LSK - Lyn, 2. april, Marbella + Marbella-oppholdet generelt

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sparwasser
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3185

    LSK - Lyn, 2. april, Marbella + Marbella-oppholdet generelt

    Ser på LSK.no at kanarifuglene flyr til varmere strøk for å møte pappa-guttene fra Lyn.

    Noen som har mer info om selve kampen eller LSKs opphold på den spanske
    solkysten?
    Last edited by sparwasser; 23.03.2007, 19:52.
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

    #2
    Det ble sagt at LSK jobba med å få en kamp til der nede mot ett spansk lag, noen som vet om det ble noe av?
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

    Kommentar

    • mr.Jordbakke
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 3845

      #3
      Håper det spilles uten dommer...
      NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

      Mvh
      Mr.Jordbakke

      Kommentar

      • xeR
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 11206

        #4
        Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
        Håper det spilles uten dommer...
        Hva skjer om vi får rødt kort mot lyn da, blir hele laget utesteng i 4 serierunder?

        Skal jo ikke kødde med Lyn, det er jo tross alt bedriftslaget til NFF.
        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

        Kommentar

        • sparwasser
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 3185

          #5
          Fra nyhetstråden:

          Sakset fra papirutgaven til RB om LSKs opphold på Marbella:

          " I dag (tirsdag) skal LSK gjennomføre to treningsøkter før laget møter Racing Portuense fra spansk segunda B (nivå tre) onsdag ettermiddag".

          "Racing ligger som nummer tre i sin divisjon, men har sterke resultater i lignende treningsmatcher. De har blant annet spilt 2-2 mot Pasching fra Østerrike i vinter, og holdt også selveste Valencia til to jevne kamper i cupen i fjor".

          Kommentar

          • Kopperud
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2006
            • 1697

            #6
            sakset fra nyhetstråden:

            Takhøyde på treningene
            (Estepona). Tirsdag ble temperaturen på treningsfeltet skrudd opp noen hakk. I forhold til mandagens rolige stemning viser spillerne nå at de kniver hardt om plassene mot Fredrikstad 9. april.
            Av: Ole Kristian Bakkene

            - Vi skal hele tiden ha takhøyde og tenning på våre treninger. Spillerne skal få lov til å være forbanna på hverandre samtidig som de utrykker det. Etter treninga er de alltid venner igjen. Det er da vi har oppnådd noe riktig, sier Tom Nordlie til LSK.no.
            - Intensitet og konkurranseinnstinkt går hånd i hånd. Vi vil få situasjoner der spillerne blir uenige, og det er bare positivt så lenge de lar det ligge på treningsfeltet. Da blir også treningen mer realistisk overfor kampsituasjoner.
            Kasey Wehrman og Espen Søgård var begge ivrige overfor hverandre når en avgjørelse gikk i favør av den ene. Likevel var begge gode kamerater etter treningen var ferdig. Begge smilte om kapp med sola som tittet fram ved flere anledninger.
            Kamp mot Racing Portuense
            Onsdag møter LSK det spanske laget Racing Portuense fra segunda B som er nivå tre i Spania. Racing ligger i skrivende stund på tredjeplass i sin divisjon. For kort tid siden spilte det spanske laget mot storlaget Valencia som slet hardt med å komme seg videre i den spanske cupen. Valencia vant til slutt 2-1 etter to kamper.
            - Jeg vet veldig lite om de, men jeg vet at de er et ballbesittende lag. Jeg forbereder laget uansett i forhold til våre egne relasjoner. Vi skal spille vårt eget spill. Vi skal trene på det vi skal gjøre når vi endelig kommer i gang med serien.
            Kampen spilles på samme treningsfelt som spillerne skrøyt stort av på mandagens trening. Kampstart er 17:30, og LSK.no vil dekke kampen. Dagen i dag gikk med til forberedelser, og ettermiddagsøkten ble brukt til lett jogging.
            - Vi fikk en fin løpetur, og gutta viser at de er vårkåte hingster. De gleder seg enormt til seriestarten, sier assistenttrener Cato Bakkemo.
            Viktor bedre
            Været var tirsdag bedre enn mandagens regnfylte trening. Med opp mot 20 grader i skyggen fikk spillerne boltre seg på den grønne gressmatta. Pål Steffen Andresen fortsatte med opptreningen igjen etter injeksjonen han fikk i den ene akillesen, og Viktor Bjarki Arnarsson var med på hele treningen. Han kunne fortelle etterpå at alt føltes bedre i forhold til mandagens trening.
            - Jeg fikk en vidunderbehandling av vår fysioterapeut i går kveld, og føler at ting allerede er bedre, men jeg har fortsatt noen smerter i lysken, forteller islendingen.
            Tom Nordlie var selv fornøyd med tirsdagens økt.
            - Vi hadde en veldig bra trening hvor vi øvde på pasningsspill og en del offensive ting som vi ønsker at spillerne skal lære seg. Nok en fin dag her i Spania, sier Tom som fikk støtte av høyreback Dan Anton Johansen.
            - Treningene oser det kvalitet av. Jeg er veldig glad for at vi har fått muligheten til å gjøre oss klare for serien her nede i Spania.
            13 dager er igjen til ballen sparkes i gang på Åråsen mot Fredrikstad. Østfold-laget spilte i dag treningskamp mot Sandefjord som de vant 1-0.
            Ultras Felt C 2005x2015

            Lillestrøm & Bajen

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎