Bergdølmo til LSK ?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • heidar
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2121

    #21
    Judas tilbake til Åråsen!!! Det er historieløst å engang tenke tanken... Han har vel en jobb i Trondheim å dra tilbake til...
    En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

    Endelig er mørketida over.

    Kommentar

    • Leif A
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 3962

      #22
      Historieløshet?
      Unnskyld, men som Kanarifan siden 1974, så nekter jeg å godta den betegnelsen. Tvert i mot så er det mine historiske minner som gjør at jeg ser på Bergdølmo som et godt alternativ. Jeg husker nemlig at LSK satt poengrekord i daværende 3. divisjon, deretter det samme i daværende 3. divisjon, deretter et hvileår i 1. før det ble seriemesterskap i '76, The Double i '77 og cupen i '78.
      Det er etter min mening historieløst å ikke ville ha tilbake de tilstandene. Og da driter jeg i Bergdølmo's forhistorie dersom han viser seg å være tungen på vektskålen som gjør at vi får den tiden tilbake.
      (Om han er over toppen er nok en langt mer aktuell problemstilling)

      For meg er uansett laget langt viktigere enn enkeltspillere.
      Knurr...

      Kommentar

      • Håkon Henriksen
        Administrator
        • Nov 2003
        • 6411

        #23
        Nei Takk !!

        .
        Håkon Henriksen
        -
        Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
        -
        ALT FOR FUGLA

        Kommentar

        • Bolsen3
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2004
          • 1061

          #24
          Opprinnelig skrevet av FUGlinho
          Opprinnelig skrevet av Bolsen3
          ....og en sang fra kfl kunne han nok ventet lenge på...
          har han ikke en sang da?? ikke fra lsk tida jeg mener

          Jo, han har vel det, men jeg mente en positiv sang

          Kommentar

          • kanari76
            Medlem
            Møteplager
            • Jan 2004
            • 90

            #25
            Eksil-kanari skrev:
            Jeg husker nemlig at LSK satt poengrekord i daværende 3. divisjon, deretter det samme i daværende 3. divisjon, deretter et hvileår i 1. før det ble seriemesterskap i '76, The Double i '77 og cupen i '78.
            og hva her det med Bergdølmo å gjøre??? han var jo såvidt poppet ut av morra si når dette skjedde?

            og jeg nekter å tro at en beck på 33+ (som han vil være når han velger å komme tilbake til norge) skal være
            tungen på vektskålen
            for å få 70-80 åra tilbake på Åråsen, nei ett par spisser og midtbane som scoorer gjevnt gjennom hele sessongen og en keeper som ikke kaster bort seierne våre og en trener som velger å bruke de beste spillerne er det vi trenger for å komme tilbake på høyden igjen (og jeg har vært på Åråsen siden 1980-81)

            men ja jeg er med på at laget er viktigere enn enkeltspillere...vanligvis!! men dette er ikke ett normalt tilfelle, jesus kunne tilgi judas. jeg gjør det ikke, og med meg mange andre
            I don\'t mean to sound bitter, cold, or cruel, but I am, so that\'s how it comes out.
            -Bill Hicks

            Kommentar

            • Ola
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2003
              • 1651

              #26
              Vi har Rambekk og Andersson. Også har vi Shane, JP, Thorud og kanskje Werni på backup.

              Noen som så landskampen? Grunnen til det gode spillet skyldes meget godt kantspill. Kantspill er nøkkelen til å lykkes i 4-4-2.

              VI TRENGER EN VENSTRE OG EN HØYRE KANT.

              Kommentar

              • Leif A
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 3962

                #27
                Opprinnelig skrevet av kanari76
                Eksil-kanari skrev:
                Jeg husker nemlig at LSK satt poengrekord i daværende 3. divisjon, deretter det samme i daværende 3. divisjon, deretter et hvileår i 1. før det ble seriemesterskap i '76, The Double i '77 og cupen i '78.
                og hva her det med Bergdølmo å gjøre??? han var jo såvidt poppet ut av morra si når dette skjedde?

                og jeg nekter å tro at en beck på 33+ (som han vil være når han velger å komme tilbake til norge) skal være
                tungen på vektskålen
                for å få 70-80 åra tilbake på Åråsen, nei ett par spisser og midtbane som scoorer gjevnt gjennom hele sessongen og en keeper som ikke kaster bort seierne våre og en trener som velger å bruke de beste spillerne er det vi trenger for å komme tilbake på høyden igjen (og jeg har vært på Åråsen siden 1980-81)

                men ja jeg er med på at laget er viktigere enn enkeltspillere...vanligvis!! men dette er ikke ett normalt tilfelle, jesus kunne tilgi judas. jeg gjør det ikke, og med meg mange andre
                Om du leser alt det jeg skriver, så vil du se at jeg i begge mine innlegg utrykker tvil om Bergdølmo er rette mann. Jeg tror innerst inne at tiden har løpt fra han, og at det er bedre å satse på spillere for fremtiden.

                Dessuten er jeg ikke så inn i gamperæva teit at jeg tror Bergdølmo var avgjørende for suksessen på 70- og 80-tallet. Poenget mitt var (og er) at det kanskje en gang må være nødt til å svelge en kamel eller to for å oppnå ønskede resultater. Poenget er altså mer generelt enn spsifikt for Bergdølmo.

                Forøvrig, så var jeg minst like forbannet som alle andre for hans dårlig kamuflerte bedrageriforsøk da han dro til Trondheim, og jeg mente da som nå at han skulle vært nektet å spille både i Tippeligaen og på landslaget så lenge som kontrakten hans med LSK varte. Minst.
                Knurr...

                Kommentar

                • blue
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2004
                  • 1429

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av Ola
                  Noen som så landskampen? Grunnen til det gode spillet skyldes meget godt kantspill. Kantspill er nøkkelen til å lykkes i 4-4-2.

                  VI TRENGER EN VENSTRE OG EN HØYRE KANT.
                  Er ikke Pål Strand god nok???
                  Fugla 4 Life!

                  Kommentar

                  • KFL41
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2004
                    • 3648

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av blue
                    Opprinnelig skrevet av Ola
                    Noen som så landskampen? Grunnen til det gode spillet skyldes meget godt kantspill. Kantspill er nøkkelen til å lykkes i 4-4-2.

                    VI TRENGER EN VENSTRE OG EN HØYRE KANT.
                    Er ikke Pål Strand god nok???
                    Jo men vi må ha en som konkurrerer om plassen hans. Påsan er veldig ustabil og skadeutsatt og da må vi ha en som kan spille i de kampene han er skadet eller ikke i form

                    Kommentar

                    • blue
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2004
                      • 1429

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av KFL41
                      Opprinnelig skrevet av blue
                      Opprinnelig skrevet av Ola
                      Noen som så landskampen? Grunnen til det gode spillet skyldes meget godt kantspill. Kantspill er nøkkelen til å lykkes i 4-4-2.

                      VI TRENGER EN VENSTRE OG EN HØYRE KANT.
                      Er ikke Pål Strand god nok???
                      Jo men vi må ha en som konkurrerer om plassen hans. Påsan er veldig ustabil og skadeutsatt og da må vi ha en som kan spille i de kampene han er skadet eller ikke i form
                      Alexander Ødegaard er svaret!
                      Han kan spille på begge kanter...
                      Fugla 4 Life!

                      Kommentar

                      • PA
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2004
                        • 500

                        #31
                        Jeg synes Bergdølmo er en veldig god spilller men, jeg er ikke får at vi kjøper gamle spillere.
                        Martin Andresen er også en god spiller, men han er 27.
                        Det er greit liksom.
                        Vis vi skal kjøpe noen, hvorfor ikke kjøpe Ødegaard

                        Kommentar

                        • jove
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Mar 2004
                          • 476

                          #32
                          Er det ikke noen veldig veldig veldig rike onkler på Romerike som kan spytte inn noe kapital i klubben så vi kan kjøpe Zlatan, Ronaldinho og Nedved :wink:
                          Forza LSK

                          Kommentar

                          • ON
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3639

                            #33
                            Jeg har heller ikke tilgitt Andre Judas Bergdølmo. Men han er en såpass god fotball spiller, så vis han hadde ønsket seg til lsk,lsk ønsker han, og han kommer med en liten unnskyldning,behøver ikke å være en "vanlig" type unnskyldning, det holder i massevis vis han VISER at han blør for drakta etc så kan jeg klare å tilgi han.

                            Han er en såpass god fotballspiller, han spiller på en posisjon jeg mener det ikke gjør all verden om han begynner å dra på åra, vi har et raskt forsvar,bergdølmo er ikke spesiellt raskt, men han kunne skapt mer stabilitet i forsvaret tror jeg, og han hadde vært en mann å ha de to neste årene,til vi har stabilisert oss i toppen, og tjener mer penger, og kan ta oss råd til å satse på unge,gode spillere i flere ledd (keeper,midtbane,spiss,og da også forsvar).

                            Jeg mener det er greit med en litt "eldre kar" i forsvaret.

                            Kommentar

                            • trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7055

                              #34
                              Re: Bergdølmo til LSK ?

                              Opprinnelig skrevet av RSP
                              Hvordan er stemningen for å få Bergdølmo tilbake til Åråsen ?
                              http://www.rb.no/lokal_sport/article1285804.ece
                              JUDAS kan brenne i helvete. Hvis han kommer tilbake til LSK slutter jeg å gå på Åråsen.
                              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                              Kommentar

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎