Brenne klar for Lillestrøm!!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gamle-perta
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2418

    #81
    Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
    5 år på Brenne
    5 år på Riise
    4 år på Husar

    dette ser veldig bra ut

    Minst to av disse, Riise og Brenne, kan dessuten bli salgsobjekter som fører store penger tilbake til LSK-systemet......

    Mvh
    Gammer´n
    Mvh
    Gammer´n (Per T)

    Kommentar

    • Smukken
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2004
      • 718

      #82
      Dette er veldig gode nyheter.. Faen så glad jeg blir nå
      Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

      Kommentar

      • Hamburg & Kanari
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 3006

        #83
        Jan Åge er som nissen!

        Kommer med akkurat den pakken jeg ønsket meg, og det FØR jul!
        Simen Brenne er allerede nå en av Norges mest måfarlige og teknisk beste midtbanespillere.

        Deilig å få en skikkelig "lirare" som Simen inn på laget.
        Han har i tillegg bedre fysikk og hodestyrke enn Koren, som nå bare kan ryke og reise for min del. Scheissen & Reissen.

        Takk for en bra innsats til Robbie, synd du ikke kunne holde kjeften litt mer lukket om bedre liga, bedre klubb osv. Med Nordlie og Brenne er LSK i ferd med å bli akkurat det: et bedre lag.

        Fortsetter dette så kan man snart begynne å regne med LSK i UEFA cup og til og med i en eventuell CL - grupperunde.

        Rosenborg er overvurdert, uten Iversen har de ikke en dritt å komme med. Ciljan som de tror de skal bygge laget rundt er veikfis. At VIF ballongen sprekkerer bareet spørsmål om tid. Rykker nok ned igjen snart som de pleier.
        LSK Norges beste lag

        Kommentar

        • bjarmann
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 2887

          #84
          fy faen så herlig!!!! nå lukter det gull
          I år så tar vi alt

          Kommentar

          • Fugla-83
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2006
            • 282

            #85
            Velkommen brenne!!!!
            Bra nyhet på en trist tirsdag
            ! Mitt hjerte banker LSK !

            Kommentar

            • Rubinho
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2005
              • 1501

              #86
              Må bare slenge meg med i gledesytringene her..dette er utrolig bra og jeg ser igjen at LSK virkelig skal kjempe i toppen neste år.. men han er vel klar for sluttspillet RL også da?

              Kommentar

              • fjacob82
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 1507

                #87
                Konge at Brenne er på laget vårt nå.. :-)

                Men tror fort Søgård kan ryke...og han er jo go-gutten....egentlig så vil jeg ikke se noen av våre a-spillere i noen andre klubber...men vi begynner å bli bra dekka på de fleste plassene nå

                Og det med flere klasse spillere...
                Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                *Brasseberget*

                Kommentar

                • KFL41
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • May 2004
                  • 3648

                  #88
                  Blir spennende å se om Søgård klarer å holde plassen. Han blir som regel dytta ut av supportere hver gang vi får inn en konkurrent, men han er som regel i første elveren enda.

                  Brenne er vel en miks av Koren og Hæstad? Om en kanske litt dårligere på disse spillernes beste kvaliteter. Litt god defensivt og relativt bra offensivt. Men ikke så ekstreme som Hæstad og Koren. En slik spiller har jeg ønsket meg lenge til LSK.

                  PS! Han var spiss i Moss så hvor han har vært defensivt anker vet ikke jeg....

                  Kommentar

                  • MedlemNR35
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2004
                    • 905

                    #89
                    Fantastisk!!!

                    Velkommen til Åråsen og LSK,Brenne!

                    Kommentar

                    • Grusom B
                      Generalissimo Bellisimo
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6248

                      #90
                      Strålende nyheter. Kan jeg bare få ta et øyeblikk til å berømme meg selv? Eller, vent. Hvorfor i all verden SPØR jeg om det? JEG(yo, me, je, ich!!!) foreslo Brenne først! Ha-haa! Jeg er best! Så får vi bare håpe gutten er god for penga vi har betalt(8 er for mye, menmen) og at han finner tonen med resten av laget.
                      Ni principe ni rey...

                      D10S!

                      Kommentar

                      • semper fi
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2005
                        • 823

                        #91
                        Har en dårlig magefølelse i forhold til denne handelen, vet ikke hvorfor. Magefølelsen min er heldigvis ikke noe å stole på.
                        -After Dark Ultras-

                        Kommentar

                        • christoffer
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2004
                          • 326

                          #92
                          Tom NOrdlie sier at Brenne er tiltenkt rollen som venstre indre løper. Jeg ser for meg følgende 3 på midten.


                          Riise-Kiko-Brenne

                          Mulig Kasey, men jeg har en følelse av at Nordlie vil satse på Kiko..

                          Kommentar

                          • krisruds
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2005
                            • 839

                            #93
                            Akkurat hjemme igjen fra jobb, hørte dette først på radio, så ringte pappa, deretter brodarn før mamma kom ut der jeg jobber med det som står i RB. (vi jobber samme sted) Så gikk det 2min så fikk jeg mld av dama som sa det, mens jeg leste den fikk jeg mld av onkel.

                            Er jo bare en ting å si til dette.

                            HERLIG!!!!!!!
                            krisruds medlem av KFL siden 1996


                            OI OI OI nå har vi det morro :)

                            BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                            Kommentar

                            • KimFL
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2003
                              • 1410

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av Grusom B
                              Strålende nyheter. Kan jeg bare få ta et øyeblikk til å berømme meg selv? Eller, vent. Hvorfor i all verden SPØR jeg om det? JEG(yo, me, je, ich!!!) foreslo Brenne først! Ha-haa! Jeg er best! Så får vi bare håpe gutten er god for penga vi har betalt(8 er for mye, menmen) og at han finner tonen med resten av laget.
                              Vel, nå veit vi jo ikke hva LSK har betalt da, siden ingen har kommentert det enda. Er jo bare FB (...regner med at det betyr Fredrikstad Blad eller noe..), som har antydet en sum på 8 mill......og journalister veit jo alltid hva dem snakker om....eller?

                              Men helt topp at Brenne valgte LSK. Men begynner vi ikke å få litt mange midtbanespillere etterhvert.....kan det tyde på at noen er på veit ut?

                              Riise, Brenne, Kiko, Wehrman, Søgård, Husar, Strand, Arnarsson og Winsnes.
                              I utgangspunktet 9 spillere som skal slåss om 3 plasser? Noen av de kan riktignok bekle andre roller på banen, men alikevel.....trur noen må ut. Greit med dobbel dekning, men trippel er kanskje litt i meste laget.

                              Beholder vi alle, for Tom et luksusproblem, når han skal komponere første-11'ern.


                              KimFL

                              Kommentar

                              • Lars
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6156

                                #95
                                Av de 9 du nevner er det vel bare Brenne, Kiko, Wehrman, Søgård og Arnarsson som er typiske midtbanespillere i 4-3-3 slik jeg ser det. Spesielt Riise, men også Husar, kan nok også bli gode indreløpere. Winsnes og Strand er nok bare aktuelle som backer/vinger.

                                Jeg har faktisk tenkt det motsatte av deg, jeg har vært redd for mangelen på midtbanespillere. Men nå som Brenne er på plass er jeg fornøyd med situasjonen.

                                Kommentar

                                • krisruds
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2005
                                  • 839

                                  #96
                                  Gratulere med over 2000 innlegg Lars.

                                  Jeg tror JPW ikke blir neste år, eller tror jeg alle blir, men at 1 stikker til neste overgangsvindu. Kiko eller Wherman.
                                  krisruds medlem av KFL siden 1996


                                  OI OI OI nå har vi det morro :)

                                  BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                                  Kommentar

                                  • Lars
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 6156

                                    #97
                                    Jeg ser ingen grunn til at Kiko eller Wehrman skal stikke, med mindre vi får et godt bud på en av dem.

                                    Håper at Johan Petter blir, han er en grei backup på ganske mange plasser, samtidig som han sitter på benken uten å klage. Videre er han meget god på trening og bidrar i så måte med gode holdninger og innsats i spillergruppa. Sikkert mye mer også.

                                    Selvsagt er han ikke noe førstelleveremne, men god nok for stallen? Helt klart.

                                    Kommentar

                                    • KimFL
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2003
                                      • 1410

                                      #98
                                      Opprinnelig skrevet av Lars
                                      Av de 9 du nevner er det vel bare Brenne, Kiko, Wehrman, Søgård og Arnarsson som er typiske midtbanespillere i 4-3-3 slik jeg ser det. Spesielt Riise, men også Husar, kan nok også bli gode indreløpere. Winsnes og Strand er nok bare aktuelle som backer/vinger.

                                      Jeg har faktisk tenkt det motsatte av deg, jeg har vært redd for mangelen på midtbanespillere. Men nå som Brenne er på plass er jeg fornøyd med situasjonen.
                                      Riise kan sikkert fungere utmerket som ving i et 4-3-3 system (selv om jeg fortsatt kommer til å kalle de 3 på topp for spisser), men hva da med Myklebust/Occean/Sundgot. En av dem må jo uansett slite benken. Får vi da en angrepsrekke med Occean/Myklebust og Riise? Myklebust er vel ikke akkurat noen midtspiss....trur han blir for liten til den rollen, Så Occean er vel den som prioriteres der. Men kan Myklebust brukes på vesntre-sida? Mulig....i så fall blir det vel han og Arild som må sloss om den plassen.

                                      I et 4-4-2 system, mener jeg troppen begynner å bli fullkommen, mangler vel bare en solid høyreback, men det må vi vel ha, uansett system.
                                      Med 4 på midten, hadde jeg sett for meg Strand-Kiko-Brenne-Riise, med Kasey, Arnarsson, Husar og Søgård som gode reserver.


                                      KimFL

                                      Kommentar

                                      • krisruds
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2005
                                        • 839

                                        #99
                                        Opprinnelig skrevet av Lars
                                        Jeg ser ingen grunn til at Kiko eller Wehrman skal stikke, med mindre vi får et godt bud på en av dem.

                                        Håper at Johan Petter blir, han er en grei backup på ganske mange plasser, samtidig som han sitter på benken uten å klage. Videre er han meget god på trening og bidrar i så måte med gode holdninger og innsats i spillergruppa. Sikkert mye mer også.

                                        Selvsagt er han ikke noe førstelleveremne, men god nok for stallen? Helt klart.
                                        Jeg sier ikke at jeg vil at noen skal gå, men tror JPW er lei av benken nå, pluss at den av de to (Kiko, Wherman) som ikke får spille noe frem til sommeren vil nok prøve å finne seg en annen klubb.
                                        krisruds medlem av KFL siden 1996


                                        OI OI OI nå har vi det morro :)

                                        BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                                        Kommentar

                                        • Øyvind
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Oct 2006
                                          • 292

                                          Tror det er muligheter for at Riise omskoleres til back. Dette åpner for å bruke Sundgot/Myklebust/Occean samtidig. Det har jo blitt snakket om Sundgot som indreløper, og jeg har tidligere påpekt behovet for skikkelig luftstyrke (som Arild bidrar med).

                                          Kommentar

                                          Working...
                                          😀
                                          😂
                                          🥰
                                          😘
                                          🤢
                                          😎
                                          😞
                                          😡
                                          👍
                                          👎