Uwe, Uwe Røsler holder mål???

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • heidar
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2116

    Uwe, Uwe Røsler holder mål???

    Hva skal man si?? Alle snakker om den nye tiden, ganske lignende Bush-retorikk, men Uwe har aldri vært trener før...

    Selv om jeg støtter Arne og resten av laget, er ikke dette ment som noen kritikk mot Uwe, men pur realisme... HVORFOR virker det som at alle tror at en uerfaren trenerduo, som ikke engang klarte å få Aurskog/Finstadbru opp en divisjon, skal føre Fugla til topps i Europa????

    Svar mottas med takk...
    En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

    Endelig er mørketida over.
  • Trofast kanari
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2004
    • 355

    #2
    Fjørtoft er en knall type som selger klubben til sponsorene+ at han har et stort nettverk.

    Halle er halle med masse erfaring som spiller i mange klubber, han har et stort lsk hjerte. Tror han er den fødte hjelpetrener. Gjør meg en tjeneste å ikk bland inn Aurskog/Finstadbru. Han kan ikke trylle, selv ikke Benitez eller Fergie haddde fått opp de med en gang.

    Røsler er en vinnetype av rang, tok trenereksamen med beste karaktere, stort nettverk i hele europa, har fått et hjerte i lsk og er fansens store helt.

    Kommentar

    • pondus73
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2004
      • 612

      #3
      Opprinnelig skrevet av Trofast kanari
      Fjørtoft er en knall type som selger klubben til sponsorene+ at han har et stort nettverk.
      Jeg har fått noen signaler om at Fjørtoft ikke er så knall. Det skal visstnok være en del misnøye med noen av våre sponsorer pga Fjørtoft. Hans oppførsel virker kanskje litt arrogant og folk sitter med følelsen at han prøver å selge ett produkt han ikke har.
      Dette er veldig vage rykter selvom jeg stoler på den jeg har det fra.

      Stemmer dette må jeg si at jeg ikke er så sikker på at Fjørtoft er den rette for oss, selv om han er en rev på å skaffe PR og sikkert har ett stort nettverk!

      pondus
      ------eLSKe-------

      Kommentar

      • King_Raymond
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4987

        #4
        Re: Uwe, Uwe Røsler holder mål???

        Opprinnelig skrevet av heidar
        Hva skal man si?? Alle snakker om den nye tiden, ganske lignende Bush-retorikk, men Uwe har aldri vært trener før...

        Selv om jeg støtter Arne og resten av laget, er ikke dette ment som noen kritikk mot Uwe, men pur realisme... HVORFOR virker det som at alle tror at en uerfaren trenerduo, som ikke engang klarte å få Aurskog/Finstadbru opp en divisjon, skal føre Fugla til topps i Europa????

        Svar mottas med takk...
        For min egen del så er jeg optimistisk fordi jeg vet det er den beste måten å støtte laget på, skulle man vært pessismistisk for alt som ikke er optimalt med sportsklubben så hadde det ikke vært mange optimistiske øyeblikk. Er selv veldig spent på hva dem står for, men velger heller å være veldig positiv istedenfor å være negativ å tenke på hva som kan gå galt, og at dem ikke har de beste forutsetningene for å lede oss til gull
        Ultras Felt C Lillestrøm

        Kommentar

        • Röshbærj
          Medlem
          Hoffnarr
          • Sep 2004
          • 57

          #5
          Det skal ikke mye til for at han gjør det bedre enn Arne E i hvertfall...
          Hans status på syv sesonger er ett sølv, og to meget surt tapte semi-finaler!

          Jeg har trua på der Führer...jeg mener der UWE ihvertfall!

          Kommentar

          • Trofast kanari
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2004
            • 355

            #6
            HAR HØRT AV MORRA TIL FETTERN TIL KUSINA TIL BROREN TIL FAREN TIL ONKELEN TIL SØSTEREN TIL MANNEN I KIOSKEN!!!!!
            BLIR FOR DUMT!!!!!!

            Kommentar

            • Mannschaft Rösler
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Nov 2003
              • 247

              #7
              Slapp av.
              Uwe har allt under kontroll.

              Kommentar

              • RSP
                Moderator
                • Aug 2004
                • 10498

                #8
                Opprinnelig skrevet av Mannschaft Rösler
                Slapp av.
                Uwe har allt under kontroll.
                Håper og tror det. Har en jævlig tiltro til Rösler selv: bred internasjonal erfaring som spiller teller en del. Det at han har gjennomført trenerutdannelse med toppresultatet tegner også bra. Og ikke minst: Uwe er tysk, og da ligger det i sakens natur at han er målbevisst, stiller store krav og har en vilje av stål !

                Kommentar

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎