Etter den begredlige LYN KAMPEN

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Håkon Henriksen
    Administrator
    • Nov 2003
    • 6411

    Etter den begredlige LYN KAMPEN

    Ja Folkens, her er det bare å fortelle hva dere mener, selv mener jeg Arne kunne vært mere taktisk lur med sine bytter, og gutta kunne figthet mere, og ikke mist så kunne NFF sette opp en dommer som tørr å være konsekvent..

    7 november blir en merkedag, det blir første gangen det blir tomme seter under en cupfinale på ullevål !

    Møkkalag, jævla sosser.
    Håkon Henriksen
    -
    Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
    -
    ALT FOR FUGLA
  • Håkon Henriksen
    Administrator
    • Nov 2003
    • 6411

    #2
    Og bilder av banneret ønskes snarest !!!
    Håkon Henriksen
    -
    Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
    -
    ALT FOR FUGLA

    Kommentar

    • KFL41
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 3648

      #3
      Re: Etter den begredlige LYN KAMPEN

      Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
      Ja Folkens, her er det bare å fortelle hva dere mener, selv mener jeg Arne kunne vært mere taktisk lur med sine bytter, og gutta kunne figthet mere, og ikke mist så kunne NFF sette opp en dommer som tørr å være konsekvent..

      Og jeg håper Terje HAuge tar seg mot til å svare på den mailen jeg sendte til han...
      Problemet var jo at han VAR konsekvent. Han dømte alle 50-50 situasjoner i favør av Lyn... Greit at han var dårlig men jeg håper ikke noen sender slike meldinger som Brann-fansen sendte til Krokdal. Vær så snill og ikke drit ut sportsklubben på den måten... Dere er supportere og dermed skal dere handle etter LSK's beste og ikke lage negative oppslag om klubben. La oss heve oss over Brann supportere som dreit seg ut for hele supporter-Norge!! Dommeren var elendig men det var ikke derfor vi tapte. LSK var minst like ille.

      PS: Nå veit jeg ikke hva du skrev. Håkon så den er ikke myntet spesielt til deg, men generelt til alle LSK-supportere. Er man supporter skal man etter min mening ikke lage negative oppslag og være en belastning, men bidra til positiv ramme rundt klubben

      Kommentar

      • Christer
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2004
        • 388

        #4
        jeg sitter her og lurer på om jeg noen gang kommer til å se LSK vinne en tittel

        Kommentar

        • gj
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 3359

          #5
          Jeg har bilde av banneret. Men siden det kom totalt overraskende stod jeg i en så dårlig posisjon at man ikke får sett motivet...

          Kommentar

          • Anders_Bakken
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2004
            • 542

            #6
            Fy faen så dårlig!! Samma leksa om og om og om og om igjen.....når i helvete skal vi klare å vinne VIKTIGE matcher!!!?? Hva skjer på dødballsituasjonene til Lyn!!??...jo vi trekker alle mann ned i egen boks...og gir faen i å binde opp to lyn spillere som vi hadde gjort hvis vi hadde hatt en mann liggende på topp...dette var spesielt 1. omgang vel å merke. Synes Tom Kristoffersen var fuglas beste(ser bort ifra det røde kortet)...Berget hadde et positivt innhopp...resten var håpløst! Powell og Arild blir altfor like...får så og si ikke gjort en dritt og blir kledd av...av stopperne til Lyn i store deler av match'n. Arild blei gang på gang avslørt på farta si....det er helt tydelig at vi må ha en spiss som har fart og gjennombruddshissighet sammen m Powell eller Arild.

            Kommentar

            • scages
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2003
              • 1292

              #7
              Blir det noen gang Ullevaal i november?

              Er så innihelveteforbanna på at nesten samtlige dommere blåser alle 50/50 situasjoner mot LSK, neste Uanskvett.
              Faen, det er ikke rart vi aldri vinner noe!!


              Men i dag var spillerne rett og slett for dårlige, og vi er for 4. gang siden 92 slått ut i en semifinale.

              Kommentar

              • KimFL
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2003
                • 1410

                #8
                Blir for dumt å skylde på dommern i dag. Grunnen til at vi taper, er fordi laget er for dårlig. Forsvaret blir fraløpt hver gang, og midtbanen er ikke venn med ballen, og spissene alt for tamme. Dette ser ut til å bli en tung høst. Erlandsen ser heller ikke ut til å kunne bidra med så mye mer, heller, med tanke på taktiske disposisjoner. Kanskje han bare burde pakke sammen, og overlate resten av sesongen til Uwe.


                mvh
                Pantera

                Kommentar

                • _Jonern
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 4376

                  #9
                  Dårlig kamp av oss. Forsvaret sto dristig høyt, og det er ikke akkurat no sjakktrekk mot LYNraske(høhø) lyn spisser som gang på gang ble spilt i gjennom i bakrommet.

                  Vi kommer også for lite rundt på kantene og får ikke slått gode nok innlegg. Jævlig skuffende.. Hadde trua på cupfinale i år

                  Jaja, det er bare å ønske begge lag lykke til i finalen, vi fortjente ikke å vinne etter innsatsen i dag.
                  ..................

                  Kommentar

                  • Hertis
                    I karantene
                    Forumonanist
                    • May 2004
                    • 173

                    #10
                    Var endel drittslenging på bussa, spes merka jeg meg morten veening, som liksom skal være "leder" ba "pelle seg til helvete bak i bussen" de som ikke gjorde det kunne gå hjem.. selv om ikke flere skulle på bussen.
                    Kan si det er en reaksjon etter en dårlig match men en kar på nærmere 40 (?) bør vite bedre.

                    Kommentar

                    • MoBee
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jun 2004
                      • 958

                      #11
                      Møkkalag

                      LSK ville ikke mer, dommeren sugde (som vanlig), men hva med å snakke om møkkalaget Lyn som legger seg ned gang på gang og faker skade for å drøye tida. Og de gjorde det fra det gjenstod halvtimen! Eneste den jævla idiotklubben gjorde var å sabotere matchen også trengte dem en gave fra lsk for å score.

                      SKAL VI HA DEN ROYAL LEAGUEPLASSEN!!!!!!!! Støtt laget som faen de siste matchene så sender vi det drittlaget vekk fra den 4. plassen!

                      Alltid lsk.

                      Kommentar

                      • ap4
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2004
                        • 271

                        #12
                        Helt enig! La oss få det drittlaget bort fra 4.plassen.

                        Men det som irriterer meg mest fra kampen er hvorfor i h"#¤ LSK spiller så vanvittig ræva i 1.omgang!

                        Kommentar

                        • general
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2004
                          • 1150

                          #13
                          det som skuffet meg mest er at gutta sammen med trenerne ikke maktet å bytte spillestil selv om vi allerede etter 15 min så at berntsen/lustu tok oss på det vi er best til..langballer
                          ..og når vi fikk stusset, så hadde vi bare trege spisser som skulle true bakrom..klager ikke på spissene, men kjappe er de ikke...hvorfor ikke prøve å spille kjapt-langsbakken..alle så jo hvilken vei det gikk med langballene...vi fikk det ikke til og da må vi tørre å sleppe løs mifsud,koren,berget,påsan å la de tenke selv som fotballspillere skal...
                          Seriegull 2016!!!

                          Kommentar

                          • KimFL
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2003
                            • 1410

                            #14
                            Skal vi vinne seriekampen mot Lyn, så må Kasey og Mifsud spille fra start. Kan bare ikke fatte at disse to sitter på benken, når de viser såpass god form som de gjør. De to er akkurat nå, et bedre alternativ enn Søgård/Winsnes.


                            mvh
                            KimFL

                            Kommentar

                            • Jazze76
                              Medlem
                              Hoffnarr
                              • May 2004
                              • 51

                              #15
                              Nå er jeg drittlei!!!!! Lillestrøm kan ikke vinne viktige kamper, Baron driter seg ut gang på gang, Sørgård er totalt uinteressert i å spille og det verste av alt: ARILD SUNDGOT!! Dårligere fotballspiller må man lete lenge etter...mannen kan ikke dempe en ball, kan ikke passe 5 meter og han kan ikke hoppe...Selg driten til Strømmen!!!!!!!

                              Kommentar

                              • claytonz
                                Medlem
                                Bøffel
                                • Sep 2004
                                • 36

                                #16
                                Dette tapet kan ene og alene tilskrives Arne E. Når du møter et lag som Lyn, med Tommy B. og Steven L. som stopperpar, er det rett og slett dårlig trenerarbeid å legge Powell og Sundgot på topp i 4-4-2. Burde selvføgelig gått ut i 4-5-1 med raske flanker og utfordret Lyns urutinerte backer. Vi ble jo kledd av hver gang, og ikke bare burde Arne skjønt det i forkant av kampen, han burde jo tatt grep etterhvert. Tror seriøst bestemuttern hadde skjønt at lange baller opp mot midtforsvaret til Lyn var feil taktikk i denne kampen. Synd ikke Terje Hauge kunne gjort oss den tjenesten og utvist A E tidligere i kampen.

                                Synes også at når Sundgot ikke har vunnet en duell, mestret et mottak eller slått en riktig pasning, dvs vært drit dårlig de første 60 min, ja, da er det direkte snørrungeaktig å slå ut med armene og løpe rett i garderoben når man helt korrekt blir byttet ut...

                                Faen så lei.....

                                Kommentar

                                • trigz
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 7036

                                  #17
                                  Ingen tvil om at 4-4-2 med Powell og Sundgot på topp var feil valg i går kveld, ja. Førsteomgangen var direkte pinlig dårlig. Og hva faen er feil med Sundgot når han blir bytta ut? Han var førstemann som forlot stadion etter kampen også. Når han har spilt en så elendig kamp har han ingen rett til å te seg på den måten.

                                  På den annen side: For en venneløs, æreløs drittklubb Lyn er. Fytti faen så trist det må være å være en av de 1400 tilskuerne de har, som med åpne øyne betaler for å se på sånn fotball.

                                  Nå MÅ vi klare 4. plass. Men jeg tror ikke vi greier det. Vi får se når Hamkam kommer på besøk. Da blir det hvertfall fotballkamp ut av det, med en ærlig motstander.

                                  Lyn kan råtne i helvete sammen med horemødrene sine. Fy faen.
                                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                  Kommentar

                                  • Ketil Cantona
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 6813

                                    #18
                                    Vi taper ikke pga dommerne, men makan til hjemmedømming. Skjønner Erlandsen godt når han blir utvist. Det sies at trenere ikke skal ut på banen men når spillern ligger nede med brukket nese, så syntes jeg Arne skulle lappa til dommern og. I tilegg så får Lyn frisparket, hvordan fikk han til det. Markstedt hadde begge armene over huet på seg selv og. Svenske faen skulle hatt rødt, din jævel. Kjenner at det koker i skallen nå, men det iriterer meg stort. Jeg gjentar hva Erlandsen sa, nå er det på tide for Baron å ta steget fult ut, må vokse ifra å være et tallent.
                                    Baron gjør sånne tabber en gang i året, men i sesongen 04 har det skjedd MANGE ganger!!!! At de bommer på straffen er ikke Barons skyld, mannen skyter rett på mål omtrent. Hamoud er norges nye filmstjerne, Ali er blitt norges nye (bruke så lang tid jeg vil) homo.
                                    Nei hater Hauge og det jævla lyn sutre papp-laget.
                                    _________________

                                    Kommentar

                                    • bøllefrø
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2004
                                      • 462

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Jazze76
                                      Nå er jeg drittlei!!!!! Lillestrøm kan ikke vinne viktige kamper, Baron driter seg ut gang på gang, Sørgård er totalt uinteressert i å spille og det verste av alt: ARILD SUNDGOT!! Dårligere fotballspiller må man lete lenge etter...mannen kan ikke dempe en ball, kan ikke passe 5 meter og han kan ikke hoppe...Selg driten til Strømmen!!!!!!!
                                      Det her blir for dumt... mannen har kanskje ikke imponert i det siste, men han har tross alt banka på ganske mange mål, og det bør han ha for. Arild er ikke noenj bakromsspiller, han er best når det kommer innlegg inn i boksen, og det får vi ikke til for tida. Påsan virker helt uttafor, og på andre sida er det bare sorgen.

                                      Kommentar

                                      • trigz
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 7036

                                        #20
                                        Hvor mange mål har Arild scora etter sommerferien?
                                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎