POWELL

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • hertz
    Medlem
    Hoffnarr
    • Jan 2004
    • 57

    POWELL

    Er det noen som vet hva som skjer med Powell neste sesong. Det florerer mange rykter om at han drar når Uwe tar over.
    Er det noen som har noe inside om dette?
    HAT
  • fredpet76
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2004
    • 1214

    #2
    Powell er under kontrakt, så hvis han skal dra noe sted må en god slump med penger legges på bordet. Det er slik at om han har 2 år igjen av kontrakten, og han ønsker å løse seg ut på eget initiativ, må han vente 2 år før han kan spille for en annen klubb. Det tror jeg ikke han gjør da... Men hvis det blir snakk om salg blir han nok ikke så billig... Personlig håper jeg han blir.

    Kommentar

    • bøllefrø
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2004
      • 462

      #3
      er bare litt usikker på hvor motivert magnus er om dagen. sesongen i år har jo ikke vært stjerne, egentlig er det bare det året han og clayton herjet at han var god over tid. men han har en innstilling til det å gå på banen og gi 100% som alle de andre gutta kan lære av - ihvertfall om dagen.

      så er han mye skadet, og jeg mener det er litt hans egen skyld. av og til takler han helt hodeløst, og f.eks. hjemme mot bydelslaget var det et par ganger han godt kunne spart seg. bedre med en frisk powell som trekker seg en gang eller to enn en som er småskadet hele året.

      Kommentar

      • blue
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Aug 2004
        • 1429

        #4
        Personlig tror jeg Powell er på vei ut.

        LSK har sikret seg en annen Magnus som er betraktelig mer målkåt enn vår nåværende kaptein.

        Jeg har stor sans for Powell sin innstilling på banen, og har alltid likt Powell som type. Eneste dårlige minnet jeg har fra han, er når han begynte å syte når klubben sleit økonomisk; "Jag vill hem til Sverige!".

        Magnus Powell har store kvaliteter som fotballspiller. Forferdelig synd han ikke omsetter sjansene i mål! Magnus Myklebust derimot, scorer så det griner for Hødd! Riktignok er det i 1.divisjon, men å bli toppscorer der som 19-åring, sier det meste...
        Fugla 4 Life!

        Kommentar

        • King_Raymond
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 4987

          #5
          Opprinnelig skrevet av bøllefrø
          er bare litt usikker på hvor motivert magnus er om dagen. sesongen i år har jo ikke vært stjerne, egentlig er det bare det året han og clayton herjet at han var god over tid. men han har en innstilling til det å gå på banen og gi 100% som alle de andre gutta kan lære av - ihvertfall om dagen.

          så er han mye skadet, og jeg mener det er litt hans egen skyld. av og til takler han helt hodeløst, og f.eks. hjemme mot bydelslaget var det et par ganger han godt kunne spart seg. bedre med en frisk powell som trekker seg en gang eller to enn en som er småskadet hele året.
          Powell er ikke en typisk goalgetter som er på tiktig plass til riktig tid å dytter ballen i mål. Han har helt andre egenskaper som også er viktig for laget, er ikke enig i at det er 3 år siden sist han var god over lengre tid. Synes han har vært ganske god i år, men skulle selvfølgelig ha scoret mer når han er spiss. Hadde kanskje vært greit å solgt han, men må bare vente å se hva Der Uwe velger å gjøre...
          Ultras Felt C Lillestrøm

          Kommentar

          • gamle-perta
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2004
            • 2418

            #6
            Powell forsvinner trolig når Uwe overtar. RB skriver i dag at agent Bjarne Sognæs sjekker markedet for å finne en ny klubb til svensken. Men både hovedpersonen selv og LSK svarer det samme når de får spørsmål om Magnus sin tid i klubben er over : - Vi forholder oss til at vi har en kontrakt som går i to år til, sier begge parter.

            mvh
            gamle-perta
            Mvh
            Gammer´n (Per T)

            Kommentar

            • Ketil Cantona
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6813

              #7
              Nå blir Werni borte, kanskje Powell. Håper vi ikke selger all rutinen vi har, det går ikke ann å bare ha talenter i et lag....

              Kommentar

              • Leif A
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 3962

                #8
                Nå får vi be på våre knær om at ingen klubber vil ha Gylfi, slik at han blir ihvertfall. Powell har kanskje ikke så mange mål på samvittigheten i år, men han har ihvertfall gått foran som et godt eksempel med innsatsen.

                Uansett har han vel hatt gode år i LSK, ikke minst økonomisk...
                Knurr...

                Kommentar

                • gamle-perta
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2004
                  • 2418

                  #9
                  Powell sier i dagens aviser at det vil være en ære om Erlandsen spør om han vil være med til en ny klubb.
                  Ingen overraskelse fra en mann som har kun har uttalt seg positivt om LSK èn gang - da han fikk ny, lukrativt kontrakt rett etter at han hadde pådratt seg en selforskyldt langtidsskade.
                  Jeg spyr !

                  mvh
                  gamle-perta
                  Mvh
                  Gammer´n (Per T)

                  Kommentar

                  • KimFL
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2003
                    • 1410

                    #10
                    Blir Powell erstatta med en god spiss, så ser jeg ikke helt problemet med at han evt. bytter klubb. Verre å miste Gylfi.


                    mvh
                    Pantera

                    Kommentar

                    • Soo
                      Medlem
                      Møteplager
                      • Apr 2004
                      • 80

                      #11
                      Har inntrykk av at Powell ikke er såååååå fornøyd med at AE ikke skal fortsette som trener. Da er det kanskje like greit at han slår følge med han til neste klubb.

                      Kommentar

                      • Leif A
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 3962

                        #12
                        Skjønner godt hvis han ikke liker å miste treneren. Mister klippekortet på laget da, vet du.
                        Vet ikke om jeg blir spesielt lei meg hvis Powell forsvinner. Tror ikke det er mange spillere som har klart å melke LSK økonomisk mer enn det han har.
                        Knurr...

                        Kommentar

                        • masta
                          Seniormedlem
                          Forumsadist
                          • Mar 2004
                          • 143

                          #13
                          Nå ser det jo ut som at Arne kan forsvinne til IFK, og da skal man vel ikke se bort ifra at Powell prøver og få sutra seg med på lasset så han kommer seg hjem til sitt kjære sverige?
                          + at han har klippekort fortsatt..

                          Kommentar

                          • Kimito
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 2600

                            #14
                            Jeg sa for lenge siden at Arne kom til å gå til Sverige og ta med seg Powell. Det er i en eller annen gammel tråd.

                            Profeten har talt, da blir det sånn...kanskje
                            Ferdigskåra

                            Kommentar

                            • Ketil Cantona
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 6813

                              #15
                              Ja og jeg sa at håper LSK selger mannen.

                              Kommentar

                              • iL
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 10771

                                #16
                                Er også ganske sikker på at Powell blir med på lasset til IFK.
                                Kanarifugla flyr høyt i år!

                                Kommentar

                                • IFK Götet
                                  Juniormedlem
                                  Ferskenpels
                                  • Oct 2004
                                  • 4

                                  #17
                                  Jag tror inte att Powell kommer om han nu inte är en väldigt bra fotbollsspelare. Jag har vidare koll på honom men om både Mourad och Ijeh stannar så lär han inte ta en plats i startelvan och då tror jag inte att IFK är speciellt sugna på att köpa loss honom.

                                  Kommentar

                                  Working...
                                  😀
                                  😂
                                  🥰
                                  😘
                                  🤢
                                  😎
                                  😞
                                  😡
                                  👍
                                  👎