Får Nordlie midler til å hente nye spillere?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    Får Nordlie midler til å hente nye spillere?

    Regner Det som rimelig sikkert at Tom får midler til og hente nye spillere viss Koren og Mifsud forsvinner,kan ikke tenke meg at Tom signer for Lsk uten og ha fått lovnader om at Det skal satses. Han fikk jo nesten alt han ba om i Viking . Sender også en Takk til Per Berg som gidder og bruke penger på en klubb med så sutrete supportere.
  • Raskolnikov
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2005
    • 1452

    #2
    Opprinnelig skrevet av tullebukk
    Regner Det som rimelig sikkert at Tom får midler til og hente nye spillere viss Koren og Mifsud forsvinner,kan ikke tenke meg at Tom signer for Lsk uten og ha fått lovnader om at Det skal satses. Han fikk jo nesten alt han ba om i Viking . Sender også en Takk til Per Berg som gidder og bruke penger på en klubb med så sutrete supportere.
    Nå har Per Berg akkurat truet med å lukke pengesekken dersom Uwe ikke fikk sparken. Da sier det seg vel nesten selv at han blir nødt til å åpne den når det nå ser ut til at hans mann blir trener. Han har jo også lagt lista veldig høyt ettersom Uwes gode resultater ikke var godt nok for ham. Man er ikke sutrete fordi man er uenige i det som har skjedd i LSK. En kan vel fint snu problemstillingen og si at det er Per Berg som er sutrete. "Jeg blir ikke med hvis jeg ikke får viljen min". Jeg takker Per Berg for hans økonomiske bidrag, men er ikke fullt så takknemlig for at han setter tilside de organ man tidligere har blitt enige om.
    Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

    Kommentar

    • Bolsen3
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2004
      • 1061

      #3
      Opprinnelig skrevet av tullebukk
      Takk til Per Berg som gidder og bruke penger på en klubb med så sutrete supportere.
      er det noen som er sutrete, så er det vel Per Berg! "Alle" er imot å sparke Uwe, 3 mot 1 i sportslig utvalg, majoriteten av kanari-fansen og lsk-supportere ellers, og fotball-norge generellt. Alikevel skal han ha viljen sin! Det er hva jeg kaller barnslig oppførsel og sutring! Det eneste som kan rettferdiggjøre Bergs oppførsel, er hvis han på forhånd visste at Nordlie ville bli LSK-trener. Hvis ikke, har han gamblet med sportsklubbens skjebne på en måte hvertfall jeg ikke setter pris på!

      Kommentar

      • morten
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 2156

        #4
        LSK har visst en del spillere på blokka men avventer til Tom er på plass
        Badekar
        http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

        Kommentar

        • ON
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3639

          #5
          Opprinnelig skrevet av Bolsen3
          er det noen som er sutrete, så er det vel Per Berg! "Alle" er imot å sparke Uwe, 3 mot 1 i sportslig utvalg, majoriteten av kanari-fansen og lsk-supportere ellers, og fotball-norge generellt. Alikevel skal han ha viljen sin! Det er hva jeg kaller barnslig oppførsel og sutring! Det eneste som kan rettferdiggjøre Bergs oppførsel, er hvis han på forhånd visste at Nordlie ville bli LSK-trener. Hvis ikke, har han gamblet med sportsklubbens skjebne på en måte hvertfall jeg ikke setter pris på!
          Det jeg er bekymra for nå er Tom Nordlie`s sterke personlighet, sammen med Per Berg sin tilsynelatende sterke personlighet. Blir det kræsj her vis Berg blander seg for mye?

          Kommentar

          • Fugla
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 1718

            #6
            Opprinnelig skrevet av Bolsen3
            majoriteten av kanari-fansen og lsk-supportere ellers, og fotball-norge generellt.
            Dette er en påstand...
            Homer Simpson.



            www.ultrassarp.no

            Kommentar

            • hthaug
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2004
              • 408

              #7
              Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
              Nå har Per Berg akkurat truet med å lukke pengesekken dersom Uwe ikke fikk sparken. Da sier det seg vel nesten selv at han blir nødt til å åpne den når det nå ser ut til at hans mann blir trener. Han har jo også lagt lista veldig høyt ettersom Uwes gode resultater ikke var godt nok for ham. Man er ikke sutrete fordi man er uenige i det som har skjedd i LSK. En kan vel fint snu problemstillingen og si at det er Per Berg som er sutrete. "Jeg blir ikke med hvis jeg ikke får viljen min". Jeg takker Per Berg for hans økonomiske bidrag, men er ikke fullt så takknemlig for at han setter tilside de organ man tidligere har blitt enige om.
              Hva sier du dersom det blir gull til LSK i 2007?

              Jeg har egentlig ikke gjort meg opp noen mening om hva som har skjedd fordi det som har skjedd har skjedd bak lukkede dører og dermed KAN det være ting som har skjedd som vi rett og slett ikke vet noenting om.

              Det var mye "skjedd" gitt.

              Jeg stoler ikke på media i det hele tatt, men blir det gull neste år så blir Per Berg geni-erklert og Uwe går da fort i glemmeboka.

              Blir det 7 plass (som jeg tror) så stikker vel både Fjørtoft, Berg og Nordli.

              Kommentar

              • Fuglefar
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Aug 2006
                • 202

                #8
                Hvem er sutrete her???

                Opprinnelig skrevet av tullebukk
                Regner Det som rimelig sikkert at Tom får midler til og hente nye spillere viss Koren og Mifsud forsvinner,kan ikke tenke meg at Tom signer for Lsk uten og ha fått lovnader om at Det skal satses. Han fikk jo nesten alt han ba om i Viking . Sender også en Takk til Per Berg som gidder og bruke penger på en klubb med så sutrete supportere.

                Du er virkelig en tullebukk ja
                Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................

                Kommentar

                • Raskolnikov
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Sep 2005
                  • 1452

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av hthaug
                  Hva sier du dersom det blir gull til LSK i 2007?

                  Jeg har egentlig ikke gjort meg opp noen mening om hva som har skjedd fordi det som har skjedd har skjedd bak lukkede dører og dermed KAN det være ting som har skjedd som vi rett og slett ikke vet noenting om.

                  Det var mye "skjedd" gitt.

                  Jeg stoler ikke på media i det hele tatt, men blir det gull neste år så blir Per Berg geni-erklert og Uwe går da fort i glemmeboka.

                  Blir det 7 plass (som jeg tror) så stikker vel både Fjørtoft, Berg og Nordli.
                  Hva jeg sier hvis det blir gull er et håpløst hypotetisk spørsmål. Det virker ikke veldig realistisk med gull akkurat nå uansett. Mye har skjedd bak lukkede dører, men selv om media ikke alltid er en sikker kilde, så peker all informasjon i samme retning. For meg er det jeg påstår logiske slutninger av det som er tilgjengelig av informasjon. Intervjuet med Fjørtoft i går, Grønlunds uttalelser i forrige uke, Grønlunds svar på om det sportslige utvalget ble presset, RBs artikkel om Mathisen i dag og Per Bergs utspill i RB peker alt sammen i samme retning.

                  Vi som har hjertet i LSK besitter jo gjerne litt sunt bondevett.
                  Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                  Kommentar

                  • Bolsen3
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2004
                    • 1061

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Fugla
                    Dette er en påstand...
                    Som jeg tør stå inne for! Det er hvertfall mitt soleklare inntrykk!

                    Kommentar

                    • Rathsmeister
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2006
                      • 561

                      #11
                      Påstand....

                      Tror ikke du tar VELDIG feil når du nevner dette. Av å ha sett på ulike diskusjonsforum er dette også min oppfatning av meningene i fotball-Norge. Av det jeg har sett stiller folk utenfor LSK/KFL seg ganske uforstående til avgjørelsen om å la Uwe og Gunnar gå...
                      Mvh
                      Martin Raths

                      Kommentar

                      • Fugla
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 1718

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Rathsmeister
                        Tror ikke du tar VELDIG feil når du nevner dette. Av å ha sett på ulike diskusjonsforum er dette også min oppfatning av meningene i fotball-Norge. Av det jeg har sett stiller folk utenfor LSK/KFL seg ganske uforstående til avgjørelsen om å la Uwe og Gunnar gå...
                        Det er en vesentlig forskjell på å være i mot en sak og det å stille seg uforstående til en sak...
                        Homer Simpson.



                        www.ultrassarp.no

                        Kommentar

                        • Rathsmeister
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2006
                          • 561

                          #13
                          Uforstående....

                          Opprinnelig skrevet av Fugla
                          Det er en vesentlig forskjell på å være i mot en sak og det å stille seg uforstående til en sak...
                          Her må man også tenke på i hvilken grad folk som f.eks. holder med RævBK eller andre er imot en avgjørelse som ikke berører dems egen favorittklubb.
                          Å stille seg uforstående kan, for folk uten egasjement til klubben/saken, være på lik linje som å være MOT at UR og GH fikk fyken...

                          Jo sterkere følelser som er involvert jo større ord blir brukt. Mangel på følelser overfor den aktuelle klubben (denne gang LSK) blir til "svake" formuleringer.

                          Min mening
                          Mvh
                          Martin Raths

                          Kommentar

                          • Fugla
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2004
                            • 1718

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Rathsmeister
                            Her må man også tenke på i hvilken grad folk som f.eks. holder med RævBK eller andre er imot en avgjørelse som ikke berører dems egen favorittklubb.
                            Å stille seg uforstående kan, for folk uten egasjement til klubben/saken, være på lik linje som å være MOT at UR og GH fikk fyken...

                            Jo sterkere følelser som er involvert jo større ord blir brukt. Mangel på følelser overfor den aktuelle klubben (denne gang LSK) blir til "svake" formuleringer.

                            Min mening
                            Nettopp, dette kan slå begge veier og derfor blir det feil å bruke uttrykket "i mot" når vi snakker om folk generelt. Derfor mener jeg også at 1.mann ut her ikke burde være så bastant i sine uttalelser...

                            Av de kameratene jeg har i KFL, har jeg fått intrykk av at de stiller seg undrende til dette, men ser positivt på å få inn Keiko.
                            Homer Simpson.



                            www.ultrassarp.no

                            Kommentar

                            • Fugl1120
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2005
                              • 3528

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av hthaug
                              Hva sier du dersom det blir gull til LSK i 2007?
                              Det gjør meg ikke noe sikrere av den grunn. Det er helt umulig å vite om LSK ville tatt gull med Rösler neste år eller ikke, sånne spørsmål er helt hypotetiske.

                              Og pal;
                              Å skal kun settes foran verb i infinitiv, "å ha fått" er derimot feil, mens "å få" er riktig.
                              Lauken er vår venn!

                              Kommentar

                              • Bolsen3
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2004
                                • 1061

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Fugla
                                Nettopp, dette kan slå begge veier og derfor blir det feil å bruke uttrykket "i mot" når vi snakker om folk generelt. Derfor mener jeg også at 1.mann ut her ikke burde være så bastant i sine uttalelser...

                                Av de kameratene jeg har i KFL, har jeg fått intrykk av at de stiller seg undrende til dette, men ser positivt på å få inn Keiko.
                                Synes på ingen måte jeg har uttalt meg for bastant! Det er min klare oppfatning at et stort flertall av LSK-supportere er imot denne sparkingen! Da er det ikke tatt hensyn til om keiko kommer eller ikke. Det er også min oppfatning at de fleste andre synes denne sparkingen er feil. Et godt eksempel på det, er min gode kamma-venn, som hater uwe, synes det var idioti å sparke uwe nå. Det er mest slike reaksjoner jeg har møtt hvertfall!

                                Kommentar

                                • tullebukk
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2006
                                  • 5446

                                  #17
                                  Sitat:
                                  Opprinnelig skrevet av hthaug
                                  Hva sier du dersom det blir gull til LSK i 2007?

                                  Da sier jeg takk til alle som eLSKer sportsklubben,og så drikker jeg meg sanseløs drita+at jeg sikkert kommer til og plage noen vif suportere

                                  Kommentar

                                  • ON
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2004
                                    • 3639

                                    #18
                                    Hvorfor så missvisende overskrift? Jeg trodde når jeg leste den at vi både hadde ansatt Nordli, og fått noen mill til å kjøpe spillere..

                                    "Nordli får midler til og hente nye spillere?"

                                    Det virker som om han får det, men at noen setter spørsmålstegn ved at han gjør det/behovet.

                                    Hva med:

                                    "Får Nordli midler til og hente nye spillere?"

                                    Eller:

                                    "Får den nye treneren midler til og hente nye spillere?"

                                    Kommentar

                                    • McGuffy
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 5096

                                      #19

                                      Før hadde vi Üwe Rössler, Owe Røssler, Ove Røsler osv osv..
                                      Nå ser det ut som vi ansetter Tom Norli, Tom Nordli

                                      Lurer på om han vraker Espen Sørgård og Kalheb Moueli Eller om Arild Sundgodt blir valgt som som spiss foran Oliver Ocean.

                                      Kommentar

                                      • Fugl1120
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 3528

                                        #20
                                        Opprinnelig skrevet av McGuffy
                                        Før hadde vi Üwe Rössler, Owe Røssler, Ove Røsler osv osv..
                                        Nå ser det ut som vi ansetter Tom Norli, Tom Nordli

                                        Lurer på om han vraker Espen Sørgård og Kalheb Moueli Eller om Arild Sundgodt blir valgt som som spiss foran Oliver Ocean.
                                        Håper at ansettelsen av Norli kan få Mifsund til å revurdere sin situasjon i klubben.
                                        Lauken er vår venn!

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎