NFFs regler hindrer import av afrikanske spillere

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RoyVaadal
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 4055

    #21
    Opprinnelig skrevet av morten
    Diamantsaken er jo iflg tv2 opp til udi..kanskje like greit?
    Dette har vært gjengitt fra RB i nyhetstråden nylig. Det viser seg at UDI bare tar NFFs anbefalinger til følge, noe for øvrig 10.09.50 avslørte for Forumet for mange måneder siden. En ting er det at NFF tar disse avgjørelsene. Enda verre er det at de ikke tør stå for disse avgjørelsene. Slik går de fram:
    1. De sender avslagsanbefaling til UDI
    2. UDI tar alltid NFFs anbefaling til følge
    3. NFF sier til media at det er UDI som tar denne avgjørelsen (noe de formelt gjør, men ikke i praksis)


    Utrolig at NFF ikke tør å stå for sine egne avgjørelser.
    RoyVaadal.

    Kommentar

    • Kopperud
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2006
      • 1697

      #22
      Må stole på klubbene
      NFFs informasjonssjef, Roger Solheim, sier det var vanskelig å anbefale arbeidstillatelse gitt det Lillestrøm skrev i sin søknad.
      - Lillestrøm har opplyst at det er lite sannsynlig at spilleren vil bli benyttet før sommeren. Det har vi videreformidlet til UDI, sier Solheim til Nettavisen.

      Er jo ikke rart han ikke får spille noe før sommeren, NFF har jo ike latt han få være i landet så han har fått trent med klubben, han må jo trene får å få spille.
      Ultras Felt C 2005x2015

      Lillestrøm & Bajen

      Kommentar

      • morten
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 2156

        #23
        Jeg fomler i to tråer i ren frustrasjon så legger inn mitt innlegg her også:


        - Så til syvende og sist er det hva klubbene selv sier som blir avgjørende?
        - Ja, vi stoler selvsagt på klubbene og deres vurderinger. Vi må ta dem på alvor, sier Solheim.
        - Når Lillestrøm skriver det de gjør, blir det vanskelig å vurdere.
        __________________

        Hvordan er denne søknaden formulert siden Solheim ikke klarer å vvurdere noe LSK allerede har vurdert?Dette er jo rett og slett helt sinnsykt!
        Badekar
        http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

        Kommentar

        • morten
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 2156

          #24
          Opprinnelig skrevet av Kopperud
          Må stole på klubbene
          NFFs informasjonssjef, Roger Solheim, sier det var vanskelig å anbefale arbeidstillatelse gitt det Lillestrøm skrev i sin søknad.
          - Lillestrøm har opplyst at det er lite sannsynlig at spilleren vil bli benyttet før sommeren. Det har vi videreformidlet til UDI, sier Solheim til Nettavisen.

          Er jo ikke rart han ikke får spille noe før sommeren, NFF har jo ike latt han få være i landet så han har fått trent med klubben, han må jo trene får å få spille.

          Det det burde stått i søknaden er jo Om dere (NFF) får ut fingern så er Diamanten vår klar til seriestart!
          Badekar
          http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

          Kommentar

          • RoyVaadal
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2004
            • 4055

            #25
            Moderatormelding:

            Jeg låser denne tråden, i hvert fall midlertidig.
            Det er vanskelig å se forskjell på denne tråden og Diomande-tråden for øyeblikket. Da holder det med en tråd.
            RoyVaadal.

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎