Dagens trening 6/12

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • okb
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 2377

    #21
    Opprinnelig skrevet av gamle-perta
    Rambukk har jeg ikke sett siden kampen mot Hammarby på Söderstadion. Jeg regner ikke han inn blant "de som skal være der". I mitt hode er han solgt.
    Rambukk har vel en skade som man vurderte å operere, og har derfor tatt tidlig juleferie uansett. Regner med at han pakker sine saker på Åråsen i løpet av forjulstiden. Synd fortsatt selvsagt, men likevel vil han bli husket. Ingen tvil.

    -okb!
    Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

    Kommentar

    • okb
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 2377

      #22
      Opprinnelig skrevet av Canário
      Kali bør etter mitt syn være framtidas back og har både hurtighet, taklingsstyrke og plasseringsevne som er flere mil foran Danton.
      Det har vel blitt sagt til det kjedsomlige, men Kali gjorde en fantastisk kamp på St. James' Park. Noen er fortsatt uenige, men jeg ble MEGET imponert.

      At han har vært uheldig i LSK-drakta er det liten tvil om.

      -okb!
      Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

      Kommentar

      • Snerten
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2006
        • 458

        #23
        Jeg er av dem som mener at Kali burde få ny kontrakt før. Dette har jeg også nevnt ved tidligere annledninger. Jeg har ikke sett ossen han spilte mot Newcastel. Men jeg så han i cup kampen mot Lørenskog, og mente at han viste lovende takter. Jeg mener man burde få gitt Kali en ny kontrakt ganske fort. Er også veldig trist at han har slitt så mye med skader som han har gjort
        Evig LSK

        Kommentar

        • Mocanari
          Medlem
          Hoffnarr
          • Jan 2004
          • 51

          #24
          Opprinnelig skrevet av okb
          Det har vel blitt sagt til det kjedsomlige, men Kali gjorde en fantastisk kamp på St. James' Park. Noen er fortsatt uenige, men jeg ble MEGET imponert.

          At han har vært uheldig i LSK-drakta er det liten tvil om.

          -okb!
          Fjørtoft sier i dagens RB at det var meningen Cyril Kali skulle få vise seg fram i RL-kampene. Skader har satt stopper for dette, og de trenger å vurdere situasjonen hans med tanke på fremtiden. Jeg synes dette høres ut som om hans tid hos LSK går mot slutten.

          Kommentar

          • okb
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 2377

            #25
            Intervjuene TVRomerike tok på treningsfeltet i går ble til flere saker på TVNorge-sporten. Blant annet en fin sak om Dan Anton Johansen. Han gledet seg til å møte gamle lagkamerater, og var ikke tvil om hvem som skulle vinne i kveld.

            -okb!
            Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎