Viktor Bjarki Arnarsson klar for LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ON
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3639

    #21
    Opprinnelig skrevet av McGuffy
    Mattigol var svensk kamerat..
    Au da. Den var flau.

    Kommentar

    • hoyt
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2004
      • 2850

      #22
      Jeg må si jeg er en smule skeptisk til en spiller som glimt takka nei til..
      "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
      - Nosa

      Kommentar

      • Kimito
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 2600

        #23
        Opprinnelig skrevet av hoyt
        Jeg må si jeg er en smule skeptisk til en spiller som glimt takka nei til..
        Vel, Glimt har nettopp unngått konkurs på hengende håret, og det ser ut til at flere på Glimts forum ønsket han. Noen kommenterte også at de ikke hadde signert fordi de ikke hadde råd, selv om det virket til å være usikkerhet om dette.

        Vi får vente å se (med forsiktig optimisme).
        Ferdigskåra

        Kommentar

        • hoyt
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2004
          • 2850

          #24
          Opprinnelig skrevet av Kimito
          Vel, Glimt har nettopp unngått konkurs på hengende håret, og det ser ut til at flere på Glimts forum ønsket han. Noen kommenterte også at de ikke hadde signert fordi de ikke hadde råd, selv om det virket til å være usikkerhet om dette.
          Vel, det var også noen på glimtforumet som sier at det kun var sportslige grunner til at de ikke signa han.

          Men, jeg velger å tro at Fjøra har mer kontroll enn meg, da all min informasjon kommer fra et glimtforum
          "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
          - Nosa

          Kommentar

          • RoyVaadal
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2004
            • 4055

            #25
            Opprinnelig skrevet av hennern
            Savner virkelig noen islendinger i stallen. De har aldri svikta oss!
            Tja. Nå veit ikke jeg hva du legger i svikta? Hvis kravet er i Bergdølmo-klassen så er det ingen, men dette er kanskje kandidater:
            • Kristinsson forlot oss som Bosman til fordel for Lokeren i Belgia
            • Gylfi var en halvdårlig spiller i flere år. Så slo han skikkelig til en sesong og da stakk han til Leeds som Bosman
            • Armannn Smári Bjørnsson fikk ikke en eneste kamp før han forlot oss
            • Gretar Hjartarsson hadde mange store forventninger til, men han blei en flopp
            • David Vidarsson henta vi som purung og brukte mye tid (flere år) og ressurser på, men han fikk ikke særlig tillit
            • Einar Thor Danielsson var ikke den forsterkninga vi håpet på, og det blei med den ene kampen (borte mot Viking?)
            • Vi brukte også litt tid på unge Indy, og når han endelig hadde blitt fast i elleveren så forlot han oss til fordel for belgiske Genk
            • Arnar Vidarsson spilte noen høstkamper for oss rundt -99, men det blei med det
            RoyVaadal.

            Kommentar

            • Torolf
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 9574

              #26
              Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
              Gylfi var en halvdårlig spiller i flere år. Så slo han skikkelig til en sesong og da stakk han til Leeds som Bosman
              Legg til at hans målfeiring i kvartfinalen i cupen (trøya over hodet) trolig kosta oss en cupfinale. Da følte jeg meg svikta.

              Kommentar

              • morten
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 2156

                #27
                Opprinnelig skrevet av MoBee
                Ikke for å ødelegge tråden, men en liten digresjon angående vår erfaring med islendinger (som jeg også savner): Heidar putta to for watford idag. Han savner jeg. Tok imot juling med det samme smilet som han ga juling. (etter å ha blitt albuet av Haftorsen så blodet rant sa han om duellene i matchen: den ehne vant jeg och den ahndre vahnt han. Gull...)

                Så, spennende det her.

                Heidar putta to mot Watford...
                Badekar
                http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                Kommentar

                • Hamburg & Kanari
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 3006

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av MoBee
                  Ikke for å ødelegge tråden, men en liten digresjon angående vår erfaring med islendinger (som jeg også savner): Heidar putta to for watford idag. Han savner jeg. Tok imot juling med det samme smilet som han ga juling. (etter å ha blitt albuet av Haftorsen så blodet rant sa han om duellene i matchen: den ehne vant jeg och den ahndre vahnt han. Gull...)

                  Så, spennende det her.
                  Her har endel norske sytepaver (nevner i fleng Martine Andresen , Stefanie Iversen) noe å lære når det gjelder HOLDNING. Våre gutter gir juling strort sett på samme måte som de tar den, det er vel den største arven Joe Hooley kunne gitt oss.

                  At norske dommere lar Steffi og Martine slippe unna med mord i form av kjeftbruk uten ende og til dels stygt spill på banen er for meg en gåte.
                  LSK Norges beste lag

                  Kommentar

                  • Ketil Cantona
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6813

                    #29
                    Alltid spennende med rykter men her har jeg liten tro på noen ny stjernespiller. Glimt takker nei - 8 mål på 18 kamper.... Det er stooor forskjell fra Islansk til norsk fotball. En smule skeptisk!

                    Kommentar

                    • Jeffers
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Aug 2005
                      • 186

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av Kopperud
                      j ahadde ikke gjort no... savner islendinga i stallen:lsk:
                      Jeg savner mer damene til islendingene i stallen.

                      Eik! Kom hjem!



                      --larsw
                      Last edited by Jeffers; 03.10.2006, 12:16.
                      Votis subscribunt fata secundis

                      Kommentar

                      • pondus73
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Feb 2004
                        • 612

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av Jeffers
                        Jeg savner mer damene til islendingene i stallen.

                        Eik! Kom hjem!



                        --larsw
                        Det var da utrolig flotte fordel...ehm.....flott navn på den dama :lsk:
                        ------eLSKe-------

                        Kommentar

                        • heidar
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2004
                          • 2121

                          #32
                          Heidar fikk ogsaa gult kort igaar, etter en feiende flott takling. Av ytterligere digresjoner kan det nevnes at Luis Boa Morte er ute i 6 uker med kjevebrudd etter et sammenstot med godgutten paa trening....
                          En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                          Endelig er mørketida over.

                          Kommentar

                          • Lars
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 6156

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
                            • David Vidarsson henta vi som purung og brukte mye tid (flere år) og ressurser på, men han fikk ikke særlig tillit
                            David kunne blitt stor, men jeg skjønner veldig godt at han ikke gadd mer når LSK v/ Frank Grønlund tabba seg ut med lisensen, kontrakta eller hva det nå enn var.

                            Kommentar

                            • _Jonern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 4377

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av heidar
                              Heidar fikk ogsaa gult kort igaar, etter en feiende flott takling. Av ytterligere digresjoner kan det nevnes at Luis Boa Morte er ute i 6 uker med kjevebrudd etter et sammenstot med godgutten paa trening....


                              Faen som jeg savner den mannen!! Håper han engang vil avslutte karrieren i LSK.

                              Hadde foresten ikke gjort noe å henta inn ett par islendinger. Er ikke det helt samme uten Så blir dem ofte gode og
                              ..................

                              Kommentar

                              • Lillestrøm Kirke
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Oct 2004
                                • 1470

                                #35
                                En og to og tre islendinger...

                                Opprinnelig skrevet av Vikingur
                                God dag , jeg er Islandsk og jeg oppbacking Vikingur inne Island. Alt etter Islandsk media Lilleström ha to Islandsk spillerne pa prove, Viktor Bjarki Arnarsson (Vikingur ) det best midfielder inne det Islandsk forening og streikende Gudjon Baldvinsson (Stjarnan ).
                                Det stod om dette i papir-RB idag, og det gjelder 3 islendinger. Har ikke avisa foran meg, men mener det var bilde av dem også. Fortsettelse følger...
                                "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

                                Kommentar

                                • Kopperud
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Sep 2006
                                  • 1697

                                  #36
                                  jo fler jo bedre:lsk:
                                  Ultras Felt C 2005x2015

                                  Lillestrøm & Bajen

                                  Kommentar

                                  • TheFugl
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2006
                                    • 346

                                    #37
                                    Noen som vet hva disse islendingene er gode på ? de som er på prøvespill ho s oss altså:P

                                    Kommentar

                                    • HSft
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2004
                                      • 6075

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av TheFugl
                                      Noen som vet hva disse islendingene er gode på ? de som er på prøvespill ho s oss altså:P

                                      forhåpentligvis fotball...

                                      hahaha, morsomt..

                                      Kommentar

                                      • Soo
                                        Medlem
                                        Møteplager
                                        • Apr 2004
                                        • 80

                                        #39
                                        er det noen som har sett disse på trening og si litt om dem?
                                        Det hadde jo vært litt interessant.

                                        Kommentar

                                        • TommyFugl
                                          Juniormedlem
                                          Ferskenpels
                                          • Jul 2006
                                          • 6

                                          #40
                                          Lillestrøm- helt utrolig

                                          Hva i all verden er vistsen med å hente inn tre halv dårlige islendinger i stallen når man heller kan ta opp flere rekk spillere fra egen stall? Lillestrøm er snart den eneste klubben i hele eliteserien som ikke har skjønnt dette med talentutvikling. Ta opp noen av de. La de få sjansen.

                                          Se på Vålerenga, mange unge spillere får sjansen å gjør det bra. Problemet er ikke at talentene ikke er i klubben, for det er de. Det er mange av dem også som er veldig gode og har utrolig stort talent. Se på stabæks Ola Kamara. Er ikke mer en ett år siden han spilte mot Lillestrøms guttelag på stadion. De ble tapte å Lillestrøm vant 4-1. Han har faktisk tatt steget opp fra gutt interkrets og kjemper nå om spiss plass sammen med tippeligaens kanskje beste spisser. Fikk 15 min mot Lillestrøm for eksempel. Men hvor har det blitt av de Lillestrøm spillerene? De er her fremdeles, mange av dem med større talent en han, men de får ikke sjansen og utviklingen er tilrette lagt alt for dårlig.

                                          Noen tak må tas, ellers forsvinner talentene i Lillestrøm til andre klubber.. Lillestrøm akadamitet er et friskt pust som holder et høyt nivå. La de unge få sjansen. La de få muligheten til å utvikle seg, så skal jeg love deg at noen av de vil bli spillere som vil gi oss enormt med glede i mange, mange år.

                                          Det er det lillestrøm virkelig trenger, noen fra egen stall, med hjerte i klubben, sultne, som vill vise seg frem og konkurere med de mer etablerte og rutinerte spillerene i klubben. Og ha en blanding. Skjønner at man må ha spillere som koren på osv på laget. Men disse tre islandske spillerene er midelmådige, ikke bedre en mange på rekrutt laget. Er helt utrolig. Blir rett å slett lei meg. Hilsen en mann som vill se fotball bli spilt på åråsen med teknikk, tempo og lojalitet og guts. ForzaFulga:lsk:

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎