Kråkevingen: Hevder LSK har tilbudt J.P.Winsnes til Moss

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    Kråkevingen: Hevder LSK har tilbudt J.P.Winsnes til Moss

    http://www.kraakevingen.no/ Er det hold i disse ryktene.
  • Matti
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2005
    • 895

    #2
    Ville vært fint om vi kunne fått litt penger for han. Går han gratis er jeg likegyldig.

    Kommentar

    • Kopperud
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2006
      • 1697

      #3
      Det ville være en stor nedtur å miste han!
      Ultras Felt C 2005x2015

      Lillestrøm & Bajen

      Kommentar

      • holmiz
        The kjøkken-kanariz
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 6064

        #4
        Jeg synes det er veldig trist dersom vi mister JPW. Han har vært til de grader lojal ovenfor Sportsklubben. Vi hentet han vel inn i 2001 sesongen om jeg ikke husker helt feil, og en skal vel ikke stikke under en stol at han ikke har fått mest spilletid siden den gang. Allikevel står han på, uke inn og uke ut, sesong etter sesong! Jeg har også inntrykk at hans tilstedeværelse på feltet under trening, er viktig.

        JPW er en spiller av den klassiske skolen, som møter opp på trening og lar hardt arbeid tale for seg, framfor å sutre over sin situasjon i media. Den type fotballspillere, lojale holdninger ovenfor klubben han arbeider for, varmer virkelig mitt hjerte!

        Men dersom han skulle komme tilbake til Moss, så ønsker jeg han lykke til videre der! Det er det minste en kan gjøre for en spiller som har vært så trofast mot sin arbeidsgiver.
        Hilsen Anders

        Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
        Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

        Kommentar

        • Rubinho
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2005
          • 1501

          #5
          Ser det ikke som noe negativt at han reiser..han har sikkert vært en god støttespiller innad i laget, men han har jo ikke vært no særlig på banen..

          men det hadde vært fint å fått litt kroner for ham selvom jeg tror det blir minimalt...

          Kommentar

          • _Jonern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 4377

            #6
            Ikke noen stjernespiller, og ikke et veldig stort tap, men han skal uansett ha for at han alltid har gitt 100%! Lykke til videre.
            ..................

            Kommentar

            • Canário
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 1471

              #7
              Slutter meg til hvert ord av det holmiz har skrevet overfor. Man blir sikkert lei av å lese det, men det får stå: Ord som innstilling, holdninger, proff, treningsiver og vågemot er han en rollemodell på. Man kunne fortsatt i flere linjer, men jeg stopper her.

              Dersom Winsnes forsvinner ut stadionporten mister vi utvilsomt en viktig ressurs i klubben på mange områder. Samtidig er det jo på sin plass at han muligens drar etter lang og tro tjeneste uten mye spillertid. Bare noen få innhopp som egentlig skal være forbeholdt de unge. Når man skal bygger opp et lag er det nettopp ungguttene som skal få innhoppene, ikke så ofte de rutinerte ringrevene, så slik sett er det naturlig og tiden er moden for det. Får heller satse på at det spires og odles godt i juniorstallen, og så får Winsnes komme tilbake etter endt karriere som trener for rekruttene. Som rollemodell...

              Kommentar

              • Jeffers
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Aug 2005
                • 186

                #8
                Trist å miste våre eneste spiller på verdenslaget i oppvarming!

                --larsw
                Votis subscribunt fata secundis

                Kommentar

                • Estone
                  Juniormedlem
                  Ferskenpels
                  • Mar 2007
                  • 1

                  #9
                  Merkelig??

                  Trodde Winsnes var en populær spiller hos dere? Virker ikke slik her inne iallefall!! han er i tilfelle hjertelig velkommen tilbake til Moss!! men dere bør merke dere at jeg tviler på at det er så mye hold i det som er skrevet på Kråkevingen!! Men det er lov å håpe..

                  Kommentar

                  • Lars
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6156

                    #10
                    Populær er å ta ekstremt hardt i. Han er vel en av de aller minst populære spillerne som har vært i LSK de siste åra. Jeg personlig, og mange andre, digger Winsnes. Men det store flertallet elsker å hakke på ham. Forstå det den som kan.

                    Kommentar

                    • Bolsen3
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Jan 2004
                      • 1061

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Lars
                      Populær er å ta ekstremt hardt i. Han er vel en av de aller minst populære spillerne som har vært i LSK de siste åra. Jeg personlig, og mange andre, digger Winsnes. Men det store flertallet elsker å hakke på ham. Forstå det den som kan.
                      At "det store flertallet elsker å hakke på ham" synes jeg er å ta i, men det stemmer at han alt for ofte har blitt gjort til syndebukk av enkelte supportere med minimal fotballforståelse.

                      Jeg synes Winsnes er en fantastisk spiller å ha i stallen, og synes det ville vært veldig synd om han dro nå. Men skjønner jo hvis han selv har lyst på mer førstelagsfotball...

                      Kommentar

                      • Woia
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Sep 2005
                        • 108

                        #12
                        Å få cash moneyh for en spiller som er for dårlig for LSK er jo kjekt det....
                        slap that ho like a domino

                        Kommentar

                        • Ganfugl
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Nov 2006
                          • 165

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Woia
                          Å få cash moneyh for en spiller som er for dårlig for LSK er jo kjekt det....
                          Enten er du full, eller dum.

                          En spiller som JPW er noe enhver trener vil ha i stallen sin
                          - Han går foran som et godt eksempel for unge spillere med sin seriøsitet
                          -Han tåler å bli benka
                          -Fri for primadonnanykker (som langt dårligere spillere enn JPW kan ha)
                          -Øker kvaliteten på trening
                          -Gir alt, uansett. En av våre få spillere som spiller med hjertet og ikke lommeboka

                          Kommentar

                          Working...