Martin Andresen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • iL
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 10771

    Martin Andresen

    Lillestrøm vil ta kontakt med Stabæk i et forsøk på å kjøpe Martin Andresen (27).


    Hva synes vi om dette?

    Han er jo en veldig bra spiller, men passer han inn hos oss, både som spillertype og person?
    Kanarifugla flyr høyt i år!
  • SuperErik
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2004
    • 535

    #2
    De fleste vet jo at Martin Andresen tidligere ikke har vært så begeistret for LSK.
    Kom jo med sterk kost om at han hatet oss osv.
    Gjett om jeg koste meg ekstra da han leverte tidenes verste straffespark mot oss.

    Men sportslig sett er han en forsterkning.
    Det skal jeg ærlig innrømme.
    Han er fysisk sterk,fin arbeidsvilje og ville sånn sett vært nesten perfekt for laget.

    Men har på følelsen de færreste i KFL liker den mannen :wink:
    Man uttaler ikke at man hater LSK,og dermed tror det er noe som blir glemt.
    Kødder du med Lillestrøm,så blir det aldri glemt.
    - Tycker det är otrolig elektricitet i LSK-klacken. Får en liten känsla av en strålande sommardag, ute på öppet hav med den nytjärade ekan och herr Taube i bakgrunden -

    <Djurgården-supporter etter LSK-DIF 1-0>

    Kommentar

    • Leif A
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 3962

      #3
      Det spørs hvor stor kamel Andresen gidder å svelge. Han er vel i en situasjon hvor han ikke trenger å tenke på penger, så da kan han vel se hvilken klubb som tilbyr de beste bridge-spillerne...
      Knurr...

      Kommentar

      • Ivan
        Juniormedlem
        Ferskenpels
        • Apr 2004
        • 1

        #4
        Ærlig talt! Får vi landslagskapteinen, så takker vi høyt og rungende JA! Når fikk LSK sist en forsterkning av dette kaliberet? At fyren tidligere har fleipet om oss, synes jeg nesten bare er til hans fortjeneste. Det skal være rom for å slenge noen spydigheter om motstanderen for å få opp temperaturen et par hakk. Vi snakker bare om fotball her, og da blir det lett småpikeaktig å "ikke glemme".

        Kommentar

        • Joppe
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Dec 2003
          • 173

          #5
          Hvis vi signerer Martin Andresen, noe jeg tror ikke kommer til å skje, så driter jeg fullstendig i hva han tidligere har sagt. Tenk en sentral midtbane med Koren, Andresen og Kasey. Mye kreativt der...

          Kommentar

          • vaadahl
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Feb 2004
            • 156

            #6
            Ikke synk ned til det nivået å tro han velger oss,selvfølgelig blir det RBK eller VIF og helst det siste.Han har jo sagt at han digger VIF og hater LSK.hvis han kan velge hvem tror dere da han velger?Nei ikke la han høre at vi vil ha ham.Nei neste år spiller den ekleste spilleren i den ekleste klubben og det passer jo bra
            Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.Claus

            Kommentar

            • CocaJerry
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 2532

              #7
              Er det damelaget han skal spille på da eller?

              Kommentar

              • Leif A
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 3962

                #8
                Så vi skal altså ikke ønske oss gode spillere fordi han tidligere har sagt noe dumt?
                Om han velger å gå til LSK, skal vi vel for f... takke og bukke og være faen så fornøyd over at vi kan få tak i etablerte norske spillerevel, og ikke gå rundt å være hårsåre for noe som er sagt for flere år siden.
                Knurr...

                Kommentar

                • masta
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Mar 2004
                  • 143

                  #9
                  Nei jeg håper heller ikke at han velger oss. At han er så mye bedre enn f.eks. kasey som fikk begrenset med spilletid hos oss i år tror jeg ikke noe på. + at det var lenge siden jeg hadde bannet så mye som da han var på lån i blackburn.. Skjønner ikke at de skal hente all den norske møkka..

                  Kommentar

                  • RSP
                    Moderator
                    • Aug 2004
                    • 10498

                    #10
                    Tror at dette løser seg av seg selv. Hvis MA virkelig mener det han sa, og hater LSK, sier han nei til et tilbud - og saken er løst.

                    Men hvis han på den annen side kom med en flåsete bemerkning for flere år siden for å høyne temperaturen, og allikevel velger LSK nå, tyder det på at dette ikke er noe dypfølt hat. Og da synes jeg at vi bør glemme saken, og takke og bukke: MA er en klassespiller som ville heve laget betraktelig !

                    Kommentar

                    • CocaJerry
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 2532

                      #11
                      MARTIN HVIS DU LESER DETTE så legg fra deg barbiedukkene, alle sammen, slutt og fikl med nettingstrømpene til morra di og se til helv.... å tørk av deg lebestiften, les nøye Martine : I K K E.... K O M.... T I L .... L S K.... D I N.... K J E R R I N G.
                      Men det er bare mine ord. :lol:

                      Kommentar

                      • Dole
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2004
                        • 1552

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av CocaJerry
                        MARTIN HVIS DU LESER DETTE så legg fra deg barbiedukkene, alle sammen, slutt og fikl med nettingstrømpene til morra di og se til helv.... å tørk av deg lebestiften, les nøye Martine : I K K E.... K O M.... T I L .... L S K.... D I N.... K J E R R I N G.
                        Men det er bare mine ord. :lol:

                        Og takk og pris for at det ikke er dine ord og meninger som betyr noe i LSK.

                        Kommentar

                        • CocaJerry
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 2532

                          #13
                          Det var derfor jeg skreiv det :P

                          Kommentar

                          • Bolsen3
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2004
                            • 1061

                            #14
                            Nå sa vel strengt tatt Martin etter oppslaget i RB, at han var blitt feilsitert, og at han slett ikke hatet lsk... Dere vet jo hvordan journalister er, de skal jo tross alt tjene penger de og. Og det er ikke hygge-saker som selger...

                            Hadde Fjøra klart å få Martin hit hadde det vært kjempe-bra! Ville hevet laget enormt...

                            Kommentar

                            • Galla
                              Medlem
                              Hoffnarr
                              • Apr 2004
                              • 42

                              #15
                              Skal vi ha ett topplag trenger vi spillere som Andresen. En profilert og meget god fotballspiller som ville ha hevet LSK.

                              Og si at Martin Andresen ikke er en meget god spiller blir for dumt.

                              Men vi får aldri han, går til Rbk eller Vif tenker jeg.

                              Kommentar

                              • Kimito
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 2600

                                #16
                                Enig med det siste og gjentar det jeg har sagt i en annen tråd:

                                Jeg synes helt klart Andresen er en spiller som bør tilgis tvert om vi får han. Klassespillere har vi ikke råd til å være smålige med, hvis vi ikke har lyst til å fortsette å hanke inn 7. plasser da. Det er greit å være negativ til Hulsker f. eks., men landslagskapteiner må man si ja takk til og glemme et par sleivete kommentarer.

                                Går han til Enga eller Lyn så er det fortsatt og forsterket hat selvfølgelig.
                                Ferdigskåra

                                Kommentar

                                • fugla_4_ever
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2003
                                  • 467

                                  #17
                                  Jeg vil for FAAN ikke ha svette MArtin Andresen! Mannen har så mye penger på bok at han bare kan gi faan og det er nettopp det han gjør! Hver gang det buttet litt for Stabæk hadde han en innsats som står til stryk!

                                  Kommentar

                                  • *LILLESTRØM SK*
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • May 2004
                                    • 166

                                    #18
                                    Latterlig!
                                    Selvfølgelig må vi hente sånne spillere, kan ikke gå etter om de liker klubben eller ikke. Er ikke så sikkert på at han mente det helt 100% for det var rett forann en match og prøvde sikkert å fyre opp litt under det.
                                    Med Martin i form er han en av TL sine beste spillere.
                                    Å tenke før man snakker, er som og tørke seg i ræva før man driter

                                    Kommentar

                                    • Ketil Cantona
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 6813

                                      #19
                                      Hva faen feiler det folk her inne. Hvis Martin velger oss så er vel det nok til å overbevise meg om at LSK får den beste midtbanen i Tippeligaen. Hva spillere sier og gjør er noe de gjør for å hete opp kamper. Folkene her inne som er negative vil vel at LSK skal kjempe om en 7 plass resten av deres liv. SKJERP DERE!! Andresen og Ødegård ville ført oss langt på vei opppver på tabellen.

                                      Kommentar

                                      • trigz
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 7054

                                        #20
                                        Skal vi hente Andresen til klubben kan vi vel like gjerne ta tilbake Judas på venstrebacken, glemme alle pretensjoner om integritet, stolthet og ryggrad og bli en laughing stock i norsk fotball. Andresen bør være persona non grata i LSK, dessuten har han jo slett ikke vært særlig god i år i det hele tatt. Gi meg heller en spiller som faktisk LIKER klubben.

                                        Tanken på at Andresen skal presse Søgård ut av laget gjør meg sint.

                                        NEI TAKK!
                                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                        Kommentar

                                        Working...
                                        😀
                                        😂
                                        🥰
                                        😘
                                        🤢
                                        😎
                                        😞
                                        😡
                                        👍
                                        👎