Erland Johnsen til LSK?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lillestrøm Kirke
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Oct 2004
    • 1470

    Erland Johnsen til LSK?



    Erland johnsen har sagt opp!
    Arild Berg - 10/11 19:48


    Follos trener, Erland Johnsen takker for seg etter fire år som trener

    Etter nedrykket fra Adeccoligaen, er det mye som tyder på at den tidligere Bayern München-, og Chelsea-spilleren vil gå inn i Lillestrøms trenerteam. Johnsen er selv på ferie i Thailand, men i en telefonsamtale med Follo-fotball.no bekrefter han at et tilbud fra Lillestrøm ligger klart. Tilbudet skal ha kommet etter han sa opp, og det vil bli vurdert.
    "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie
  • Torolf
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2004
    • 9574

    #2
    Interessant. Kunne trengt litt Johnsen-guts i forsvaret vårt. Kanskje han har noe å lære bort?

    Kommentar

    • sniper
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 5254

      #3
      Opprinnelig skrevet av Lillestrøm Kirke
      http://www.fotballmagasinet.no/?mode=news&id=4957

      Erland johnsen har sagt opp!
      Arild Berg - 10/11 19:48


      Follos trener, Erland Johnsen takker for seg etter fire år som trener

      Etter nedrykket fra Adeccoligaen, er det mye som tyder på at den tidligere Bayern München-, og Chelsea-spilleren vil gå inn i Lillestrøms trenerteam. Johnsen er selv på ferie i Thailand, men i en telefonsamtale med Follo-fotball.no bekrefter han at et tilbud fra Lillestrøm ligger klart. Tilbudet skal ha kommet etter han sa opp, og det vil bli vurdert.
      Er dette den rutinerte midstopperen vi mangler kanskje?

      Han har sikkert et og annet å lære bort om holdninger og innstilling. Sjelden likt en Mossing så godt som Erland, en midstopper av LSK-kaliber.


      Petter

      Kommentar

      • Kopperud
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2006
        • 1697

        #4
        kan jo være bra det... han har jo erfarinf som trener å det kan jo være det vi trenger i treneteamt...

        som etter min mening er altfor lite med bare Uwe, Gunnar og Jerome.
        Ultras Felt C 2005x2015

        Lillestrøm & Bajen

        Kommentar

        • Torolf
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 9574

          #5
          Det virker litt voldsomt med enda en mann i trenerteamet. Er Halle på vei bort?

          Kommentar

          • sniper
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 5254

            #6
            Opprinnelig skrevet av Torolf
            Det virker litt voldsomt med enda en mann i trenerteamet. Er Halle på vei bort?
            Er da ikke uvanlig med mange trenere i større klubber. Ikke det at RBK er en slik en, men det er mange trenere der.

            Petter

            Kommentar

            • Kopperud
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2006
              • 1697

              #7
              etter min mening så er Halle ikke god nok som trener for Sportsklubben.

              Han var jo trener i min klubb for (AFSK) å alle her sa at han var en av de dårligtse trenern de har hatt.

              så Erland hadde vært fin å ha i Teamt isteden for Halle
              Ultras Felt C 2005x2015

              Lillestrøm & Bajen

              Kommentar

              • Torolf
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 9574

                #8
                Opprinnelig skrevet av petter
                Er da ikke uvanlig med mange trenere i større klubber. Ikke det at RBK er en slik en, men det er mange trenere der.

                Petter
                Jeg foretrekker å bruke pengene på spillere. Har ikke noen tro på enorme trenerteam som i Rosenborg eller Vålerenga.

                Kommentar

                • Diamanten
                  Medlem
                  Hoffnarr
                  • Nov 2006
                  • 67

                  #9
                  glimmers, Har stor tro på Erland og at han vil skli godt inn i spann med
                  Uwe.

                  virker jo som det er hold i dette kontra mye av det som har florert på nett siste uka

                  Kommentar

                  • hoyt
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2004
                    • 2850

                    #10
                    Hvis Erland Johnsen kommer tror jeg det er et smart trekk av LSK. Grodås og hadde vært en bra mann å ha i et trenerteam. Johnsen kan tilføre den gutsen som trengs, og er i tillegg dyktig fotballfaglig.
                    "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                    - Nosa

                    Kommentar

                    • detvarvondtdet
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jul 2006
                      • 398

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av hoyt
                      Hvis Erland Johnsen kommer tror jeg det er et smart trekk av LSK. Grodås og hadde vært en bra mann å ha i et trenerteam. Johnsen kan tilføre den gutsen som trengs, og er i tillegg dyktig fotballfaglig.

                      Snakker tysk etter sitt bundesliga opphold gjør han også
                      "Dere kan sitere meg på dette:
                      Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
                      Fjøra

                      Kommentar

                      • Rønnern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6690

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Kopperud
                        etter min mening så er Halle ikke god nok som trener for Sportsklubben.
                        Uwe og Gunnar er et team og det er absolutt _ingenting_ som tyder på at hverken Uwe, sportslig utvalg eller gutta er misfornøyd med det Gunnar har bidratt med.

                        Skal jeg gjette, vil jeg tro at Erland skal inn som spillerutvikler i og med at Torve forsvinner/har forsvunnet.

                        Erland har fått mye skryt for sin jobbing med talenter i Follo og han er kanskje den rette mannen.
                        Mvh Ronnie "The Runner"
                        LSK for alltid

                        Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                        Kommentar

                        • sparwasser
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2005
                          • 3185

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Rønnern
                          Uwe og Gunnar er et team og det er absolutt _ingenting_ som tyder på at hverken Uwe, sportslig utvalg eller gutta er misfornøyd med det Gunnar har bidratt med.

                          Skal jeg gjette, vil jeg tro at Erland skal inn som spillerutvikler i og med at Torve forsvinner/har forsvunnet.

                          Erland har fått mye skryt for sin jobbing med talenter i Follo og han er kanskje den rette mannen.
                          Uansett, Erland Betongs inntreden i trenerstaben vil være utelukkende positivt.

                          Kommentar

                          • Kopperud
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2006
                            • 1697

                            #14
                            ja... hvis han har fått mye skryt for det (noe ikke jeg veit om men stoler på deg)
                            så er jo han et fint alternativtil å ta over trener ansvarte til 2. og/eller3. laget som bruker mye talenter
                            Ultras Felt C 2005x2015

                            Lillestrøm & Bajen

                            Kommentar

                            • Lars
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 6156

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Håkon
                              Er det noen her som har peiling på hva vi skal med han????
                              Håkon
                              Antageligvis som spillerutvikler (jobben Torve hadde).

                              Kommentar

                              • sten
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Feb 2005
                                • 873

                                #16
                                tviler på om halle er noen dårlig trener ettersom uwe forlangte å ha han som hjelpetrener,men det er ikke dumt å få erland johnsen inn i trener teamet

                                Kommentar

                                • Bolsen3
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2004
                                  • 1061

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Kopperud
                                  etter min mening så er Halle ikke god nok som trener for Sportsklubben.

                                  Han var jo trener i min klubb for (AFSK) å alle her sa at han var en av de dårligtse trenern de har hatt.

                                  så Erland hadde vært fin å ha i Teamt isteden for Halle
                                  Stor forskjell på å være hovedtrener og assistent. Kan hende Halle er svakere som enslig hovedtrener.

                                  Som nær bekjent av mange Follo-fans (followers som de kaller seg, ja dårlig navn ikke sant?) kan jeg legge til at Erland var en meget populær mann blant supportene i follo! Er ganske sikker på at spillerne likte ham også, tror det hadde vært en bra kar å få inn i staben.

                                  Kommentar

                                  • kimmern
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jun 2005
                                    • 1174

                                    #18
                                    vel... jeg så noen follokamper i fjor, og filosofien han er pumping, laaange baller for å si det mildt... så han kan holde seg unna det taktiske hvis han evt kommer, men han kan bli en slags "forsvarsminister" for stopperene våre

                                    Kommentar

                                    • KimFL
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2003
                                      • 1410

                                      #19
                                      Sitat:
                                      Opprinnelig skrevet av hoyt
                                      Hvis Erland Johnsen kommer tror jeg det er et smart trekk av LSK. Grodås og hadde vært en bra mann å ha i et trenerteam. Johnsen kan tilføre den gutsen som trengs, og er i tillegg dyktig fotballfaglig.


                                      Snakker tysk etter sitt bundesliga opphold gjør han også
                                      Det gjør de vel forsåvidt begge 2, ettersom begge har vært i bundesliga. Blir mange "tyskere" i klubben da gitt...


                                      KimFL

                                      Kommentar

                                      • Greven
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Aug 2005
                                        • 133

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av kimmern
                                        vel... jeg så noen follokamper i fjor, og filosofien han er pumping, laaange baller for å si det mildt... så han kan holde seg unna det taktiske hvis han evt kommer, men han kan bli en slags "forsvarsminister" for stopperene våre
                                        Taktikk blir lagt opp etter hvordan spillere du har, så jeg tror ikke det er snakk om noe slikt i LSK.

                                        Men jeg tror han kan være en slags "psykolog" som kan hjelpe gutta til å ønske å yte mer og stå på helt til slutt. Han sin evne til å kjempe å stå på er legendarisk. Måten han skjøv spisser opp på tredje tribunerad var klasisk.

                                        Jeg tror at han kan hjelpe Uwe med å få ut det siste ekstra i alle spillerene så han er mer enn velkommen til Åråsen.
                                        Født i glasshus med lomma full av småstein

                                        Kommentar

                                        Working...