12 grunner til at Uwe og Gunnar måtte gå

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    12 grunner til at Uwe og Gunnar måtte gå

    1. Ett poeng mot Sandefjord
    2. 0 poeng mot Tromsø.
    3.Vi har spilt bra fotball ca 30 minutter i år mor Rbk3-3.
    4. Stikker fra Åråsen når vi har tapt en kamp
    5. Mot Molde borte sier han at vi leverte årsbeste før pause(alle som så kampen så noe annet) og Molde er noe av det dårligste laget jeg har sett.
    6.Kritiserer enkelt spillere etter kamper.(Rambekk og Steffi etter nevnte kamp)
    7.Du setter ikke ut Rambekk og Koren i en kvartfinale i cupen,dermed BASTA.
    8.Odd-Lsk 0-3 vi må score flere mål for og ta igjen søppla,hva skjer jo spissa våre blir bytta ut( og husker jeg ikke rett var det mange her inne som ikke kunne skjønne dette).
    9. Spørr spillere som hadde Gunnar som trener i Aurskog om han var en bra trener(nopp)
    10.Total mangel på og ta selvkritikk.
    11. To år på rad har vi mista tidenes mulighet til og ta Gull pga at vi taper mot antatt veldig svakere lag.
    12. Passer bra og gi Dem sparken (avslutte oppdraget) nå,Tom Nordli er jo tross alt Ledig
  • KFL109
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 1958

    #2
    Opprinnelig skrevet av tullebukk
    12 grunner til at Uwe og Gunnar måtte gå
    Merkelig nick å velge av en som sitter i det sportslige utvalget, men plutselig falt brikkene på plass for oss som har sett med undring på prosessen.
    Vidar Evje

    Kommentar

    • LSK-supp.
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2003
      • 1023

      #3
      Den største grunnen for at de måtte gå sånn jeg så det var feigheten.

      Skulle alltid safe inn seieren, denne feige taktikken fungerte til dels i 2005, men 2006 sesongen viste heldigvis at dette sjelden holder helt inn. Det værste er at trenerteamet ikke tok lærdom av dette, men bare fortsatte med det, er ikke få poeng vi har tapt pga. defensivt spill i 2. omgang.
      Last edited by LSK-supp.; 14.11.2006, 16:35.
      I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

      Kommentar

      • mr.sandass
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2005
        • 972

        #4
        Unnskyld meg men klage på 0-3 mot odd? Hva slags mat har du spist mann? Det er for faen meg ikke den kampen man skal klage på.

        I den kampen spilte vi bra og thats it.

        Vi er for faen ikke barcelona eller chelsea heller.

        Vi er fugla ifra lillestrøm som skal se seg fornøyd med en sånn seier på en tradisjonelt sett vanskelig bane og spille på
        www.ultrasfeltc.net

        Kommentar

        • Rønnern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6690

          #5
          Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
          Skulle alltid safe inn seieren, denne feige taktikken fungerte til dels i 2005, men 2006 sesongen viste heldigvis at dette sjelden holder helt inn. Det værste er at trenerteamet ikke tok lærdom av dette, men bare fortsatte med det, er ikke få poeng vi har tapt pga. defensivt spill i 2. omgang.
          Tja, er det egentlig det? Tror ikke 2. omgang har vært spesiell sånn sett, men utfordringen har vært å forsvare en ledelse, det har du rett i.

          Mang en gang kunne vi se Uwe og Sundgot jage gutta fremover på banen for ikke å dette for langt bak, da blir det neppe taktikken som er feig. Uwe har, med rette, savnet en rutinert spiller som ikke får panikk hver gang laget leder. Det fikk han ikke gehør for i sportslig utvalg, men det er jo der kompetansen sitter...
          Mvh Ronnie "The Runner"
          LSK for alltid

          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

          Kommentar

          • LSK-supp.
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2003
            • 1023

            #6
            Opprinnelig skrevet av Rønnern
            Tja, er det egentlig det? Tror ikke 2. omgang har vært spesiell sånn sett, men utfordringen har vært å forsvare en ledelse, det har du rett i.

            Mang en gang kunne vi se Uwe og Sundgot jage gutta fremover på banen for ikke å dette for langt bak, da blir det neppe taktikken som er feig. Uwe har, med rette, savnet en rutinert spiller som ikke får panikk hver gang laget leder. Det fikk han ikke gehør for i sportslig utvalg, men det er jo der kompetansen sitter...
            Mulig du har rett i det, sier bare at fra tribunen virker det rart at spillerne gang på gang slutter å spille offensivt når vi leder i 2. omgang.

            Har selv sett at Uwe jager de framover på banen ja, men nå er det jo en gang slik at trenerteamet til syvende og sist har ansvaret for det som skjer ut på banen og når det ikke skjer merkbare forbedringer når det gjelder dette, er det naturlig at ledelsen vurderer trenerteamets innsats.
            I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

            Kommentar

            • heidar
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2004
              • 2115

              #7
              Det er vel heller sjelden Chelsea vinner 3-0 på bortebane også... Føler ikke det er det beste eksempelet å trekke fram med tanke på anti-defensiv taktikk
              En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

              Endelig er mørketida over.

              Kommentar

              • gj
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 3359

                #8
                Opprinnelig skrevet av Rønnern
                Mang en gang kunne vi se Uwe og Sundgot jage gutta fremover på banen for ikke å dette for langt bak, da blir det neppe taktikken som er feig.
                Hvordan gikk den ufeige "holde-presset-opp"-taktikken med å bytte ut en liten veps mot Lyn på Ullevaal?

                Kommentar

                • trigz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 7028

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                  Har selv sett at Uwe jager de framover på banen ja, men nå er det jo en gang slik at trenerteamet til syvende og sist har ansvaret for det som skjer ut på banen og når det ikke skjer merkbare forbedringer når det gjelder dette, er det naturlig at ledelsen vurderer trenerteamets innsats.
                  Jeg undres hva Per Berg kommer til å si hvis Tom Nordlie som LSK-trener kommer med klassikerforsvaret av sine taktiske disposisjoner fra Vålerengadagene: "Jeg veit'a faen jeg".
                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                  Kommentar

                  • ap4
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2004
                    • 271

                    #10
                    Jeg tror en del av det ligger i 8-millionerskjøpet av Occean som ender i at han sitter mesteparten av sesongen på benken. Mulig de mener at Uwe brukte og trente ham feil.

                    Kommentar

                    • tullebukk
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2006
                      • 5446

                      #11
                      Unnskyld meg men klage på 0-3 mot odd? Hva slags mat har du spist mann? Det er for faen meg ikke den kampen man skal klage på. Klager ikke på resultatet men fakta er vell at spissene våre terroriserte Odd forsvaret så lenge di spilte og vi kunne lett vunnet mye mere enn vi gjorde. Og i dag spiste jeg karbonader,egg og bacon til middag.

                      Kommentar

                      Working...
                      😀
                      😂
                      🥰
                      😘
                      🤢
                      😎
                      😞
                      😡
                      👍
                      👎