Takk for alt, Uwe!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • stovnerfugl
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Nov 2013
    • 163

    Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
    Den dagen klubben inviterer et umotivert Barca b-lag for 700.- billetten gir jeg opp (Sikter ikke til noen spesielle bydelslag).

    Ser heller Heidar og Ståle for 100
    Som får meg til å spørre på nytt...

    Hadde du dratt på vennskapskamp mot noen som hadde spilt nesten gratis, f.eks. St Pauli

    Kommentar

    • Uwes disippel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6039

      Opprinnelig skrevet av stovnerfugl
      Som får meg til å spørre på nytt...

      Hadde du dratt på vennskapskamp mot noen som hadde spilt nesten gratis, f.eks. St Pauli
      Neppe, men mot Wigan eller København hadde jeg dratt. Kun pga Rösler og Solbakken. Hadde fint betalt vanlig billettpris også. Noe jeg ikke hadde gjort mot Barcelona eller ManU. Vi har fantastiske treningsfasaliteter, det må være noen lag som ikke er i toppen av pl eller pd som kunne tenkt seg å trene her en uke mot å spille mot oss.

      Kommentar

      • stovnerfugl
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Nov 2013
        • 163

        Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
        Neppe, men mot Wigan eller København hadde jeg dratt. Kun pga Rösler og Solbakken. Hadde fint betalt vanlig billettpris også. Noe jeg ikke hadde gjort mot Barcelona eller ManU. Vi har fantastiske treningsfasaliteter, det må være noen lag som ikke er i toppen av pl eller pd som kunne tenkt seg å trene her en uke mot å spille mot oss.
        Vi spilte mot FCK og gud i europa for noen år siden. Mindre enn 3000 betalender husker jeg riktig...

        Kommentar

        • Uwes disippel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 6039

          Opprinnelig skrevet av stovnerfugl
          Vi spilte mot FCK og gud i europa for noen år siden. Mindre enn 3000 betalender husker jeg riktig...
          Midt på vinteren, ja.

          edit, tenkte royal leauge. Var vel en kvalkamp midt i ferien en gang også.

          Kommentar

          • Oddis
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2006
            • 2744

            Var vel en kvalikk mot FCK til UEFA-cup i august en gang også. Rimelig tynt på tribunen husker jeg.
            Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎