Karakterboka, FCK-LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • pal
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2004
    • 422

    #21
    Jeg synes det blir dødfødt å skrive en karakterbok basert på å ha sett "mesteparten av førsteomgangen og de siste 10 minuttene sånn halvveis". Da er det bedre å la være.
    hilsen pål

    Kommentar

    • trigz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 7055

      #22
      Opprinnelig skrevet av pal
      Jeg synes det blir dødfødt å skrive en karakterbok basert på å ha sett "mesteparten av førsteomgangen og de siste 10 minuttene sånn halvveis". Da er det bedre å la være.
      Det er også mulig å la være å lese tråden.
      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

      Kommentar

      • trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7055

        #23
        Opprinnelig skrevet av McGuffy
        Jeg så én langpasning som gikk til innkast, dog mulig jeg tar feil og bør sjekke øya..
        Jeg tenker spesielt på flere oppspill helt uten adresse. Men igjen, for all del, hvilken debut. Et knakende godt emne her.
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

        Kommentar

        • RSP
          Moderator
          • Aug 2004
          • 10498

          #24
          Opprinnelig skrevet av pal
          Jeg synes det blir dødfødt å skrive en karakterbok basert på å ha sett "mesteparten av førsteomgangen og de siste 10 minuttene sånn halvveis". Da er det bedre å la være.
          Synes det er uproblemtisk, idet trigz jo innrømmer åpent at han denne gangen skriver på et tynt grunnlag.

          Kommentar

          • KimFL
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2003
            • 1410

            #25
            Opprinnelig skrevet av Rønnern
            O store Allah, nå skjer det ting i denne psyke verden. Vinje er faktisk mer positiv til en spiller enn Rønnern. Dette er et av historiens største gåter, helt på linje med f.eks. Stonehenge.

            Shane spilte bra, var solid defensivt, men bidro meget lite offensivt. Kan ikke huske mer enn et løp fremover på banen og svært mange av pasningene hadde til tider uleselig adresse.

            Ikke en eneste gang i kampen foretar han en avdribling, noe som overrasker meg da han stadig bedriver den idretten på treningene og vi så en dribleglad Shane den første vinteren i LSK.

            Shane har noe å gå på før han blir en virkelig god back, der i blant evnen til å dra av en mann og f.eks. sende noen målgivende pasninger. Defensivt er han bra. Mener jeg...
            Litt av grunnen til at Shane ikke var med så mye offensivt, kan jo ha noe med at Pål Strand var på banen da. Er vel han som skal legge disse fantastiske innleggene. Uten Pål, så hadde vel Shane kommet mer med framover. Men Shane var knallgod defensivt. Ifølge 'ekspertene' Ulseth og Normark, så gjorde han absolutt ingen feil bakover. Etter min mening, banens beste, sammen med Riise.

            Riise var enorm i første omgang. Var jo han som skapte det meste av sjanser. Løp mye. Jobber som bare faen. Blei nok litt sliten etterhvert, men hang bra med for det.

            Synes forøvrig Danton har kommet seg, selv om det fortsatt er litt rusk i maskineriet. Var tettere oppi motstanderne enn det jeg har sett i serien ihvertfall. Noen feilplasseringer ble det jo, og disse endte som regel i målsjanser til Kjøben, men jeg ser absolutt bedring ihvertfall.

            Synes ikke Khaled gjorde noen stor kamp. Ofte på etterskudd i gjenvinningsfasen, og noen feilpasninger. Godkjent, men ikke noe særlig mer.

            Bertheussen var også god. Noen småfeil, men det får'n luka vekk, med litt mer spilletid. Hard i taklingene, og flink til å plassere seg. Gi han tillit, og han blir stor.



            KimFL

            Kommentar

            • iL
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 10771

              #26
              Khaled hadde jo den kjempeblunderen som gjorde at FCK kom alene med 2 mann mot keeper.
              Kanarifugla flyr høyt i år!

              Kommentar

              • okb
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 2377

                #27
                Opprinnelig skrevet av RSP
                Synes det er uproblemtisk, idet trigz jo innrømmer åpent at han denne gangen skriver på et tynt grunnlag.
                Jeg stiller meg bak deg RSP. trigz innrømmer det glatt, og da er det jo åpent for debatt. Det er jo det dette forumet også dreier seg om.

                Selv syntes jeg det var moro at Bertheussen fikk såpass mye spilletid. Må være inspirerende for han å endelig få sjansen fra start.

                -okb!
                Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                Kommentar

                • pal
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2004
                  • 422

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av okb
                  Jeg stiller meg bak deg RSP. trigz innrømmer det glatt, og da er det jo åpent for debatt. Det er jo det dette forumet også dreier seg om.
                  Hvis karakterboka først og fremst er ment som et utgangspunkt for debatt, så er jeg enig. Men noen som ikke har sett kampen leser kanskje tråden for å sjekke hvordan spillerne har gjort det? Og da synes jeg det blir feil at en som ikke har fått med seg mer enn halve kampen skal gi sin vurdering.

                  Og Trigz; jeg kan velge å ikke lese tråden, men jeg valgte altså å lese den og komme med min mening. Det er jo det dette forumet også dreier seg om.
                  hilsen pål

                  Kommentar

                  • trigz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 7055

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av pal
                    Og Trigz; jeg kan velge å ikke lese tråden, men jeg valgte altså å lese den og komme med min mening. Det er jo det dette forumet også dreier seg om.
                    Vel kjell. (Det som langt på vei oppfattes som ganske) surmagede kommentarer forbedrer hvertfall ikke forumkvaliteten.
                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                    Kommentar

                    • kjutta
                      Medlem
                      Møteplager
                      • Oct 2006
                      • 80

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av trigz
                      Vel kjell. (Det som langt på vei oppfattes som ganske) surmagede kommentarer forbedrer hvertfall ikke forumkvaliteten.
                      Nå ja alle kan jo ikke være enige. vi er jo alle forskjelige å guds løkka for det. Derfor har vi dette forumet,man kan jo se det som surmagrede i dine øyne,men ikke i alles å det er bra. Men en ting har vi felles.Vi elsker Lillestrøm

                      Kommentar

                      • Grusom B
                        Generalissimo Bellisimo
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6248

                        #31
                        Fy drue assa. Dere kan jammen holde dere for gode til å krangle med hverandre altså. Blir skikkelig skuffa jeg, når alle er sinna på hverandre. Hvorfor kan ikke alle bare være venner da? Blablablablahahahaarghh! Kjeft og krangle i vei alt dere orker, det er det som gir forum krydder, tenk!
                        Ni principe ni rey...

                        D10S!

                        Kommentar

                        • Campless
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2006
                          • 772

                          #32
                          Er vel ikke noe minus med å lage en "karakterbok"?

                          Kommentar

                          Working...