Mifsud sa NEI

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • veiron
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6267

    #21
    Dritt?? Det må da være lov for folk å være ærlig?? Og min ærlige mening er at jeg ikke kommer til å savne han. Ikke etter måten han har oppført seg på.

    Kommentar

    • Greven
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Aug 2005
      • 133

      #22
      Som mange andre sier jeg at jeg ikke vil savne han, men det er bare som person.
      Jeg tror jeg kommer til å savne det å se de små bena gå som trommestikker oppover banen. Se han forvirrer stoppere på de andre lagene og det at han scorer.

      Selv om han har vært litt vel flåsete i media så ønsker jeg han lykke til videre i engelsk 1 divisjon eller benken i PL (eller kanskje i Belgia).
      Født i glasshus med lomma full av småstein

      Kommentar

      • dalkanari
        Juniormedlem
        Ferskenpels
        • Sep 2006
        • 4

        #23
        la han til h...... dra.møkka lei sutrekopper som bare tenker penger.
        drar han til en annen norsk klubb,håper jeg karieren hans går til
        dundas.:evil:

        Kommentar

        • Torolf
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 9574

          #24
          Opprinnelig skrevet av kunden
          Når vi nå mister MM, mister vi også et uromoment på topp, en som vet hvor goalen er. Pr idag står vi igjen med trauste(men gode)Sundgot, ikke-spesielt målfarlige Mykle og ujevne Occean. Det funket bra i Royal League ifjor, men viste seg ikke spesielt imponerende i årets serie, med unntak av de første 20min mot RBK hjemme.
          Kanskje noe av årsaken ligger i at Mifsud ofte utgjorde den andre halvparten av spissduoen og at samspillet ikke fungerte - eh - optimalt?

          Kommentar

          • antikris
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Oct 2005
            • 520

            #25
            Ahh... Det var en god følelse å bli kvitt han faktisk. Er spent på om de henter inn en ny spiss, eller om de kommer til å satse på de som allerede er i stallen.

            Kommentar

            • Mr.Lee
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jan 2006
              • 736

              #26
              Takk for alle de fine målene du har gitt oss Mifsud.
              Jeg vil kanskje savne en målscorer som deg når neste sessong er godt igang.

              Mifsud vil antagelig gå i Einarsson-fella dvs. god spiller i fugla, B-lag i Leeds.
              Lykke til.

              Kommentar

              • JhnY
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2005
                • 975

                #27
                Like greit, aldri likt mifsud

                Kommentar

                • Fugla-83
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2006
                  • 282

                  #28
                  Synd Mifsud ikke ville ta ett år til men...Han har vel ikke fått noe(n) tilbud fra andre klubber? Noen som har hørt noe der? Han går vel ikke til hva som helst...Alt kan skje
                  Har trua på Myklebust og OO på topp, håper vi får se gutta sammen i RL.
                  ! Mitt hjerte banker LSK !

                  Kommentar

                  • Flisby`n
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jun 2004
                    • 312

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av Gullars
                    Skal ikke mye vett til for å skjønne at gutten har vært frustrert.. uansett hvor fort han har løpt, uansett hvor bra han har vært, uansett hvor mange mål han har putta, uansett hvor mange løp han har gått på, så har han blitt byttet ut etter 75 min.. skjønner godt frustrasjonen...

                    Oppfordrer derfor alle her inne til å tenke seg om før dritten slenges ut.. husk alle de øyeblikkene han har gitt... og hev dere over de få utalelsene som har vært...
                    Hvis du konstant benytter en hver anledning til å fremføre i media at du vil til en annen klubb enn den du spiller for, så virker det særdeles tanketomt å samtidig bli rasende når man får mindre spilletid.

                    Tror vi skal heller takk Rössler for at han har matchet Mykle i den rollen, da han visste like godt som alle andre at Mifsud ville forsvinne uansett.

                    Ønsker Mifsud lykke til i sin fremtidige storklubb, enten det blir Coventry, Stockport, Wisla Krakow eller 1860.....
                    En kjeeempescoring av tommy!!

                    Kommentar

                    • claytonz
                      Medlem
                      Bøffel
                      • Sep 2004
                      • 36

                      #30
                      Jeg hadde håpet Mifsud ville bli da Uwe forsvant, men den gang ei. Alltid synd når toppscorer'n forsvinner, grådig eller ei.

                      Kommentar

                      • Stan
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2006
                        • 1075

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av JhnY
                        Like greit, aldri likt mifsud
                        Jeg skjønner ikke dette her...er det noen som fortjener en god referanse på CV'en, er det Mifsud.

                        Jeg har riktinok ikke karret meg på alle LSK's kamper. Men de jeg har vært på, har den lille malteseren vært en svært sentral spiller.

                        Syns det han gjør på banen burde veie opp for det bildet pressen har gjort ham til. Mulig han har vært litt uheldig med noen av sine uttalelser. Men når man har potensiale faller det seg helt naturlig å tenke på noe større. Både når det er snakk om penger og klubb.

                        Kommentar

                        • ChriZza
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 4265

                          #32
                          Skjønner ikke hva det er med folk. Selvfølgelig er det fint at Myklebust får sjansen, unnerhan det. Men hva om han blir skadet?
                          Heler en liten spiss for mye en ingen.. Sånn sett er det kjipt at miffe drar.

                          Kommentar

                          • Ghostwriter
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2006
                            • 254

                            #33
                            Hehe, måtte le når jeg så Mifsuds kommentar til Petter Olafsens uttalelse sist uke:

                            Jeg blir sint og skuffet når jeg hører dette, sier Mifsud.
                            - Jeg skulle ønske at Petter Olafsson var i mine bukser, og sett hva han ville ha gjort da.

                            Ja, Petter, der hadde du vel kost deg?

                            Kommentar

                            • TurboJenta_FALSK_IDENTITET
                              Utestengt
                              • Sep 2005
                              • 768

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av Songwriter
                              Hehe, måtte le når jeg så Mifsuds kommentar til Petter Olafsens uttalelse sist uke:

                              Jeg blir sint og skuffet når jeg hører dette, sier Mifsud.
                              - Jeg skulle ønske at Petter Olafsson var i mine bukser, og sett hva han ville ha gjort da.

                              Ja, Petter, der hadde du vel kost deg?
                              Mentalt bilde ÆÆÆÆÆÆÆÆÆSJ :lol:

                              Kommentar

                              • lillemann
                                Juniormedlem
                                Ferskenpels
                                • Nov 2006
                                • 5

                                #35
                                Bra han blir borte

                                Endelig kan det se ut som Magnus Myklebust får sjangsen. Mifsud har scoret mange viktige mål for fugla, men jeg oppfatter han som ett uromoment i laget.
                                Dessuten, mannen har vel knapt spilt en eneste passning til en lagkamerat i hele år. Tror det kunne blitt noen mål av det også. Egotrippin

                                Kommentar

                                • lillemann
                                  Juniormedlem
                                  Ferskenpels
                                  • Nov 2006
                                  • 5

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av lillemann
                                  Endelig kan det se ut som Magnus Myklebust får sjangsen. Mifsud har scoret mange viktige mål for fugla, men jeg oppfatter han som ett uromoment i laget.
                                  Dessuten, mannen har vel knapt spilt en eneste passning til en lagkamerat i hele år. Tror det kunne blitt noen mål av det også. Egotrippin

                                  Toern er ræva

                                  Kommentar

                                  • Kjetil
                                    Medlem
                                    Hoffnarr
                                    • Mar 2006
                                    • 48

                                    #37
                                    Jeg skjønner jævlig godt at Mifsud er skuffa. Han har helt klart vært den beste spissen vår dette året. Det var håpløst av Petter å komme med sin uttalelse. Det er trist at slike uttalelser kan være med på at han f.eks. spiller for Brann neste år.
                                    Diego for fugla!

                                    Kommentar

                                    • runarM
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jan 2004
                                      • 565

                                      #38
                                      Opprinnelig skrevet av Kjetil
                                      Jeg skjønner jævlig godt at Mifsud er skuffa. Han har helt klart vært den beste spissen vår dette året. Det var håpløst av Petter å komme med sin uttalelse. Det er trist at slike uttalelser kan være med på at han f.eks. spiller for Brann neste år.
                                      Vel, nå er vel ikke akkurat lille Miffe mest kjent for å komme med schmarte uttalelser selv. Han har lagt opp til det selv med maset sitt. Når han nå sier at han er mest opptatt av å komme til en større liga og ikke pengene, er det jo rart han står med et fett glis på tv og klager på tilbudet fra LSK. Full støtte til Petters uttalelser.
                                      runarM

                                      Kommentar

                                      • Kjetil
                                        Medlem
                                        Hoffnarr
                                        • Mar 2006
                                        • 48

                                        #39
                                        Hva er det Mifsud sier som er så galt? Det er greit at han ikke er smart, men han har alltid vært ærlig. Det er også en grunn til at han har spilt nesten hver kamp. Han er god og det er det som teller. Petter kan ikke trikse til ti en gang...
                                        Diego for fugla!

                                        Kommentar

                                        • MedlemNR35
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Mar 2004
                                          • 905

                                          #40
                                          Bye Bye Mifsud!!

                                          Vi har Magnus Myklebust som har de samme kvalitetene,han er norsk og han er yngre.

                                          Ingen er større enn klubben,hvis MIfsud tror han er det så får han vel bare gå.

                                          Men det er alltid synd å miste gode fotballspillere gratis.
                                          Last edited by MedlemNR35; 17.11.2006, 17:43.

                                          Kommentar

                                          Working...