KOM IGJEN ALLE MAN!! LA OSS STÅ SAMMEN!!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Trofast kanari
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2004
    • 355

    KOM IGJEN ALLE MAN!! LA OSS STÅ SAMMEN!!

    Rösler refser kritikerne

    Uwe Rösler støtter Arne Erlandsen og jobben han gjør med årets LSK-lag. Han mener også alle andre må gi LSK sin støtte i sesonginnspurten.

    APPELLERER: Uwe Røssler ber kanarifansen og publikum for øvrig om å støtte opp om klubben utover høsten.FOTO: KAY STENSHJEMMET

    Av: Av Morten Svesengen morten.svesengenrb.no 63 80 48 02


    LILLESTRØM

    Den påtroppende LSK-treneren har fått med seg at omgivelsene er svært negative til årets LSK-mannskap, og at mange allerede har begynt å tenke på 2005.

    Tyskeren mener at det er helt feil. Han gleder seg til å følge laget utover høsten.

    – Vi er tre poeng fra en plass i Royal League og kan komme til cupfinalen. Dette kan bli en kjempehøst for LSK. Derfor er det viktig at alle støtter opp om laget, sier Uwe Rösler.

    Han har ikke ønsket å snakke offentlig etter at han ble ansatt som LSKs nye hovedtrener. I dag gir han sitt første intervju til Romerikes Blad.
    – Vi snakker sammen

    – Jeg har valgt å forholde meg anonym etter ansettelsen fordi jeg har ønsket å gi Arne og spillerne mest mulig arbeidsro denne sesongen. Det har ført til masse rykter om at Arne og jeg er uvenner, og at vi ikke snakker sammen. Dette er hausset veldig opp, og det har definitivt ingen rot i virkeligheten. Vi snakker sammen, og det er ikke noe vondt blod mellom oss, fastslår Rösler.

    Den kommende LSK-treneren velger å snakke med Romerikes Blad fordi han ønsker å få fokus tilbake på det som skal skje på banen resten av sesongen.

    – Høsten er viktig for klubben. Vi kan oppnå suksess i både serie og cup – og vi kan komme til Royal League. Men da må alle dra i samme retning. Det er ikke noe problem for trenerne og spillerne, men de må også ha publikum med seg. Å gi opp 2004-sesongen nå, er helt meningsløst, sier Rösler.
    Tror på Royal League

    Og forklarer:

    – Det er utrolig mye å kjempe for. På de seks siste seriekampene skal vi verken møte Rosenborg, Tromsø eller Vålerenga. Av topplagene skal både Ham-Kam og Brann til Åråsen. Sjansen er fortsatt god for at laget kan komme med i Royal League. I tillegg har vi semifinalen mot Lyn i neste uke. Her er det mye å se fram til. Viktig ikke å glemme hvor godt laget spilte i sommer, mener Rösler.

    For ham har situasjonen som påtroppende trener vært helt uproblematisk etter at han takket ja til å overta jobben til Erlandsen.

    – Arne og jeg har helt ulike ansvarsområder. Han skal få mest mulig ut av laget i år, og jeg skal overta ansvaret i november. Det har aldri skapt konfliktsituasjoner. Vi ønsker begge det beste for LSK, sier han.
    Fikk gratulasjon

    Erlandsen har heller ikke hatt noe problem med at Rösler allerede er ansatt som hans erstatter.

    – Jeg er helt enig med Uwe i at dette ikke har vært noe problem i det hele tatt. Jeg må konsentrere meg om min jobb, og kan ikke fokusere på slike ting. Da vil det gå ut over den jobben jeg skal gjøre, og det tror jeg alle som kjenner meg, vet at det ikke gjør. Generelt ønsker jeg ikke oppmerksomhet om noe annet enn det som har med fotball å gjøre, sier Erlandsen.

    Han støtter også Rösler i beskrivelsen av forholdet dem imellom.

    – Det er ikke noe vondt blod mellom oss. Vi har et helt normalt forhold, og vi snakker sammen. Han var blant annet en av de første som gratulerte meg da jeg ble pappa forrige lørdag, forteller Erlandsen.
  • Hopperstad
    Juniormedlem
    Ferskenpels
    • May 2004
    • 5

    #2
    Årets LSK-lag

    Man kan ikke si laget er dårlig bare fordi de ikke vinner hver gang. Real Madrid er ikke dårlig de heller, og vinner heller ikke hver kamp. Vi må støtte opp om laget hver gang, uansett, og da mener jeg uansett. Selv sitter jeg som student i Bodø og får ikke vært på match... Sett dere ned, se på tabellen, 3p opp til Royel League, og vi skal slå Lyn på Ullevaal neste torsdag! Så til dere som er så heldige og faktisk kan se de gjenstående kampene LIVE, don't give up!!! :twisted:

    Hilsen Bodø-Kanaris

    Kommentar

    • Leif A
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 3962

      #3
      Men man kan si at laget var dårlig mot Odd...

      Forøvrig er det en selvfølge at laget får mest mulig støtte under kamper osv, men her inne bør det være mulig for den enkelte å få ut litt frustrasjon når det butter imot.
      Knurr...

      Kommentar

      • Trofast kanari
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2004
        • 355

        #4
        Sånne kamper vil alltid komme!!!
        Uansett om treneren heter Arne E eller Uwe R..

        Kommentar

        • trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7029

          #5
          Real er ræva...

          Fra spøk til alvor. Selvsagt står jeg bak Sportsklubben last og brast uansett hvor rævva de måtte spille, og jeg kommer til å gå på Åråsen selvom LSK spiller i fjerde divisjon (klart, dersom de gjør det vil Åråsen være solgt og gutta spille på Lillestrøm stadion, men you know...).

          MEN: Som trofast supporter siden jeg var 4 år gammal i 1980 og begynte å gå på Åråsen hver andre uke akter jeg ikke å la klubben eller personer i klubben være immune mot kritikk. Er det noe jeg hater så er det folk, enten det er spillere eller trenere, som ikke skjønner det ansvaret det innebærer å representere LSK. Jeg forlanger at alle som er involvert i klubben min jobber med en integritet og moral som er plettfri og at de blør for klubben.

          Slik som Peter Werni!
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

          Kommentar

          • general
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2004
            • 1150

            #6
            Opprinnelig skrevet av trigz

            Fra spøk til alvor. Selvsagt står jeg bak Sportsklubben last og brast uansett hvor rævva de måtte spille, og jeg kommer til å gå på Åråsen selvom LSK spiller i fjerde divisjon (klart, dersom de gjør det vil Åråsen være solgt og gutta spille på Lillestrøm stadion, men you know...).

            MEN: Som trofast supporter siden jeg var 4 år gammal i 1980 og begynte å gå på Åråsen hver andre uke akter jeg ikke å la klubben eller personer i klubben være immune mot kritikk. Er det noe jeg hater så er det folk, enten det er spillere eller trenere, som ikke skjønner det ansvaret det innebærer å representere LSK. Jeg forlanger at alle som er involvert i klubben min jobber med en integritet og moral som er plettfri og at de blør for klubben.

            Slik som Peter Werni!
            kunne ikke vært mer enig...Alle andre steder er kritikk akseptablet og jeg mener at for de penga man har lagt ned for å støtte lsk i tykt å tynt så må man få har meninger om ting i klubben i sitt hjerte selv om de er kritiske inni mellom.

            Følelser og meninger er det som skaper litt av sjarmen rundt fotball 8) . Hvorfor ikke få utrykke de :shock: ??
            Seriegull 2016!!!

            Kommentar

            • Flisby`n
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2004
              • 312

              #7
              Er slett ikke uenig i det Uwe er ute å sier her, men hvem er det han egentlig kritiserer??? Kan ikke lese annet enn at han vil at alle skal stå samlet ut sesongen (og seff etter det også).

              RB koster på seg tabloid-forsiden "Refser negative LSK-fans", mens artikkeloverskriften er "Rösler refser kritikerne". En himmelvidd forskjell på de to overskriftene mener nå jeg. Ingen av de har relevans for forholdet.

              Det første jeg tenkte når jeg så forsiden, var at nå ruller snøballen på ordentelig etter Erlandsens medgangssupp. utspill. Når jeg leste artikkelen ser jeg jo at dette ikke en gang er tema.

              Romerikes blad prøver ergo her å spekulativt tillegge Uwe meninger/holdninger han ikke har. Får håpe det blir isfront med det samma, så slipper vi Svesengen som personlig assistent for trener`n videre i fremtiden.

              Hilsen Flisby`n som begynner å bli drittlei at ikke RB tar ansvaret som lokalavis- men heller går på klimt med Erlandsen og stiller opp som forlover i bryllupet hans......
              En kjeeempescoring av tommy!!

              Kommentar

              • general
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Apr 2004
                • 1150

                #8
                ikke første gang rb er ute å driter seg ut.......er ikke beste avisen i landet
                Seriegull 2016!!!

                Kommentar

                • fredpet76
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2004
                  • 1213

                  #9
                  ikke første gang rb er ute å driter seg ut.......er ikke beste avisen i landet
                  Jeg savna faktisk et slikt oppslag. Kanskje dette vekker folk slik at de også kommer på kamp selv om det er litt skyer på himmelen. Snakker ikke om KFL, selv om også mange derfra holdt seg hjemme, men resten av Åråsen-publikummet.

                  Kommentar

                  • FUGlinho
                    KFL styremedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 2454

                    #10
                    må si meg enig med uwe...kanarifansen har nesten ikke vært til å kjenne igjen i det siste... utrolig lite folk ikke bare på feltet men også ellers på åråsen.

                    det kan vel ikke akkurat kalles en støtteerklæring når det pipes mot egne spillere?
                    Kim
                    Styremedlem KFL

                    Kommentar

                    • King_Raymond
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 4987

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av fredpet76
                      ikke første gang rb er ute å driter seg ut.......er ikke beste avisen i landet
                      Jeg savna faktisk et slikt oppslag. Kanskje dette vekker folk slik at de også kommer på kamp selv om det er litt skyer på himmelen. Snakker ikke om KFL, selv om også mange derfra holdt seg hjemme, men resten av Åråsen-publikummet.
                      Resten av Åråsen publikummet kommer når vi spiller bra og kjemper i toppen og hvis været er ok. De snaue 4000 som var på kampen på søndag kommer nok til å komme stort sett uansett åssen det går. "Medgangssupporterne" kommer når dem føler for det. Ikke mye å få gjort med det...
                      Ultras Felt C Lillestrøm

                      Kommentar

                      Working...
                      😀
                      😂
                      🥰
                      😘
                      🤢
                      😎
                      😞
                      😡
                      👍
                      👎