Romerikes Blad

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • bøffelkanari
    Medlem
    Hoffnarr
    • May 2004
    • 45

    Romerikes Blad

    Hva er grunnen til at RB har en slik negativ vinkling i forhold til LSK? Synes særlig å ha merket dette i de to siste artiklene på nett. Synes det er litt amatørmessig at personlige synspunkter skal gjennomsyre en allmenn avisartikkel som skal være til "opplysning".
  • Playboy1
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 2127

    #2
    Har reagert selv på dette,RB er alt annet enn på lag med oss.

    Greit det har vært en del uforstålige ting som har skjedd i LSK den siste tida,men RB gjør at ting blusser opp mer enn nødvendig,og sværter LSK og KFL med engang de har sjansen.

    Kommentar

    • Leif A
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 3962

      #3
      Nå er forsåvidt ikke RB programforpliktet til å bare skrive positivt om LSK fordi om de er en lokalavis. Og med tanke på at det er ganske mange supportere som også er kritiske til mye av det som har skjedd i klubben, så er det kanskje ikke så rart om en lokalavis uttaler seg kritisk om klubbens lokale profil?

      Men det virker som om det er en trend fra RB, og det liker jeg veldig dårlig.
      Knurr...

      Kommentar

      • Soo
        Medlem
        Møteplager
        • Apr 2004
        • 80

        #4
        De hadde vært med på å bygge en lokal profil over LSk ved å skrive om det positive som foregår i klubben. Synes også det har vært mye negativ vinkling på klubben i det siste.
        Dersom lokal avisa hadde skrevet mer om de lokale profilene i klubben og mer im de unge som prøver å komme med på a-laget. Mer man vet om spillerne jo enklere er det for flere å assosiere seg med klubben, og dermed øke interressen.
        Gjennom dette kunne de bidra til mer oppslutning på kamper.
        Avisen i lokalmiljøet bør være en bidragsyter til å skape mer positiv oppmerksomhet rundt klubben.

        Kommentar

        • trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7048

          #5
          Når kritikkverdige forhold eksisterer er det ethvert medlem av pressens ansvar å ta det opp. Slik er det bare. Jeg synes RB er for servile personlig, men det er kanskje bare meg.
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

          Kommentar

          • FUGlinho
            KFL styremedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 2454

            #6
            er det noe positivt å skrive om dagen da?
            Kim
            Styremedlem KFL

            Kommentar

            • Soo
              Medlem
              Møteplager
              • Apr 2004
              • 80

              #7
              Det er vel akkurat det jeg mener. Man sitter og lurer på om det er noe positivt som skjer i klubben. Det er det helt sikkert, men man klarer ikke å få det frem. For at man skal skape interresse for klubben må det oppleves som en positiv opplevelse. Det begynner med å lese og høre om klubben. Når man begynner å høre/ oppleve positive ting om klubben øker også interressen for å oppleve noe av dette positive.
              Derfor er det faktisk alltid viktig å få en positiv vinkling på klubben, ikke bare kritisk. Jeg sier ikke at man ikke skal ta opp kritikk verdige forhold dersom disse er tilstedet. Det jeg mener at man må også få frem de positive historiene. Kunne kanskje vært en ide å ha profil intervju med alle spillerne, både unge og eldre. Nettopp for å skape et forhold til dem.

              Kommentar

              • bøllefrø
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2004
                • 462

                #8
                ja det er jo ikke noen menighetsavis man ønsker, men en generell mer positiv holdning hadde vært bra. Synes RB faktisk har følt et behov for å skape egne konflikter og da er man jo litt over det pressens rolle egentlig er som iakttager. Hvis du leser adressa i trondheim, har de gjennom flere år hjulpet rævbk, noe som igjen fører til at hele lokalområdet bakker opp om laget fordi de støttes gjennom en positiv greie.

                Kommentar

                • Guling
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2004
                  • 484

                  #9
                  Jeg har stort sett ikke hatt noe imot det RB har skrevet (kunne ha vært mer positivt, men likevel), men den "skandalen" om at Kanari-Fansen pep ut fair play-vinnerne i pausen i Bodø-kampen ble "pepet ut" var for idiotisk til å kunne beskrives.

                  Kommentar

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎