Dagbladet: LSK sa nei til Solskjær før han blei stjerne i Molde

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Gjest

    Dagbladet: LSK sa nei til Solskjær før han blei stjerne i Molde

    Hei, jeg leste akkurat dette på dagbladets hjemmesider:

    "• 12 sider Solskjær i Sportmagasinet i dag: Les hele det ekslusive intervjuet med 33-åringen, der han røper sitt ultimate United-mål, avslaget fra LSK og følelsene for fansen."

    Jeg lurer på om de 12-sidene i Sportsmagasinet er i dag, eller i morgen.
    Og hvis det var i dag, noen som vet hva "avslaget fra LSK" gikk ut på??
  • Lars
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6156

    #2
    Såvidt jeg vet spurte han om å få trene med LSK mens han var i militæret, men fikk nei.

    Kommentar

    • Durin
      Medlem
      Møteplager
      • Apr 2005
      • 94

      #3
      Artikkelen er skrevet 22.12... Så regner med det er dagens...

      Kommentar

      • Gullars
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2005
        • 355

        #4
        Opprinnelig skrevet av Lars
        Såvidt jeg vet spurte han om å få trene med LSK mens han var i militæret, men fikk nei.
        Det stemmer, mener jeg har hørt han var i millitæret på kjeller, og at de mente han var for dårlig til å trene med LSK, kanskje ikke historiens beste vurdering...

        Kommentar

        • Lillestrøm Kirke
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2004
          • 1470

          #5
          Opprinnelig skrevet av biggie
          Hei, jeg leste akkurat dette på dagbladets hjemmesider:

          "• 12 sider Solskjær i Sportmagasinet i dag: Les hele det ekslusive intervjuet med 33-åringen, der han røper sitt ultimate United-mål, avslaget fra LSK og følelsene for fansen."

          Jeg lurer på om de 12-sidene i Sportsmagasinet er i dag, eller i morgen.
          Og hvis det var i dag, noen som vet hva "avslaget fra LSK" gikk ut på??
          Fra Sportmagasinet Dagbladet fredag 22 des:

          Tre år tidligere (før debuten i PL, min anm.) var han sjåfør i militæret og tenkte ikke så mye på fotball. Han trente litt i skogen, litt med ball. Han spurte om han kunne få trene med Lillestrøm, men de sa nei. Han dro hjem i helgene for å spille kampene for Clausenengen i 3.divisjon.
          "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

          Kommentar

          • gamle-perta
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2004
            • 2418

            #6
            Opprinnelig skrevet av Lars
            Såvidt jeg vet spurte han om å få trene med LSK mens han var i militæret, men fikk nei.

            Dette er en gammel historie som har vært framme flere ganger tidligere...


            Mvh
            Gammer´n
            Mvh
            Gammer´n (Per T)

            Kommentar

            • semper fi
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2005
              • 823

              #7
              Opprinnelig skrevet av Gullars
              Det stemmer, mener jeg har hørt han var i millitæret på kjeller, og at de mente han var for dårlig til å trene med LSK, kanskje ikke historiens beste vurdering...
              Han var i militæret på Kjeller ja, men vurderingen om at ikke var god nok, var nok ikke så halvgær`n. CFK var vel mer et 3 divisjonslag enn 2 div.lag på den tiden. Han var vel toppscorer i clausenenga også på den tiden, men det er jo ikke et kvalitetsstempel i seg selv. Først det siste året i 2.div mener jeg han slo ut i full blomst, og derfra kjenner jo alle historien.

              Kanskje en dum vurering av LSK i ettertid, men fakta var at gutten ikke var god nok.
              -After Dark Ultras-

              Kommentar

              • MobBoss
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2003
                • 900

                #8
                rosenborg mente også at Kim Källstrøm ikke var god nok. Er sånn som skjer? men ikke sikkert at han hadde slått til hvis han kom til oss så det er kun rene spekulasjoner

                Invicta

                Ingen er større en klubben

                Kommentar

                • okb
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 2377

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                  Dette er en gammel historie som har vært framme flere ganger tidligere...
                  Nettopp, og det er garantert ikke siste gangen den kommer fram heller.

                  Hvis vi setter det helt på spissen. Han spilte i Molde en stund. Molde tjente seg feite på han, men hva står de igjen med nå? Beste stadion i 1. divisjon, og i tillegg har de bytta plass med bestevennene i jugendbyen.

                  Jeg vil heller ha OO, Mykle, Dio og SundGOAL! .. og eventuelle andre som kan komme inn.

                  -okb!
                  Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎