Baron kan få sparken

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • jove
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2004
    • 476

    Baron kan få sparken



    Baron kan få sparken i LSK
    Forza LSK
  • RSP
    Moderator
    • Aug 2004
    • 10498

    #2
    La oss håpe at det ikke kommer til det ! Etter min mening er Baron kanskje tippeligaens beste keeper. Ok, noen tabbemål - men også den høyeste redningsprosent av alle. Men - en tredje keeper i stallen hadde vært bra, og sannsynligvis fått Baron til å skjerpe seg ytterligere !

    Kommentar

    • jove
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2004
      • 476

      #3
      Noen som har noen ide hvorfor de skal sparke han ??
      Forza LSK

      Kommentar

      • Trofast kanari
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Feb 2004
        • 355

        #4
        ER VEL FORDI HAN ALDRI
        TRENER OG KANSKJE IKKE ER
        DEN SOM ER MEST MOTIVERT.
        HAN ER VEL IKKE DEN SOM GIR
        MEST FOR LAGET UTENOM BANEN HELLER.
        SYND FOR JEG LIKERN MEN JEG SKJØNNER
        LILLESTRØM.

        Kommentar

        • Grusom B
          Generalissimo Bellisimo
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6248

          #5
          Det ville være en skam å sparke ham. Man må ha forståelse for at han kommer fra en annen kultur, og dermed ikke kan forvente seg de samme holdningene som fra en nordmann(de fleste utenlandske managere som har hentet norske spillere skryter av nettopp holdningene). At han burde ta fotballen mer seriøst er det vel egentlig ingen som er uenige i, men før man går til drastiske skritt, bør man la det nye treningsteamet prøve å gjøre noe med de eventuelle problemene. Det ville være skammelig å kaste ut en spiller som kanskje er det største talentet vi har hatt i klubben de siste 20 årene, og spesielt håpløst ville det være å ikke få noe igjen for ham. Og det var omtrent alt jeg ville si.
          Ni principe ni rey...

          D10S!

          Kommentar

          • Trofast kanari
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2004
            • 355

            #6
            står litt om det på disse linkene


            Kommentar

            • *LILLESTRØM SK*
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • May 2004
              • 166

              #7
              Han har skjerpet seg i det siste, istede for å sutre til media har han nå valgt og overbevise klubben på trening. Ser ut som han faktik har lært av blemmene av å vise seg i media, og da har han full støtte fra meg.
              Å tenke før man snakker, er som og tørke seg i ræva før man driter

              Kommentar

              • RSP
                Moderator
                • Aug 2004
                • 10498

                #8
                Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)
                Det ville være en skam å sparke ham. Man må ha forståelse for at han kommer fra en annen kultur, og dermed ikke kan forvente seg de samme holdningene som fra en nordmann(de fleste utenlandske managere som har hentet norske spillere skryter av nettopp holdningene). At han burde ta fotballen mer seriøst er det vel egentlig ingen som er uenige i, men før man går til drastiske skritt, bør man la det nye treningsteamet prøve å gjøre noe med de eventuelle problemene. Det ville være skammelig å kaste ut en spiller som kanskje er det største talentet vi har hatt i klubben de siste 20 årene, og spesielt håpløst ville det være å ikke få noe igjen for ham. Og det var omtrent alt jeg ville si.
                100 % enig ! En god løsning hadde vært å skaffe en god keeper til, slik at Baron får reell konkurranse. For uansett kulturbakgrunn - en real konkurranse om plassen skjerper alle !

                Kommentar

                • Leif A
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 3962

                  #9
                  Antagelig er jeg litt mer optimist en realist, men det virker på meg som om dette er en smule blåst opp i RB.
                  På meg virker det som om RB er så negativt innstilt til LSK for tiden, at de forsøker å lage en konflikt som muligens ikke eksisterer.

                  Såvidt jeg klarer å lese, så uttaler begge parter at Baron fortsatt er LSK-spiller. I tillegg uttaler Uwe at han har hatt en fantastisk innsats på de siste treningene.

                  Kanskje Erlandsens uttalelse om at Baron ikke har utviklet seg slik som ønsket, er en tilbakemelding på Erlandsens egne evner, og at Baron blomstrer under en ny trener?

                  (Gjett hva jeg håper på... :P )
                  Knurr...

                  Kommentar

                  • RSP
                    Moderator
                    • Aug 2004
                    • 10498

                    #10
                    Deilig å registrere at så mange av fansen er enige...la oss håpe at Emille har fått seg en vekker, uttalelsen om god innsats på de siste treningene tyder på det ! Og da har LSK en kjempekeeper i 2005 !

                    Kommentar

                    • sitteplassuporter
                      Juniormedlem
                      Ferskenpels
                      • Oct 2004
                      • 1

                      #11
                      Røsler kan ikke finne på å sparke Baron, han er Lillestrøms (nesten)desidert beste spiller. Da mister jeg (nesten) respekten for Røsler før han har kommet i gang

                      Kommentar

                      • KimFL
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2003
                        • 1410

                        #12
                        Røsler kan ikke finne på å sparke Baron, han er Lillestrøms (nesten)desidert beste spiller. Da mister jeg (nesten) respekten for Røsler før han har kommet i gang
                        Det er jo ikke Rösler som sparker ham da, hvis så skjer, det er i så fall ledelsen i klubben. Rösler uttalte seg jo at han ikke visste hva, og hvorfor.

                        Og hvis Baron skulle få sparken, så har nok ledelsen en god grunn til det. Og det kommer de nok til å informere om hvis det skjer.

                        Selv håper jeg selvfølgelig at det ikke skjer....


                        mvh
                        KimFL

                        Kommentar

                        • trigz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 7054

                          #13
                          Barons heller labre profesjonalitet på mange områder er nok godt kjent for de fleste, og det overrasker hvertfall ikke meg at Uwe ikke tolererer slikt. Emille er en fantastisk keeper på sitt beste, men i år har han nesten ikke trent sammenhengende i en uke i strekk. I tillegg har blemmene vært flere enn tidligere, og jeg ble direkte forbannet når jeg hørte at han hadde gått på byen og bælma øl samme kveld som klubben røyk ut av cupen mot Lyn. Slikt er ikke greit.

                          Uwe kommer til å profesjonalisere klubben på alle områder gjennom å kreve like stor seriøsitet av alle andre som han har selv, og det kommer i det lange løp til å gavne klubben. Dersom den nye keeperen får kontrakt tviler jeg på at Baron blir, selvom jeg håper det. Det vil uansett være en mistillitserklæring at LSK henter en ny, meget god keeper, men kanskje er det nettopp et tupp i ræva Baron trenger for å kickstarte karrieren sin. Jeg er like glad i fyren som alle andre, men han må gjøre noe med holdningene sine eller ta konsekvensene av dem.
                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                          Kommentar

                          • pondus73
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Feb 2004
                            • 612

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av trigz
                            Det vil uansett være en mistillitserklæring at LSK henter en ny, meget god keeper, men kanskje er det nettopp et tupp i ræva Baron trenger for å kickstarte karrieren sin.
                            jeg er helt uenig i at dette er ett mistillitsforslag mot Baron!!! Klubben skal som du sier profesjonaliseres på alle plan og dermed er det å ha konkurranse på alle plasser viktig!! Og da mener jeg reel konkurranse, noe det overhode ikke har vært på keeperplassen vår nå. For selv om Misund har vært kanskje eliteserien beste andrekeeper har han i år, føler jeg, vist at han ikke er en reel konkurrent til Baron!. Jeg mener at vi har ett like stort keeperproblem dersom Baron blir borte for da blir det heller ingen reel konkurranse på keeperplassen. Så for Fuglas del så håper jeg seriøst at vi beholder Baron og at vi signer Shabaan som en utfordrer som førstekeeper!. For jeg tror vel ikke at noen vil få klippekort under den nye treneren, eller hva Üwe?????
                            Det som er litt dumt er at vi har Misund på ny kontrakt, jeg tenker at vi hadde vært bedre tjent med å en ung tredjekeeper som kan lære av disse to keeperne som sloss om plass på førstelaget.

                            La oss beholde Baron og få inn Shabaan så får vi kanskje eliteseriens beste keeperduo!!!!!!!
                            ------eLSKe-------

                            Kommentar

                            • hertz
                              Medlem
                              Hoffnarr
                              • Jan 2004
                              • 57

                              #15
                              Aldri stol på en fyllikk, de lover å lover å tar.....
                              HAT

                              Kommentar

                              • RSP
                                Moderator
                                • Aug 2004
                                • 10498

                                #16
                                quote]
                                La oss beholde Baron og få inn Shabaan så får vi kanskje eliteseriens beste keeperduo!!!!!!![/quote]

                                Veldig enig i det du sier her. Jeg synes forøvrig at ting tyder på at Baron har tatt signalene, og er i ferd med å bedre holdninger på trening osv. Med en seriøs og reell konkurranse om keeperplassen vil begge (Baron + evt. Shabaan) måtte være på tå hev hele tiden og prestere - til beste for LSK !

                                Kommentar

                                • ON
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2004
                                  • 3639

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av trigz
                                  Barons heller labre profesjonalitet på mange områder er nok godt kjent for de fleste, og det overrasker hvertfall ikke meg at Uwe ikke tolererer slikt. Emille er en fantastisk keeper på sitt beste, men i år har han nesten ikke trent sammenhengende i en uke i strekk. I tillegg har blemmene vært flere enn tidligere, og jeg ble direkte forbannet når jeg hørte at han hadde gått på byen og bælma øl samme kveld som klubben røyk ut av cupen mot Lyn. Slikt er ikke greit.

                                  Uwe kommer til å profesjonalisere klubben på alle områder gjennom å kreve like stor seriøsitet av alle andre som han har selv, og det kommer i det lange løp til å gavne klubben. Dersom den nye keeperen får kontrakt tviler jeg på at Baron blir, selvom jeg håper det. Det vil uansett være en mistillitserklæring at LSK henter en ny, meget god keeper, men kanskje er det nettopp et tupp i ræva Baron trenger for å kickstarte karrieren sin. Jeg er like glad i fyren som alle andre, men han må gjøre noe med holdningene sine eller ta konsekvensene av dem.
                                  Veldig enig med deg,veldig synd vis vi mister Baron, I TOPPFORM, hadde han hevdet seg i premier league/serie a osv, og det mener jeg.

                                  Problemet er bare at Baron kun er i toppform når han selv føler for det,
                                  og at trener lite.

                                  Jeg håper, at Baron har skjerpet seg, vis han har gjort det, og vis han har skjerpet seg så mye på trening som mange sier, og han går innfor å kjempe om den plassen, så er jeg sikker på at styret beholder Baron,vis han godtar at vi får inn en keeper til.

                                  Vis vi får begge Shaaban og Baron har vi norges beste keeper par, og det vil også bidra til å gjøre både B og S bedre, de må konkurrere hele tiden,trener den ene lite eller får en skade,er i dårlig form, så har vi da alltid en GOD keeper vi kan sette innpå, og den keeperen er også da hypp på å vise hva han er god for så han får starte neste kamp.

                                  Ja til Shaaban og Baron, og jeg vil også gjerne ha Jansen som 3 keeper.

                                  -Nordby

                                  Kommentar

                                  Working...
                                  😀
                                  😂
                                  🥰
                                  😘
                                  🤢
                                  😎
                                  😞
                                  😡
                                  👍
                                  👎