Etter stabæk-LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Terje84
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Nov 2003
    • 127

    Etter stabæk-LSK

    Ja, endte 1-1 da.. Virker som vi kan se langt etter 4 plassen nå tror jeg. Synes virkelig vi fortjente seier i dag men.
    Terje Bekkelund
    ----------------------
    For alle Kanaris i Bergen sjekk ut:
    Kanaris i Bergen på KFL-Forumet og
    Bergen Kanaris på Facebook
  • Håkon Henriksen
    Administrator
    • Nov 2003
    • 6411

    #2
    Typisk, og som vanlig bytter ikke Erlandsen ut noen spillere før det er igjen 5 minutter, men det var gledelig at Soltvedt kom utpå.....

    .
    Håkon Henriksen
    -
    Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
    -
    ALT FOR FUGLA

    Kommentar

    • Baron
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Nov 2003
      • 187

      #3
      Hvordan spilte gutta? Hvem markerte seg?
      Baron!

      Kommentar

      • Mor_10
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Jun 2004
        • 131

        #4
        Jeg følte meg som en skikkelig medgangssupporter der jeg sto i regnet..............
        --------------------------------------------
        Mor10

        Kommentar

        • Anders_Bakken
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2004
          • 542

          #5
          Synes gutta starter brukbart i 1. omgang....men begynner å slå langt etter hvert. I 2. omgang prøver gutta å spille fotball...selv om ikke det var altfor lett på det håpløse underlaget. Syntes Koren var stor i 2. omgang..spesielt defensivt...Gylvi er etter min mening LSK's beste...kriger og fighter i så og si hele match'n,og får til en del bra ting med ballen..synd ikke brassesparket satt spikra i krysset.

          Kommentar

          • KimFL
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2003
            • 1410

            #6
            Vel....nå klarer vi ikke å slå bånnlaga heller. Ser virkelig bra ut nå, med tanke på RL.


            mvh
            KimFL

            Kommentar

            • King_Raymond
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4987

              #7
              Synes vi spilte greit i dag, og fortjente seieren. Vi var på grensen til veldig gode i starten av andre omgang hvor vi presset Stabæk langt tilbake, og hadde flere gode sjanser på dødball. Synd ikke headinga til Powell 1 min før slutt gikk inn. Gylfi var god i dag, men synd med det selvmålet han lagde. Kippe var vår bestemann synes jeg. Winsnes og Mifsud prøvde mye, men fikk ikke til all verden. Stoffe var god offensivt i dag.

              Kasey var forresten på mcdonalds på bekkestua før kampen og spiste en bigmac meny og drakk cola uten sugerør... Bare så det er ute i det åpne
              Ultras Felt C Lillestrøm

              Kommentar

              • Ketil Cantona
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6813

                #8
                Gir langt f i hva han spiste i allefall.....
                Er utrolig skuffet selom vi til tider spiller bra, er ikke godt nok med 1 poeng mot bunnlag!!

                Syntes Kippe tapte en del luft dueller utover i 2 omgang, han tapte t.o.m mot lille Pal Gunnarson?!?!?! Ellers godkjent, samme med Gylfy og Koren var nok disse de beste.

                Men en annen ting jeg irriterer meg så faen over er hvor rasshøl denne lille kødden på midten med midtskill. Å han er på landslaget, sperker ned Baron, etterslenger mot Kippe.... Hvem trur han at han er. Håper jeg møter han i en mørk bakgate en kveld?!?!!!! :evil:

                Kommentar

                • Anders_Bakken
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2004
                  • 542

                  #9
                  Jeg vil ikke si at vi er sjanseløse på 4. plass....
                  Jeg satte opp en julenisseteori som forutsetter at vi MÅ vinne de tre siste kampene..vi har igjen både Lyn og Brann...og dem må slås...Lyn har i tillegg Viking og Rosenborg på bortebane..så mitt tips er at Lyn får 1 poeng på de siste 3 matchene.Brann har igjen Fredrikstad på bortebane...samt oss på Åråsen...og Viking på hjemmebane.Fredrikstad er i slaget og kan gjøre livet surt for medaljekåte bergensere..og Viking har begynt å forstå alvoret.Når det gjelder Ham - Kam har dem Molde borte...enga på hjemmebane og Odd på bortebane....relativt tøft spørr du meg. Tromsø taper mot Odd på bortebane...spiller uavgjort mot Fredrikstad på bortebane..og slår Sogndal....
                  Vi havner på 3. plass etter min julenisseteori...slår Tromsø,Brann og kamma på målforskjell...alle m 41 poeng.
                  Mye som skal klaffe....men gjør vi jobben og vinner de 3 siste matchene så får vi se hva det holder til.

                  Kommentar

                  • KimFL
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2003
                    • 1410

                    #10
                    Jeg trur vi tar 6. plassen, med 39 poeng. Forutsatt at vi slår Glimt og Brann hjemme, og klarer uavgjort mot Lyn. Lyn taper mot RBK og vinner mot Viking og får også 39 poeng. Kommer på 7. med dårligere målforskjell enn Fugla.



                    KimFL

                    Kommentar

                    • RSP
                      Moderator
                      • Aug 2004
                      • 10498

                      #11
                      Det positive først: LSK spilte til tider bedre enn på lenge, og vi burde ha tatt 3 poeng.

                      Tre kamper igjen og 9 poeng å slåss om. Mye skal klaffe skal vi klare fjerdeplassen, men klarer laget å gjøre sin del av jobben kan det ennå gå !

                      Kommentar

                      • Liakanari
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • May 2004
                        • 181

                        #12
                        Jeg synes at hvis man tar spilleforholdene i betraktning, så var det helt ok med 1-1. Hadde været vært pent er jeg sikker på at Fugla hadde vunnet. Så ikke lett ut å sparke fotball på en bane med masse vann og vind, hehe.

                        Må si det var meget koselig å stå på en tribune uten tak i to timer mens det regnet som helvete, hehe. Blir hjemmeværende i noen dager nå ja... :lol:

                        Kommentar

                        • Kristian
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jun 2004
                          • 690

                          #13
                          Skylde på værforholdene ja?! Bingo, begge lag hadde vel samme forhold, eller kanskje ikke?

                          Skuffa, og det er vel så og si nesten umulig å ta RL plass.. Men mulighetene er der

                          Kommentar

                          Working...
                          😀
                          😂
                          🥰
                          😘
                          🤢
                          😎
                          😞
                          😡
                          👍
                          👎