Karakterboka, LSK-Brøndby

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7055

    Karakterboka, LSK-Brøndby

    LSK-Brøndby 1-1 (1-0)
    Sjanser: 8-1

    Vanskelig å lage karakterbok etter denne parodien av en fotballkamp, på en bane der det var en prestasjon å både holde seg på beina og å spille en pasning på over fem meter. Likevel ingen dårlig kamp av et bånnslitent LSK-lag, og bare Müllers idiotiske takling av en feilvendt spiller på vei ut av 16-meteren gjorde at vi ikke slo Brøndby, etter å ha dominert sjansestatistikken totalt.

    Årets siste åråsen-karakterbok:
    Heinz 5: Mister to poeng på straffefellingen. Synd for ham, han var solid ellers og en av de som taklet underlaget best.
    Anton 4: Kamp litt under det jevne, men jeg er skuffet over at han ikke tok et eneste kryssløp for å massakrere høyrebacken til Brøndby.
    Kippe 6: Tydelig ute etter å få hevn på Hannes Sigurdsson. Herlige sklitaklinger, og tryna nesten ikke. Imponerende av en så svær fyr.
    PSA 5: Sleit med underlaget, et par hårreisende feilplasseringer.
    Shane 4: Som han sa etter kampen, ”I think I gave the ball away twenty times or something”.
    Kiko 5: Stort sett kompetent. Alltid rolig i det han gjør, selv på et sånt underlag.
    Sundgot 3: Bambi on ice.
    Riise 6: Jobba godt, men ikke så effektiv som vanlig. Sleit stort med underlaget.
    Påsan 5: Noen flotte dødballer og et par gode initiativ i førsteomgang. Mer borte etter pause.
    BB Myklebust 6: Scoring igjen og stor arbeidsradius. Litt inn og ut av kampen.
    Occean 5: Gjør jobben lettere for Myklebust, men så sjelden ut som en målscorer i går. Flott jobb da han drar seg fri og skyter knallhardt så keeper gir retur rett før slutt. Hvordan vi klarte å bomme på den påfølgende gigantsjansen må gudene vite, men det var ikke Olles feil, da.

    ->Husàr: Nydelig kroppsbeherskelse på skuddet han setter i stanga. Ellers sådär.
    ->Søgård: Flink gutt, vartet til og med opp med et par silkepasninger i går, bisarr nok.
    ->JPW: Heia!

    KFL 7: Jo jo, dette var ikke verst. Døllt i andreomgang før utlikningen, herlige siste tjue minutter.
    Last edited by trigz; 08.12.2006, 11:32.
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7055

    #2
    Hæ? Alle enige? Jøss. Fantastisk!
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

    Kommentar

    • Fridtjof
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2005
      • 2120

      #3
      Jeg er stort sett enig med deg, men føler nok en gang at Danton får for lite kred for innsatsen.

      Mannen må få lov til å skynte seg langsomt, og jeg for min del registrerer at han kommer seg når det gjelder plasseringsevne. Stort sett der han skal være, når han skal være der.

      Når det gjelder Sundgot så var vel samtlige utpå banen Bambis on ice? Trur selv den jevne Championship-spiller ville blitt imponert over antallet usaklige ti-meters sklitaklinger i denne kampen. Det skal legges til at Kippe var kveldens store "Engelsk førstedivisjonsspiller" da han rendyrket tanken om at det ikke er så jævla viktig å ta ballen, så lenge en tar spillern, hver gang Hanne nærmet seg.
      Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

      Kommentar

      • mr.sandass
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2005
        • 972

        #4
        Syntes at Danton var et positivt innslag igår. Forøvrig syns jeg også at Metern var god. Han scorer ikke men han har kvittet seg med de stygge albuene sine. Myklebust kommer til å slå igjennom i 07. Bombesikkert.

        Forøvrig ganske så enig. Litt høyt for KFL kanskje. Syns at en 6er passer seg bedre. Det var diverse ting som skurra litt igår
        www.ultrasfeltc.net

        Kommentar

        Working...