humbug&kanari

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • kunden
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 2315

    humbug&kanari

    (endring. dette er fra #1 1994)
    vet ikke om jeg legger dette i riktig forum, men tror det er morsom lesning for den gangse lsk-fan.
    kan vel med en gang si at spådommene ikke var helt heldige hehe, for å si det mildt. la meg sitere (hold dere fast):

    >>
    3. ROSENBORG BALLKLUBB:
    Har ikke vært dårligrere enn nr.2 i serien siden 1988. Vi tror denne trenden brytes iår. Spillerstallen er ikke hva den engang var, de store profilene og temoperamentet ser ut til å være forsvunnet. Nye spiller som Hoftun(Molde), Kaasa(Lyn), Strand(Molde) og Bratbakk(Bodø/Glimt) holder høy eliteseriestandard, men heller ikke noe mer. Vi tror RBK blir et mer kjedelig og kanskje humørløst bekjentskap iår, enn vi er blittt vant til de siste årene. Men kjenner vi vi de pokkers trønderne rett, så sniker de til seg en BRONSJEMEDALJE på pur flaks.
    <<

    vel, hehe, bortsett fra kaasa(selvom han scoret en del, ihvertfall i kil såvidt jeg husker - men også dessverre mot oss når rbk snudde 0-2 til 2-2 på overtid på åråsen husker jeg ikke helt feil) så gikk det vel ikke akkuratt troll i ord angående nyervervelsene til bartene ..

    kan vel også slå fast at alle våre innkjøp ikke var helt heldige i etterkant, men vi hadde trua, bare les:

    >>
    1. LILLESTRØM SPORTSKLUBB: Vårt kjære Lillestrøm ser ut tilå ha kommet vesentlig styrket ut av de urlogheter som fulgte Ivar Hoffs avgang ifjor høst- Solide forsterkninger/erstatninger er blitt tilført hver lagdel. Anders Jackobsen styrker forsvaret. Ståle Solbakken fyller tomrommet etter Lars Bohinen, og Peter Hedman gir LSK hurtighet og angrepsstyrke på venstre flanke. Nye er også Helge Melhus(forsvar) og Jonny Steinsbø(angrep), som begge kan vise seg å bli solide tilvekster til laget. Den viktigste nykomlingen er allikevel Teitur Thordason. Teiturs forballfilosofi og spillesystem ser ut til å være noe annerledes enn hva LSK har blitt tilført i årene under Ivar Hoff. Et mer spillende og bevegelig system ser ut til å være resepten Teitur setter sin lit til. Dette er nok veien å gå, men LSK i tidligere år har vært preget av et usedvanlig sterotypt angrepsspill(lange baller over midtbanen, eller Schiller-løp å høyre-flanken) vil årets LSK utgave etter alt og dømme ha et bedtydelig større register å spille på. Laget vil være sultent på suksess, mange spillere ligger og vaker i vannskorpa for en landslagsplass. Dette vil helt sikkert spore til ekstra innsats. LSK anno 1994 oser av ambisiøsitet og soliditet - det må bli GULL.
    <<

    mer heldige var vel humbug med sine spådommer om enga:

    >>
    10. VÅLERENGA: Veskant-Vidrs østkantlag har ikke fått kjøpt de klassespillerne de skulle kjøpe i år(Superspissen Arild Tønnesen valgte Rignes isteden for Enga). Vi tror det bærer lukt mot bunnstrid i årets sesong. Profilenes klubb kan allikevel redde seg opp på den trygge tiendeplassen (ikke nedrykk eller kvalikk) fordi Vidar har fylr sin tropp med pregløse slitere, ikke tekniske bohemer slik enkelte fanatiske bakgårdsproletarer ønsker å fremstille sitt utflyttede østkantlag.
    <<

    ref av ulf børke.
    Last edited by kunden; 05.11.2006, 16:11.
  • Fetsundramp
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Mar 2006
    • 111

    #2
    Hvem faen er Johnny Steinsbø???
    2009 - Året det skal skje!

    Kommentar

    Working...
    😀
    😂
    🥰
    😘
    🤢
    😎
    😞
    😡
    👍
    👎