Patetisk

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fugla
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 1718

    Patetisk

    Legger inn to linker....

    Først denne: http://www.dagbladet.no/sport/2004/05/24/398741.html

    Så denne: http://www.rb.no/lokal_sport/lsk-mag...cle1250799.ece

    Minner meg om da man gikk på barneskolen og var rampete. Når frøken sa man måtte skjerpe seg og være snill - da skjønte man det.

    Hvordan blir dette sett på utenfra??? Utrolig barnslig hele greia!
    Homer Simpson.



    www.ultrassarp.no
  • Vegar Hjermundrud
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 423

    #2
    Når den nye treneren ble offentliggjort var det egentlig ikke unaturlig at man tenkte tanken at det gunstigste var systemskifte med en gang. Det er ikke alltid det har fungert utmerket å ha en trener på oppsigelse. Når vi nå har kommet til september er det bare å innse at Arne Erlandsen er trener ut sesongen. Det kan fungere utmerket det og det er slett ikke dumt å stille seg bak laget så oppslagene isolert sett har jeg ingen problemer med.

    Av og til går det imidlertid an å holde kjeft når media ringer. RB har normalt sett hatt mye og bra LSK- og KFL-stoff gjennom årene. De siste dagene har det imidlertid vært noen oppslag jeg har hatt problemer med å forstå. Under overskriften "Røsler refser fansen" (eller noe slik) ber Røsler alle stille seg bak laget i sesonginnspurten. Under overskriften "Fansen lover bot og bedring" er styret i KFL enige i at det er utmerket idé. Avviket mellom overskrift og innhold er stort. KFL er avhengige av å ha et utmerket forhold til lokalavisen, men hva er det som skjer med sportsjournalistene i RB? Det ser ut som om de ønsker å framstille miljøet rundt LSK som konfliktfylt og vanskelig noe som muligens selger aviser, men neppe gjør klubben godt. Mitt tips til styret i KFL er å vurdere henvendelsene fra media mer kritisk før uttalelser blir gjort i framtiden. En er ikke nødt til å åpne kjeften selv om en får en mikrofon stukket opp i fjeset. Det å gjøre Werni-saken til en KFL-sak var det neppe heller grunn til selv om Petter Werni er en grei kar.
    Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!

    Kommentar

    • Fugla
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 1718

      #3
      Ja, takk for at du utdypet det for meg :wink:
      Synes det har vært altfor mye oppmerksom rundt Fansen når det gjelder negative ting. Man må kunne si nei til media. Dette er heller ingen god PR for Fansen...
      Homer Simpson.



      www.ultrassarp.no

      Kommentar

      • FUGlinho
        KFL styremedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 2454

        #4
        blir det ikke litt dumt å trekke fram saker fra et halvt år tilbake?
        Kim
        Styremedlem KFL

        Kommentar

        • Leif A
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 3962

          #5
          Det er uansett ikke så ille som dette: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=246019

          heldigvis...
          Knurr...

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎