Bilder LSK 3-0 FFK!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Seb.R
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 4159

    Bilder LSK 3-0 FFK!

    Da ligger allerede bildene fra gårsdagens seriestart ute.

    Da underskrevne også har begynt å ta bilder for KFL, har vi (Glenn og jeg) mulighet for fotografere fra flere vinkler, noe som resulterer i et bedre, og ikke minst (!) større galleri.

    Klikk her:


    Noen smakebiter:








    Last edited by Håkon Henriksen; 10.04.2007, 10:17. Begrunnelse: Flyttet litt på bildene :)
    www.sebastianramsland.com
    www.twitter.com/sebramsland
  • Lars
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6156

    #2
    Dere har sikkert hørt det en million ganger, men gode ting kan ikke sies for ofte:

    Dere gjør en kanonjobb for Kanari-Fansen. Utrolig fett at vi har dyktige fotografer som leverer en haug med bilder fra så godt som hver eneste match. Som vi sier her i Norge: Kredd!

    Kommentar

    • Trondeo
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jun 2005
      • 3062

      #3
      Dere er så flinke så

      Men når man trykker på bildet som er på toppen av denne siden kommer man til bilde nummer 52. Vet det er sånn fordi det er bildet som brukes på toppen her, men for noen/mange uoppmerksomme folk vil de muligens gå glipp av de 51 bildene som kommer før. Bare en liten oppvekker.

      Kommentar

      • Franken
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2004
        • 1036

        #4
        Fine bilder. I hvert fall de jeg giddet se på. Personlig synes jeg over 100 bilder fra en kamp er vel mye. Litt mer kritisk til hvilke som ble lagt ut tror jeg kunne vært en tanke. Bedre med de 50 beste bildene, enn å fylle opp med bilder bare for å fylle opp?

        Bare en tanke
        Fra Baillsund

        Kommentar

        • André
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2006
          • 419

          #5
          syns mye bilder er kjempe bra jeg. Fotografen/ene gjør en kjempe jobb.

          kredd.
          Your life
          A game
          turn it up, turn it up!

          Kommentar

          • ChriZza
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 4265

            #6
            Enig,kjempe bra med mye bilder! -Eneste er at det kunne vært bra med thumbnails, så man slipper å bla igjennom alle om man f.eks vil finne igjen et bilde.

            Kommentar

            • Fugl1120
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 3528

              #7
              Om du husker hvor bildet ligger er det ikke værre enn å skifte ut tallet bakerst i URL'en, da det er det tallet som forandrer seg ettersom du bytter bilde. Synes det er herlig med masse bilder, og håper dere fortsetter med det gode arbeidet dere gjør.
              Lauken er vår venn!

              Kommentar

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎