde ha vært ny landslags keeper på 0,0.
                      Det jeg kritiserer er at han er altfor mye skada!
                      Og det ser ut som han får vondt hver gang han gjør en redning!
                      Fugla 4 Life!

                      Kommentar

                      • blue
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2004
                        • 1429

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av chrissp
                        Opprinnelig skrevet av blue
                        Mannen er jo lagd av papp!!

                        Og det er helt typisk Baron å være skada hele uka, for så å gå rett inn i startelleveren på søndag!

                        Sånn er det når det ikke er konkurranse om keeperplassen!
                        Hvis Baron er laget av papp, så veit jeg ikke hva du er laget av. Baron er tippeligaens beste keeper og har vært en stabil sisteskanse for LSK i flere år. Nå har han dessverre gjort et par blemmer i høst, men det veier opp for alle gangen han har holdt LSK inne i kampene.

                        Hadde Baron stått mot VIF hadde seier`n vært gul og svart!!
                        Det er tydelig at du misforstår helt her!
                        Jeg er helt enig i at Baron er en av de aller beste keeperne i Norge - kanskje den aller beste!

                        Men på lik linje med LSK, begynner jeg å bli lei av alle skadene og all sytinga. Baron har hatt store motivasjonsproblemer i perioder av hans karriere i LSK, og det er ikke positivt... Ikke minst er jeg misfornøyd med den dårlige konkurransen om keeperplassen. Misund pleide å være en OK keeper, men etter å ha sittet på benken i altfor mange år, begynner han å se ut som et aspeløv!

                        Og til slutt: Det lar seg ikke gjøre å vinne kamper hvis man ikke scorer mål! Og da hjelper det ikke at keeperen heter Baron...
                        Fugla 4 Life!

                        Kommentar

                        • Fugla
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2004
                          • 1718

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Paddis
                          Jeg mener det at Baron ikke er norges beste. Vif gjorde det beste kjøpet på over 20 år med Arason. Hvis LSK skal begynne å krige mot toppen så har vi ikke råd til at Baron gjør tabber, han har et par hver sesong. Dermed mener jeg at vi burde legge opp noen ruller med penger for å sikre oss Thomas Myhre. Han har sagt at han vurderer å flytte hjemover.... Misund sier jeg ikke mye om etter en storm for en stund tilbake, men han er ikke god nok!!!

                          Baron har potensialet til å bli Norges beste keeper.
                          Hvis Misund står mot Odd, så taper vi 4-1, Flindt berg puttet på alle frisparkene...? :lol:
                          Hvis du mener Baron om kort tid blir Norges beste keeper, hvorfor da hente Myhre?
                          Homer Simpson.



                          www.ultrassarp.no

                          Kommentar

                          • danhen
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Mar 2004
                            • 111

                            #14
                            Jeg ville heller hatt Arason enn Baron pga. alle skadene til Baron....

                            Kommentar

                            • Guling
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jun 2004
                              • 484

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Paddis
                              Baron har potensialet til å bli Norges beste keeper.
                              Hvis Misund står mot Odd, så taper vi 4-1, Flindt berg puttet på alle frisparkene...? :lol:
                              Tipset ditt var irriterende nære sannheten.

                              Kommentar

                              • Gull-i-2004
                                Medlem
                                Møteplager
                                • Jan 2004
                                • 87

                                #16
                                Nå må vi la Emille bli bra, og ikke syt over at han er dårlig....Det viktigste er at vi har en keeper vi kan stole på i semifinalen.- Det er faktisk leve eller dø i cup'n...'

                                Om han ikke er i form på mandag, så ikke press mannen til å stå. Det er faktisk mye viktere at han blir frisk til kampen mot LIIIIIN.
                                Rösler-Lindahl følger Fugla også i 2005 mot seriegull

                                Kommentar

                                Working...
                                😀
                                😂
                                🥰
                                😘
                                🤢
                                😎
                                😞
                                😡
                                👍
                                👎