AE... Igjen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • heidar
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2116

    AE... Igjen

    Alt er vel kanskje sagt om denne mannen.. Men jeg mener jo at han fortjener respekt... Han har spilt 241 obligatoriske kamper for Fugla, han har et hjerte for Fugla på størrelse med Kong Bjarmann sitt, og jeg tviler på (etter å ha sett Ståle sine eskapader mot Kamma), at vi noensinne vil få en trener med den samme kjærligheten til klubben som Arne har... Men hva gjør vi?? Nei, vi rakker ned på AE, og vi kan jo like gjerne gi han skylda for tapet mot hamkam, sjøl om han ikke var på benken engang, men henvist til tribunen på grunn av sitt hjerte for klubben...

    Var det ikke i 1998-sesongen at Lillestrøm ble tippa desidert sist i Tippeligaen av stort sett all riksmedia i Norge?? Jeg husker iallefall bladet Fotball sin reportasje: 'En æra er over'!!! Og hvem henta inn Uwe Røsler i første omgang???

    Kort sagt: Jeg mener ikke alle AE sine taktiske valg er korrekte, men en spiller med så mange kamper for Fugla, med tanke på det han har gjort med begrensede ressurser, synes jeg ærlig talt at han fortjener respekt og aktelse!!!!!
    Og mitt håp er jo at KFL kan vise dette i siste hjemmekamp mot brann, med et banner der det står: 'Takk Arne', eller noe lignende, men dette blir vel bare et håp for min del... At noen skal huske lenger tilbake enn de fire siste kampene anser jeg som uaktuelt... Jeg sier iallefall: TAKK ARNE FOR ALT DU HAR GJORT FOR OSS!!!!!

    (jeg regner med sinte svar, men han redda oss jo tross alt fra Even Pellerud, tenk på det...)
    En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

    Endelig er mørketida over.
  • Trofast kanari
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2004
    • 355

    #2
    Jeg er enig jeg
    Men gleder meg til han er borte

    Kommentar

    • RuneK
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2003
      • 861

      #3
      Banner?

      Fint å se at det er flere som ser uten skylapper!!

      Tifo gruppa kommer med sikkerhet til å lage noe for alle de som forlater klubben etter endt sesong.
      Vi har ikke bestemt hva det blir , men vi har noen ideer.

      TIFO:
      Kom gjerne å hjelp oss med tifo arbeidet på Åråsen og ta gjerne med noen kompiser også. Vi er en gjeng med gutter og jenter som ønsker at flere kan komme til med sine kreative ideer for at fugla får den støtten de fortjener.

      Dette året har mer eller mindre vært et prøve år for oss i den nye gruppa, og nå ser det ut til at vi begynner å få hodet over vannet.
      Siste OH mot Lyn i semien er trolig den beste så langt. Dette takket være at vi fikk låne et stort lager lokale på Bryn. Det gjorde jobben mye lettere.

      Ikke tro at vi tar fotball fri etter sesong slutt, på Åråsen er det aktivitet gjennom hele vinteren og vi er godt igang med planlegging av seriestart 2005 og 16 mai på ullevål.

      Bli med
      Vi trenger folk som kan: Tegne ut i fra ideer, løsnings orienterte folk som kan ta ansvar for oppgaver og mange som kan male, sy, klippe og lage ting etter egne ideer med hjelp fra oss andre.
      Vi trenger også pålitelige folk med snakketøyet i orden for bøsseinsamling til tifo.




      Vi trenger all den støtte vi kan få, så ikke nøl med å ta kontakt med Tony hvis du/ dere har bra ideer og tid til overs.

      Tifo Gruppa v/ Rune K
      Støtt FuglaTifo
      Kontonr: 6201 05 41919

      Kommentar

      • scages
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2003
        • 1292

        #4
        Finnes det noe bilde av OH en som ble brukt mot FC Lyn Oslo, et eller annet sted?. Helst på internett.

        Kommentar

        • Ola
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 1651

          #5
          Re: AE... Igjen

          Opprinnelig skrevet av heidar
          Alt er vel kanskje sagt om denne mannen.. Men jeg mener jo at han fortjener respekt... Han har spilt 241 obligatoriske kamper for Fugla, han har et hjerte for Fugla på størrelse med Kong Bjarmann sitt, og jeg tviler på (etter å ha sett Ståle sine eskapader mot Kamma), at vi noensinne vil få en trener med den samme kjærligheten til klubben som Arne har... Men hva gjør vi?? Nei, vi rakker ned på AE, og vi kan jo like gjerne gi han skylda for tapet mot hamkam, sjøl om han ikke var på benken engang, men henvist til tribunen på grunn av sitt hjerte for klubben...

          Var det ikke i 1998-sesongen at Lillestrøm ble tippa desidert sist i Tippeligaen av stort sett all riksmedia i Norge?? Jeg husker iallefall bladet Fotball sin reportasje: 'En æra er over'!!! Og hvem henta inn Uwe Røsler i første omgang???

          Kort sagt: Jeg mener ikke alle AE sine taktiske valg er korrekte, men en spiller med så mange kamper for Fugla, med tanke på det han har gjort med begrensede ressurser, synes jeg ærlig talt at han fortjener respekt og aktelse!!!!!
          Og mitt håp er jo at KFL kan vise dette i siste hjemmekamp mot brann, med et banner der det står: 'Takk Arne', eller noe lignende, men dette blir vel bare et håp for min del... At noen skal huske lenger tilbake enn de fire siste kampene anser jeg som uaktuelt... Jeg sier iallefall: TAKK ARNE FOR ALT DU HAR GJORT FOR OSS!!!!!

          (jeg regner med sinte svar, men han redda oss jo tross alt fra Even Pellerud, tenk på det...)
          Så enig, så enig. Arne fortjener at fansen synger sangen hans på siste hjemmekamp. Han har gjort veldig mye bra. 98-2001 var gode sesonger. Skader på nøkkelspillere og lite penger ødela mye av 02 og 03 sesongen. I år så raknet alt etter sommeren, det må Arne ta ansvar for.

          Summasummarum - Arne Erlandsen vil bli stående i historiebøkene som en stoooor spiller og trener for Fugla, og vi må gi han den siste ære og synge sangen hans siste kampen!

          For øvrig er jeg enig i at tiden er inne for endringer.

          Kommentar

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎