Bra tilskuersnitt!!!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Bolsen3
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 1061

    Bra tilskuersnitt!!!

    2004 har kanskje ikke vært den beste sesongen akkurat, men det er da noe positivt å trekke frem: i år har det nemlig kommet 7114 personer i gjennomsnitt på LSK-kampene. Det er ikke annet enn imponerende i en slik sesong! Tok en titt i historiebøkene, og tar jeg ikke helt feil er detta det høyeste snittet på Åråsen siden jubel-sesongen 1977! (Da var snittet hele 8400). La oss håpe at folk fortsetter å strømme til Åråsen også i 2005!
  • RSP
    Moderator
    • Aug 2004
    • 10498

    #2
    Enig med deg. Med bedre resultater tror jeg at et snitt på 8 500 er mulig i 2005 !

    Kommentar

    • iL
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Jan 2004
      • 10771

      #3
      Nå som vi har blitt kvitt sogndal og stabæk (2 tribunemessig drittlag) og får opp start og ålesund som er 2 tilskuer lag så tror jeg på høyere snitt neste år.

      blir fult mot rbk, vålerenga, fredrikstad og kanskje start. de andre kampene er avhengig av hvor bra lillestrøm gjør det.
      Kanarifugla flyr høyt i år!

      Kommentar

      • trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7055

        #4
        Absolutt et akseptabelt snitt det der ja. LSK bør snitte noe rundt 10.000 på sikt, jeg ser ingen grunn til noe annet.
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

        Kommentar

        • andee
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2004
          • 1191

          #5
          Opprinnelig skrevet av trigz
          LSK bør snitte noe rundt 10.000 på sikt, jeg ser ingen grunn til noe annet.
          Hvor fett hadde ikke DET vært? Tenk dere, et snitt på flere folk enn det var på cup-matchen mot Rosenborg...! Absolutt en mulighet, hvertfall hvis vi starter sesongen sånn som vi spilte i sommer. Men med så elektrisk stemning hver match bør vi vel alle som én jordes før sesongstart :lol:
          TS05 - Felt C

          Kommentar

          • ketil
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Feb 2004
            • 246

            #6
            start

            Start er omtrent like spennende som publikumslag som Stabæk. Sogndal er kanskje særegent dårlig. Men ellers tror jeg Lillestrøm må ordne tilskuerne sine selv, og ikke satse på horder fra folk fra bygdene og deromkring.

            Kommentar

            • iL
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 10771

              #7
              Opprinnelig skrevet av andee
              Opprinnelig skrevet av trigz
              LSK bør snitte noe rundt 10.000 på sikt, jeg ser ingen grunn til noe annet.
              Hvor fett hadde ikke DET vært? Tenk dere, et snitt på flere folk enn det var på cup-matchen mot Rosenborg...! Absolutt en mulighet, hvertfall hvis vi starter sesongen sånn som vi spilte i sommer. Men med så elektrisk stemning hver match bør vi vel alle som én jordes før sesongstart :lol:
              Settes hele Adidas av til bortelaget, uansett om de kommer fra sogndal eller vif?

              Hvis så, får vi jo store problemer med å ha ett høyt snitt, da få bortelag fyller mer en halvparten av denne tribunen.
              Kanarifugla flyr høyt i år!

              Kommentar

              • Ola
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 1651

                #8
                Nå har LSK ansatt en person til å jobbe øremerket mot person-amrkedet, med målsetting om å trekke 500 ekstra publikummere pr kamp - så dette blir spennende!

                I tillegg hviler det et stort ansvar på oss som fans, om å ta med venner, bekjente og familie på kamp en gang i mellom.

                Inviter nærmeste familien èn kamp i året - slit deg gjennom 90 min på sittan - så har du generert 1000 spenn i kassa til sportsklubben! (Det er det MINSTE du kan gjøre!)

                Kommentar

                • trigz
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2004
                  • 7055

                  #9
                  LSK bør profilere seg ikke bare som Romerikes fotballag, men i mye større grad også som et lag for forstedene i Oslo øst. Det er et stort potensiale der. Og vi får håpe kanarifansen får et løft med flyttinga til mer sentralt på hovedtribunen. Tendensen i høst på tribunehold har vært i stor grad nedslående.
                  Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                  Kommentar

                  • iL
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Jan 2004
                    • 10771

                    #10
                    sier at vi hadde 7070 i år:

                    Hold deg oppdatert med Midt-Norges og Trondheims største regionavis. Vi gir deg alltid de siste nyhetene innen innenriks, utenriks, sport og kultur.


                    mens det i 2002 var 7098
                    Kanarifugla flyr høyt i år!

                    Kommentar

                    • ON
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3639

                      #11
                      og 2002 var sesongen etter 2001 sessongen..

                      Kommentar

                      • Tony
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 4737

                        #12
                        il skrev:

                        Settes hele Adidas av til bortelaget, uansett om de kommer fra sogndal eller vif?
                        Nei, bare til VIF og Fredrikstad
                        de andre lagene fyller ikke opp hele svingen, derfor er det ikke vits å holde av hele tribunen til de heller

                        Kommentar

                        • Bolsen3
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2004
                          • 1061

                          #13
                          Iføge Aftenposten var snittet vårt over 7200... tydeligvis litt forskjellige tall ute å går...hovedpoenget er hvertfall av over 7000 i denne sesongen er bra, og noe å være stolt av!

                          Kommentar

                          Working...
                          😀
                          😂
                          🥰
                          😘
                          🤢
                          😎
                          😞
                          😡
                          👍
                          👎