Mifsud krevde 6 mill. i årslønn

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Totti21
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2004
    • 3499

    #41
    Jeg synes ikke kravet i seg selv er det værste. Det er vel noe tilsvarende det han kommer til å få i en Championship klubb som han har vært aktuell for tidligere. (Coventry la vel inn et bud) Selvfølgelig er det totalt uaktuellt for Lillestrøm å betale disse summene for en spiller av hans kaliber, men det finnes klubber der ute som er villig til det. Så jeg synes det er fair nok å sette den prisen på seg selv. Men han visste vel godt selv at han da priset seg bort fra Lillestrøm.
    Men så glad jeg er for at denne mannen er borte nå. Og takk for at vi fremdeles har spillere som Arild Sundgot, Espen Søgård og Magnus Myklebust i klubben.

    Kommentar

    • Serbern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 5496

      #42
      Begynner jo å bli noen syke lønninger i fotballen her i Norge også. Leste på nettavisen at en spiller i 3.div!!! får en halv mil i året. Syke greier.

      Kommentar

      • kjutta
        Medlem
        Møteplager
        • Oct 2006
        • 80

        #43
        Den egoistiske dvergen der fortjener faen meg ikke 6 mil.Bra han forsvinner.Faen er det mulig.

        Kommentar

        • MedlemNR35
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2004
          • 905

          #44
          Kvalmt er det eneste ordet jeg klarer å komme på.

          Kommentar

          • Tor Hilmar
            Medlem
            Hoffnarr
            • Mar 2006
            • 42

            #45
            Jeg finner ikke ord for hvor dumt dette er.. Han sier jo med dette at han vil vekk, noe vi visste fra før. Men gleder meg til å se myklebust mer. Han var god i rl i fjor og viser gode takter nå.. Skjønte aldri at en spiller som haddad ble byttet inn framfor myklebust denne sesongen.
            Åråsen er våres hjem - vi er fugla!

            Kommentar

            • Laksen
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jul 2004
              • 287

              #46
              Håpløst krav, men jeg kommer til å savne matchvinneren Mifsud.
              Alle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.

              Kommentar

              • Torolf
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 9574

                #47
                Opprinnelig skrevet av Tor Hilmar
                Skjønte aldri at en spiller som haddad ble byttet inn framfor myklebust denne sesongen.
                Ble han det?

                Kommentar

                • okb
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 2377

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av Laksen
                  Håpløst krav, men jeg kommer til å savne matchvinneren Mifsud.
                  Det glemmer du raskt når Waade også storspiller i eliteserien.

                  Hvem f**n er Mifsud?

                  -okb!
                  Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                  Kommentar

                  • tullebukk
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2006
                    • 5446

                    #49
                    Nå går vell Jan Åge ut og sier at Mifsud ikke forlangte 6 mill så nå kan vi vell legge denne saken død,ps jeg kommer til og savne Miffe når vi spiller mot vif.

                    Kommentar

                    • Smukken
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2004
                      • 718

                      #50
                      Miffe ikke så smart ?

                      Miffe bekrefter å ha mottatt et tilbud med en årlig lønn på €250.000 og at det var et "shit" tilbud.........

                      Hvor mange IQ har gutten ????? er det mulig.

                      Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

                      Kommentar

                      • Laksen
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jul 2004
                        • 287

                        #51
                        Opprinnelig skrevet av tullebukk
                        Nå går vell Jan Åge ut og sier at Mifsud ikke forlangte 6 mill så nå kan vi vell legge denne saken død,ps jeg kommer til og savne Miffe når vi spiller mot vif.
                        Haha!

                        250.000 Euro er ikke småpenger, men det er da heller ikke 6 millioner kr.
                        Alle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.

                        Kommentar

                        • RSP
                          Moderator
                          • Aug 2004
                          • 10498

                          #52
                          Klipper Fjøras orientering om saken inn her (fra LSK.no):

                          Lønnskrav fra Mifsud. Manageren kommenterer.
                          Det har de siste dagene versert en del rykter i forhold til Michael Mifsud sitt angivelige lønnskrav til LSK. På spørsmål fra NRK sin medarbeider, Morten Stokstad, om at Michael hadde krevd 6 millioner kroner i året, svarte jeg at dette ikke stemte. NRK valgte likevel å sende saken som en sannhet. Angivelig for at NRK hadde sikre kilder. Vel, de to som var til stede, Michael og undertegnede har ikke på noe tidspunkt uttalt noe om tallene som ble diskutert. Og de var uansett langt fra eventyr – tallene i NRK.


                          Jeg forstår Michael sin vrede. Vi har hatt våre kontroverser LSK og Michael, men vi har alltid tatt de ansikt til ansikt. Heldigvis fikk jeg snakket med Michael i går kveld, riktignok etter at han hadde gitt noen kommentarer, men likevel viktig å fortelle at dette bare er spekulasjoner fra en journalist som påberoper seg gode kilder i LSK. LSK sin formann, Per Mathiesen, som ble intervjuet i innslaget, kommenterte heller ikke på noe tidspunkt et konkret lønnskrav fra Michael.

                          Michael Mifsud og LSK skiltes som gode venner. Jeg ber LSK- fansen huske en spiller som senket det laget med blå drakter. Mye kan sies om Michael, men på banen leverte han varene.


                          Jan Åge

                          Kommentar

                          • kjutta
                            Medlem
                            Møteplager
                            • Oct 2006
                            • 80

                            #53
                            Opprinnelig skrevet av RSP;138603




                            [I
                            Michael Mifsud og LSK skiltes som gode venner. Jeg ber LSK- fansen huske en spiller som senket det laget med blå drakter. Mye kan sies om Michael, men på banen leverte han varene.[/i]


                            Jan Åge
                            Greit nok det fjøra ,men han slengte nå erverdig drakta i bakken.Å en som hyler etter bedre å større liga hver jævla gang han er på skjermen.Nei send den mosa dotten ned til tony knap i lillesand.Jeg tilgir han aldri.Den pengegriske jævelen.:evil:

                            Kommentar

                            • ulfpulf
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2004
                              • 2506

                              #54
                              Opprinnelig skrevet av kjutta
                              men han slengte nå erverdig drakta i bakken.
                              Jeg regner med at du sikter til episoden etter målet mot Lyn.
                              Den ble grundig diskutert i Mifsud spotter drakta?, og de fleste mener at han kastet drakta i frustrasjon over at han får gult kort, ikke som en symbolsk handling mot klubben.

                              Kommentar

                              • Torolf
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2004
                                • 9574

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av RSP
                                Klipper Fjøras orientering om saken inn her (fra LSK.no):

                                Vel, de to som var til stede, Michael og undertegnede har ikke på noe tidspunkt uttalt noe om tallene som ble diskutert. Og de var uansett langt fra eventyr – tallene i NRK.

                                Jan Åge
                                Her sikriver nok Jan Åge det motsatte av hva han mener: Og de var uansett langt fra eventyrtallene i NRK.

                                Kommentar

                                • Raskolnikov
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2005
                                  • 1452

                                  #56
                                  Opprinnelig skrevet av Torolf
                                  Her sikriver nok Jan Åge det motsatte av hva han mener: Og de var uansett langt fra eventyrtallene i NRK.
                                  Jeg så også denne. En vanlig norsk journalist kan nå bekrefte at 6 millioner ikke var langt fra sannheten med Fjørtoft som kilde. Uansett har dette liten betydning. Vi er ferdige med Mifsud nå (og godt er det). Foreslår at denne tråden flyttes til fotball generelt etterson Mifsud ikke lenger er LSK-spiller.
                                  Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                                  Kommentar

                                  • RoyVaadal
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2004
                                    • 4055

                                    #57
                                    Ja, her gjør enten Fjøra eller hans sekretær på lsk.no en stor orddelingsfeil. Det er helt på høyde med kommafeilen i den velkjente "heng ham, ikke vent."
                                    RoyVaadal.

                                    Kommentar

                                    • Totti21
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Mar 2004
                                      • 3499

                                      #58
                                      Hvorfor dukker det opp oppslag med denne mannen i Nyhetstråden i hovedforumet vårt? Burde ikke nyheter om Michael Mifsud ligge i en generell tråd eller noe? Han er vel ikke Lillestrøm spiller nå, og etter hva jeg forstår er Simen Brenne nærmere fugla enn Michael Mifsud for øyeblikket.

                                      Kommentar

                                      • pondus73
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Feb 2004
                                        • 612

                                        #59
                                        Opprinnelig skrevet av Totti21
                                        Hvorfor dukker det opp oppslag med denne mannen i Nyhetstråden i hovedforumet vårt? Burde ikke nyheter om Michael Mifsud ligge i en generell tråd eller noe? Han er vel ikke Lillestrøm spiller nå, og etter hva jeg forstår er Simen Brenne nærmere fugla enn Michael Mifsud for øyeblikket.
                                        Støttes!
                                        ------eLSKe-------

                                        Kommentar

                                        • RSP
                                          Moderator
                                          • Aug 2004
                                          • 10498

                                          #60
                                          Opprinnelig skrevet av Totti21
                                          Hvorfor dukker det opp oppslag med denne mannen i Nyhetstråden i hovedforumet vårt? Burde ikke nyheter om Michael Mifsud ligge i en generell tråd eller noe? Han er vel ikke Lillestrøm spiller nå, og etter hva jeg forstår er Simen Brenne nærmere fugla enn Michael Mifsud for øyeblikket.

                                          Jeg er synderen, og la - under tvil - ut et oppslag om Mifsud i Nyhetstråden i dag tidlig. Men jeg ser poenget ditt, og har nå slettet oppslaget.

                                          Kommentar

                                          Working...