eventuell tifo i en cupfinale...

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MagnetMagne
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2004
    • 446

    eventuell tifo i en cupfinale...

    dersomatte hvisomatte vi skulle spella oss til en cupfinale (noe vi forresten skal), er det da planer om noe tifo?? ikke at jeg er no ekspert på tifo annet enn at jeg syntes det utroli schtiiili, men skjønner at det koster skjorta med spenn og at det legge ned ditto mye dugnadsarbeid..

    men ved en cupfinale burde det jo være mulig å finne en sponsor som kan sponse tifoen.. ser for meg et gigabanner som strekker seg over både nedre og øvre del i svingen vi skal stå :shock: dæven døtte så kuli!

    regner med at Tifo Tony har stålkontroll om vi skulle skaffa noen sponsorer!

    Forza Fugla.. Cupfinalen 2004!
    Snart neste hælj.....

    Always Hardcore
    TS05
  • Flisby`n
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2004
    • 312

    #2
    På kanari-(doku)tv kom jo "avsløringen" rundt beregnet omsetning for LSK-shop`n. I tillegg kom det en vaskeekte innrømmelse på at hvis det blir cup-finale stiger omsetningen ytterlige over budsjett (jada- omsetning betyr ikke overskudd, men man må vel forvente at en omsetning på mulige 4 -5 mill i året genererer noe overskudd!!). Med dett grunnlaget synes jeg det lukter tifo-sponsing lang vei :!:
    En kjeeempescoring av tommy!!

    Kommentar

    • scages
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2003
      • 1292

      #3
      Nei takk til sponsa tifoer.
      Skrekk eksemplet er når chess sponsa brann fansen.

      Kommentar

      • Tony
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4737

        #4
        "ikke at jeg er no ekspert på tifo"-"finne en sponsor som kan sponse tifoen"
        Allerede når du nevnte sponsing, så får vi bekrefta at du ikke kan så mye tifo. Kanskje du vet hva som er kult og lignende, men tifo er ikke for å markedsføre en sponsor, men for å gi gutta et ekstra løft. Foreslår heller at du blir med i tifo gruppa, skaffer deg litt kunnskaper og erfaring, så finner du ut at det er best det man gjør selv for kluben

        Med dett grunnlaget synes jeg det lukter tifo-sponsing lang vei
        Da får de arrangere sin egen tifo på en annen tribune en kanari-fansen.

        dessuten er store bannere ekstremt "lett" å ødelegge under en cupfinale, fordi det er så mange "vanlige" folk som vil få med seg alt som skjer. Blir det tifo, blir det evt. noe enkelt noe.

        regner med at Tifo Tony har stålkontroll
        Selvsagt har jeg det 8)

        Kommentar

        • general
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2004
          • 1150

          #5
          Tony, har du noen forslag på hva som kan gjøres da? Har (den veldig verdsatte) tifo-gruppa tenkt på noe? Har dere noe på tegnebordet??

          Når vi snakker om sponsor så tror jeg det er litt uenighet her. Nå jeg tenker sponsor så tenker jeg en som er villig til å støtte tifo-gruppa med utstyr, penger, materialler osv, som bedrifter som selger maling, kan være villige til å gi bort litt, for man litt fra mange så blir det mye til slutt..ikke reklame for en bedrift.
          Seriegull 2016!!!

          Kommentar

          • Bolsen3
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2004
            • 1061

            #6
            Jeg synes også vi burde lage tifoen selv. Spør du meg behøver det ikke være snakk om kjempe plakater, eller no sånt. Hva med helt vanlig konfetti? som vi klipper opp sjøl. Synes det er fett nok, bare vi har nok av det...

            Kommentar

            • MagnetMagne
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2004
              • 446

              #7
              assa.. enig i at detta skal gjøres på egenhånd.. skal ikke ha en banner hvor det står "heia Lillestrøm, sponset av Rimi Aleksander Kjellands Gate"..

              men som nevnt sponsing av stoffer, maling etc.. det går vel ikke utover stoltheten til tifogruppa det? Tifogruppa blir jo forsåvidt sponsa når en går å samler inn penger på bøsse også.. :wink:

              men for all del, all ære til tifo gruppa! dere gjør en stor jobb.

              ikke for å pisse eller helle vodka på noe som helst bål, men man jo nesten si seg enig i at når møkkafolket på oslo øst drar igang med noen gedigne bannere, så er det pittelitt kult..
              Snart neste hælj.....

              Always Hardcore
              TS05

              Kommentar

              • Tony
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 4737

                #8
                General og MagnetMagne

                Det er stor forskjell på å få ting og å "få ting hvor du må reklamere for bedriften etterpå"

                Og få penger,utstyr etc fordi bedriften synes vi gjør en grei jobb sier vi ja til. Men skal dem ha reklame for det er det nei.

                Ja til gaver, nei til sponsor for å si det med andre ord.

                ikke for å pisse eller helle vodka på noe som helst bål, men man jo nesten si seg enig i at når møkkafolket på oslo øst drar igang med noen gedigne bannere, så er det pittelitt kult
                Du pisser ikke på noen, forj eg er enig selv at det er relativt kult. men når man er økonomisk uavhengig og kan lage det man vil er det ikke noe problem. Klanen har over 1 mill i medlemsinntekter, og for 200 000 kan du lage mye fett.

                P.S: Vet ikke hva engatifo budsjeterer med, men det er nok noe rundt der hvis ikke mer!

                Kommentar

                • Gyras
                  Medlem
                  Hoffnarr
                  • Nov 2003
                  • 62

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Tony
                  Du pisser ikke på noen, forj eg er enig selv at det er relativt kult. men når man er økonomisk uavhengig og kan lage det man vil er det ikke noe problem. Klanen har over 1 mill i medlemsinntekter, og for 200 000 kan du lage mye fett.

                  Kunne det vært en idé å øke medlemskontigenten for neste år med en 20 kroning eller lignende der disse pengene uavkortet går til tifo? Vet ikke hvor mange betalende medlemer vi er men hvis vi tar utgangspunkt i at vi er 3000 så blir det fort veldig mye penger.

                  Hadde ikke vært meg i mot å betale litt ekstra på kontigenten for å få til noen fete tifoshow.

                  Kommentar

                  • King_Raymond
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4987

                    #10
                    Med tanke på at tifo gruppa fortsatt ikke har klart å ordne en eneste bra tifo i år, så håper jeg det blir noe bra i en eventuell cupfinale.
                    Ultras Felt C Lillestrøm

                    Kommentar

                    • Klovn
                      Juniormedlem
                      Bøffelpromp
                      • Sep 2004
                      • 17

                      #11
                      Noe på gang i semifinalen da? Det er observert en fyr som tok mål i VG-svingen, men det var kanskje ikke dere...

                      Kommentar

                      • King_Raymond
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4987

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Klovn
                        Noe på gang i semifinalen da? Det er observert en fyr som tok mål i VG-svingen, men det var kanskje ikke dere...
                        Like greit at noen tok det målet der, for da blir det spill kun mot ett mål, og det kan bli riktig så trivelig synes jeg... :lol:
                        Ultras Felt C Lillestrøm

                        Kommentar

                        • Fugla
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2004
                          • 1718

                          #13
                          Hva har egentligTIFO-gruppa å rutte med i løpet av året, iberegnet støtte som gis ved kamper etc?
                          Homer Simpson.



                          www.ultrassarp.no

                          Kommentar

                          • elsker78
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Jan 2004
                            • 217

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Fugla
                            Hva har egentligTIFO-gruppa å rutte med i løpet av året, iberegnet støtte som gis ved kamper etc?
                            Styret i KFL støtter med middler til TIFO,frem til vi er i + på bok.
                            Vi får en smule av kanari-lotteriet også.
                            Noe av Bøsse innsamling går også til TIFO -gruppa.
                            nr 7


                            Kommentar

                            • *LILLESTRØM SK*
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • May 2004
                              • 166

                              #15
                              Nå får faen meg tifo gutta stelle i stand noe greier før jeg må komme og ta i ett tak, og da går det til helvete!

                              Kanke pangsjonere tifoen allerede nå!
                              Å tenke før man snakker, er som og tørke seg i ræva før man driter

                              Kommentar

                              • Tony
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 4737

                                #16
                                Nå får faen meg tifo gutta stelle i stand noe greier før jeg må komme og ta i ett tak, og da går det til helvete!

                                Kanke pangsjonere tifoen allerede nå!
                                Hvor gammel er du? Hva vet du hva vi gjør og ikke gjør? Bidra heller istedetfor å leke "en som har peil"!

                                Kommentar

                                • Kristoffer
                                  Seniormedlem
                                  Forumonanist
                                  • Nov 2003
                                  • 172

                                  #17
                                  Blir litt vanskelig å bidra for meg, siden jeg er i Usa i et år, men hvis jeg skulle foreslå noe så burde det bli noe slik som de hadde på norge kampen. Bilde av kongepokalen og 90 min igjen eller no. Nei, jeg vetta faen jeg, lykke til iallefall
                                  Lillestrøm, Evig og for Alltid, Med Stolthet og Med Ære, Vi ELSKER Lillestrøm!!

                                  Kommentar

                                  • *LILLESTRØM SK*
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • May 2004
                                    • 166

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Tony
                                    Nå får faen meg tifo gutta stelle i stand noe greier før jeg må komme og ta i ett tak, og da går det til helvete!

                                    Kanke pangsjonere tifoen allerede nå!
                                    Hvor gammel er du? Hva vet du hva vi gjør og ikke gjør? Bidra heller istedetfor å leke "en som har peil"!
                                    Det burde brenne ei rød lampe i panne på deg når jeg nevner VIF-LSK!
                                    Det hele var egentlig litt pinlig.
                                    Ta til deg litt kritikk og sett igang og male :wink:
                                    Å tenke før man snakker, er som og tørke seg i ræva før man driter

                                    Kommentar

                                    • King_Raymond
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 4987

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av *LILLESTRØM SK*
                                      Opprinnelig skrevet av Tony
                                      Nå får faen meg tifo gutta stelle i stand noe greier før jeg må komme og ta i ett tak, og da går det til helvete!

                                      Kanke pangsjonere tifoen allerede nå!
                                      Hvor gammel er du? Hva vet du hva vi gjør og ikke gjør? Bidra heller istedetfor å leke "en som har peil"!
                                      Det burde brenne ei rød lampe i panne på deg når jeg nevner VIF-LSK!
                                      Det hele var egentlig litt pinlig.
                                      Ta til deg litt kritikk og sett igang og male :wink:
                                      Det som er pinlig er all sutringa til dere fjortisser som tror dere kan tifo. Hva for noe tifo hadde du forventet deg egentlig?
                                      Ultras Felt C Lillestrøm

                                      Kommentar

                                      • Tony
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 4737

                                        #20
                                        Det burde brenne ei rød lampe i panne på deg når jeg nevner VIF-LSK!
                                        Det hele var egentlig litt pinlig
                                        Var det du som kom og så på banneret vi lagde?
                                        Pinlig blir det ikke, men kom og få deg en overraskelse på torsdag

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎