170 kr. for enkeltbillett på Kanarifeltet 2007 (170-270 på sitta)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RoyVaadal
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 4055

    170 kr. for enkeltbillett på Kanarifeltet 2007 (170-270 på sitta)

    I 2007 koster det 170 kr. for enkeltbillett på Kanarifeltet.
    Den dyreste sitteplassen koster 270 kr. neste år (ser bort fra VIP-billetter).

    Er dette prisnivået akseptabelt?
    Har man egentlig råd til å kjøpe enkeltbilletter neste år?
    RoyVaadal.
  • krisruds
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2005
    • 839

    #2
    Årskort sier jeg bare.

    Koster egentlig 150kr, men pga den sinnsykte billettgebyr driten på 20kr, som etter min mening er helt latterlig, hvertfall hvis man skal kjøpe billett i luka på Åråsen, jeg aksepterer at Narvesen og andre selgere tar 20kr for å vidreformidle billettene slik at de skal være lette å få tak i, men kan ikke forstå at klubben skal suge 20kr per billett i luka på Åråsen.
    krisruds medlem av KFL siden 1996


    OI OI OI nå har vi det morro :)

    BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

    Kommentar

    • gamle-perta
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2004
      • 2418

      #3
      Opprinnelig skrevet av krisruds
      Årskort sier jeg bare.

      Koster egentlig 150kr, men pga den sinnsykte billettgebyr driten på 20kr, som etter min mening er helt latterlig, hvertfall hvis man skal kjøpe billett i luka på Åråsen, jeg aksepterer at Narvesen og andre selgere tar 20kr for å vidreformidle billettene slik at de skal være lette å få tak i, men kan ikke forstå at klubben skal suge 20kr per billett i luka på Åråsen.

      KJØP SESONGKORT !!


      Mvh
      Gammer´n
      Mvh
      Gammer´n (Per T)

      Kommentar

      • Fridtjof
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2005
        • 2120

        #4
        Ok. Når skal LSK begynne å selge klippekort?
        Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!

        Kommentar

        • Uwes disippel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 6039

          #5
          Altfor stiv pris.
          Blir vanskelig å få med nye folk når det koster nesten 200,-

          Kommentar

          • Kølla Riisa
            Seniormedlem
            • Jun 2004
            • 1021

            #6
            Om prisen kan rettferdiggjøres venter jeg med å se an når sesongen starter.

            Hvis servicen og proffesjonaliteten i bilettlukene og billettdistrubiteringen forsatt er like ræva så er det en latterlig pris.

            Kommentar

            • Henrik
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2006
              • 2110

              #7
              Syns det er strålende at prisene går opp på enkeltbiletter. Kanskje folk i løpet av sesongen skjønner at det er sesongkort som gjelder og kjøper det. LSK trenger et grunnfjell på minst 5000 sesongkort. At de som ikke kjøper kort får lov til å bidra litt eksta til klubben, ser jeg på som positivt (=

              Kommentar

              • Svart og gul
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Oct 2004
                • 261

                #8
                Latterlig

                Dette er helt håpløst. Hva med folk som av forskjellige grunner ikke kan være på mer enn 6-7 kamper i året. Skal disse da straffes med å betale svindyre billetter? Det blir ikke mer folk av slike priser, akkurat.. Det er ikke alle som har verken tid eller penger til å kjøpe sesongkort..

                Kommentar

                • krisruds
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2005
                  • 839

                  #9
                  150kr for en ståbillett er ikke dyrt, det tror jeg alle kan svelge.
                  250kr for en sittebillett veit jeg ikke hvordan egentlig er, siden jeg aldri sitter.

                  Det som etter min mening er SINNSYKT av klubben er at de tar 20kr for å selge billetten til kjøparne, greit at Narvesen tar 20kr for at det skal være lett tilgjengelig å kjøpe den billetten, at de yter en service. Men at man faktisk MÅ betale 20kr i luka på Åråsen for at man skal ha den billetten er SINNSYKT (store bokstaver ja)

                  Altså LSK selger underholding, de selger underholding i form at fotball, de tar betalt en viss sum, atlså 150kr til ca 300kr for å se den underholdningen, men de er også så frekke at de faktisk tar GEBYR på at du vil kjøpe den billetten for å se underholdingen de tar 150kr til ca 300kr for også. Kan faktisk ikke si noe annet enn at det er latterlig.
                  krisruds medlem av KFL siden 1996


                  OI OI OI nå har vi det morro :)

                  BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                  Kommentar

                  • ON
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Mar 2004
                    • 3639

                    #10
                    Latterlig pris. Helt seriøst.

                    Kanskje det kunne fungert med et system som går på hvem man møter, som i England. 170 kroner vis man møter RBK,ENGA,BRANN. 150 kroner vis man møter lag som Start,Stabæk, Lyn, og 130 vis man møter Odd,Godset,Sandefjor osv.

                    Kommentar

                    • MedlemNR35
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2004
                      • 905

                      #11
                      Latterlig!

                      Snart koster det jo det samme å komme inn på Åråsen som å komme inn på Old Trafford,White Hart Lane og Anfield Road jo!

                      Kommentar

                      • Henrik
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2006
                        • 2110

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Nordby
                        Kanskje det kunne fungert med et system som går på hvem man møter, som i England. 170 kroner vis man møter RBK,ENGA,BRANN. 150 kroner vis man møter lag som Start,Stabæk, Lyn, og 130 vis man møter Odd,Godset,Sandefjor osv.
                        100% enig, tilbud og etterspørsel skaper et likevekstpunkt som sørger for mest penger til klubben. Dette er helt elementert. Men klubben prøvde dette i kampen mot apene for noen år siden. Og da var det en boikott for en del aper, og til og med noen i EGEN klubb som boikottet LSK. Dessverre...

                        Kommentar

                        • Henrik
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2006
                          • 2110

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av MedlemNR35
                          Latterlig!

                          Snart koster det jo det samme å komme inn på Åråsen som å komme inn på Old Trafford,White Hart Lane og Anfield Road jo!
                          Uten å ha prisene på stadioene du nevner i hodet, mener jeg bestemt at de er LANGT høyere enn det prisene er på Åråsen. Langt høyere.

                          Kommentar

                          • semper fi
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2005
                            • 823

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av MedlemNR35
                            Latterlig!

                            Snart koster det jo det samme å komme inn på Åråsen som å komme inn på Old Trafford,White Hart Lane og Anfield Road jo!
                            Ikke hvis man kjøper sesongkort.

                            semper fi - med sesongkortet i lomma (hvertfall årets)!
                            -After Dark Ultras-

                            Kommentar

                            • LasseN
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2005
                              • 1610

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Svart og gul
                              Dette er helt håpløst. Hva med folk som av forskjellige grunner ikke kan være på mer enn 6-7 kamper i året. Skal disse da straffes med å betale svindyre billetter? Det blir ikke mer folk av slike priser, akkurat.. Det er ikke alle som har verken tid eller penger til å kjøpe sesongkort..
                              Du trenger ikke gå på mer enn 7 kamper for at sesongkortet har betalt seg hvis du kjøper sesongkort på KFL før nyttår...Ok, 7,06 for å være nesten nøyaktig da.
                              LasseN

                              Kommentar

                              • LSK-jenta
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2004
                                • 656

                                #16
                                Skjønner ikke hva folk syter sånn for.
                                Jeg tar poenget med det med gebyren på 20 kroner, men tar ikke poenget om at 170 kroner er dyrt.
                                Alle andre ting koster og det aller meste stiger i pris. Hvorfor skal LSK da sitte på gjerdet og drive veledighet.
                                Kan til og med tippe at de fleste som syter i denne tråden til og med har gått opp noen kroner i timeslønn siden LSK publiserte de forrige billettprisene.
                                Yvonne

                                Kommentar

                                • krisruds
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2005
                                  • 839

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Henrik
                                  Uten å ha prisene på stadioene du nevner i hodet, mener jeg bestemt at de er LANGT høyere enn det prisene er på Åråsen. Langt høyere.
                                  Jeg skal til London søndag den 17desm, det koster meg 46pund for å sitte bak mål, høyt oppe å se West Ham United. Her snakker vi priser
                                  krisruds medlem av KFL siden 1996


                                  OI OI OI nå har vi det morro :)

                                  BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                                  Kommentar

                                  • krisruds
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2005
                                    • 839

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av LSK-jenta
                                    Skjønner ikke hva folk syter sånn for.
                                    Jeg tar poenget med det med gebyren på 20 kroner, men tar ikke poenget om at 170 kroner er dyrt.
                                    Alle andre ting koster og det aller meste stiger i pris. Hvorfor skal LSK da sitte på gjerdet og drive veledighet.
                                    Kan til og med tippe at de fleste som syter i denne tråden til og med har gått opp noen kroner i timeslønn siden LSK publiserte de forrige billettprisene.
                                    Kunne de bare spart seg for de idiotiske 20kr i gebyr i luka så tror jeg ingen hadde klaga. At Narvesen tar dem ser jeg på som ikke noe problem.
                                    krisruds medlem av KFL siden 1996


                                    OI OI OI nå har vi det morro :)

                                    BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                                    Kommentar

                                    • _Jonern
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 4376

                                      #19
                                      Kjøp sesongkort ja! Men uansett så er den prisen helt utrolig
                                      ..................

                                      Kommentar

                                      • KFL109
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2003
                                        • 1958

                                        #20
                                        Hvis alle som klager over 20 spenn i billettgebyr stiller seg i kø utafor Åråsen og tilbyr seg å stille opp gratis som billettselgere så kanskje klubben dropper gebyret.

                                        At folk synes det er greit å betale gebyret hos Narvesen (som har bemanna sjappa si fra før), men krever at frivillige skal sitte å gjøre jobben i luka på stadion uten kostnader ser ikke jeg logikken i.

                                        Å prise en langsidetribune under tak med super matchutsikt til 170 spenn er ingen overpris sammenligna med det meste jeg er vant til å betale rundt på fotballarenaene rundt i landet.

                                        Men LSK kan få et gratis tips av meg: Kall en spade en spade. Si at billettprisen på Åråsen er 170 kroner - gebyrfritt! Da er det ingen grunn til å klage.

                                        Og sesongkortprisen er fortsatt så god at det er latterlig å ikke benytte seg av sjansen! (Og ser man bare 4-5 hjemmematcher greier nok de fleste å betale prisen for enkeltbilletten også.)
                                        Vidar Evje

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎