Vender aldri ryggen til

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • general
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2004
    • 1150

    Vender aldri ryggen til

    Sangen "Lillestøm Kanaris" inneholder følgende linjer:
    Så vet jo gutta at de har all støtte de kan få. Får vi vi vil aldri
    svikte, vender aldri ryggen til!"

    Dette er vår viktigste jobb som fans og innsatsen har vel ikke vært helt på topp i det siste og dte må vi jobbe med. Så kom igjen all mann, ofre alt for fugla

    Men sangen sier også:
    "Gutta viser spillerglede,trøkk å temperament. For de gir oss det
    beste, ofrer alt for byen sin!"

    Dette er rettet mot gutta våre og det er dette jeg savner fra de.

    Derfor bli det veldig feil å å alltid klage på kfl når det går dårlig( nevner kritikk fra AE, kaldt gufs over årårsen, røsler i vg(vet jo at mye av dette er tilpasset) men de skulle bare holdt KJEFT). Det føles litt som om man blir tystet på av en kammerat om noe han skulle holdt for seg selv.

    Er det bare jeg som føler det sånn?? Hva kan vi gjør for å vise vår støtte slik at vi slipper slike avisoppslag?? så Kanskje de kan slutte å legge all skyld på andre.
    Seriegull 2016!!!
  • ketil
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Feb 2004
    • 246

    #2
    Er det så mye å gjøre? Selvsagt kan man pipe under opplesning av dagens Mannschaft. Man kan snu seg under hele kampen. Man kan slutte å juble ved mål. Bomrushe treninga. Jeg er av den oppfatning at det er flauere for spillere om man synger HØYT selv når det er dårlig spill. For meg blir problemet adressert bedre da.

    Kommentar

    • general
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2004
      • 1150

      #3
      Opprinnelig skrevet av ketil
      Er det så mye å gjøre? Selvsagt kan man pipe under opplesning av dagens Mannschaft. Man kan snu seg under hele kampen. Man kan slutte å juble ved mål. Bomrushe treninga. Jeg er av den oppfatning at det er flauere for spillere om man synger HØYT selv når det er dårlig spill. For meg blir problemet adressert bedre da.
      tror nok du misforstå meg litt eller så er det jeg som har uttrykt meg utydelig.
      Det jeg mente var om det var noe vi kunne gjøre for å holde samme imponerende nivå selv i motgang. Klarer vi det så får ikke noen i lsk muligheten til å skyve negativ omtale over på oss, for det er det jeg er dritt lei.
      Jeg lurer litt på hva de i lsk forventer av oss. Skal vi ikke ha meninger?? Hvorfor får vi ikke uttrykke disse?? Skal spillere, trenere og ledelsen få gjør så slett jobb som de bare vil uten kritikk??.
      Seriegull 2016!!!

      Kommentar

      • blue
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2004
        • 1429

        #4
        Å kritisere fansen er som å be folk holde seg hjemme!

        Ikke glem at det er publikum som betaler lønna til spillerne, og da er det bare rett og rimelig at man skal få uttrykke meninga si under kampen. Jeg presiserer at jeg er imot personhets mot egne spillere, men spillere som ikke gidder å gjøre en innsats må tåle litt pepper!
        Fugla 4 Life!

        Kommentar

        • King_Raymond
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4987

          #5
          Når spillerne ikke gir 100% så må dem tåle at noen buer og at det blir slengt noe dritt, og det tror jeg faktisk dem gjør også, hvertfall de fleste. Hva Erlandsen angår, så er han ett Rasshøl, og det er det ikke så mye å få gjort med, men nå er det bare ett par mnd`er igjen før han stikker til Sverige, og vi slipper å høre sutringa hans på en god stund...
          Ultras Felt C Lillestrøm

          Kommentar

          • scages
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2003
            • 1292

            #6
            Det meste av dritten kommer da ikke fra KFL feltet.
            Det er hobbysupportere på sittatribunen som spyr ut det meste av eder og galle. Greit at det kommer noen meldinger fra feltet også, det må man bare forvente etter 4 i ræva mot kanonlaget ODD.

            Kommentar

            • Ketil Cantona
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6813

              #7
              Jeg skjønner alle som buer/piper når ikke spillerne klarer å sentre kula til sidemannen en gang. Jeg/vi betaler mye penger i løpet av årene for å se LSK spille ball. Leste akkurat et intervju med Rekdal i Aftenposten hvor han sier følgende:

              Hvorfor trene Vif, når du egentlig elsker LSK?
              Jan Åge, Åråsen

              Kjetil Rekdal: Den var morsom! Har dere satt opp tennisnettet før trening i dag? Ha-ha...
              Kan nesten ikke være uenig???

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎