Karakterbok #2/07: Odd-LSK (15. april)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • RSP
    Moderator
    • Aug 2004
    • 10498

    #21
    Opprinnelig skrevet av Vicarious
    Riise som midtbanespiller på rundens lag var en tydelig forutinntatt avgjørelse av fotballgeniet Semb. I mine øyne var Riise en skuffelse i går.
    Aftenpostens papirutgave i går hadde Riise som banens beste. (Dette kun til opplysning. Dessverre fikk jeg ikke sett kampen, så jeg har ikke har noe syn på saken.)

    Kommentar

    • Vicarious
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2006
      • 391

      #22
      Opprinnelig skrevet av chrissp
      Man kan ikke holde på med å skifte ut spillere annenhver gang. Først var Kiko meget god mot FFK, mens Kasey gjorde et mindre bra innhopp. Så er det Kiko som gjør en litt svak kamp, mens Kasey gjør det bra når han kommer inn.

      Å bytte hver eneste gang, har jeg ingen tro på. Spillere må få lov til å ha en dårlig dag de også, og så dårlig var Kiko ikke. Hvis de skal byttes ut bør de ha levert svakt i minst i et par kamper på rad.

      Vi har ingen garanti for at Kasey gjør det bra neste gang, og jeg kan ikke se at potensialet hans totalt sett er større enn Kikos.
      Vel, så dårlig var ikke Kasey mot FFK heller. Jeg mener at Kasey er vår beste mann på defensiv midtbane og at han derfor, spesielt i lys av at han var BB mot Odd, bør spille mot Strømsgodset. Forøvrig er jeg enig i at vi i størst mulig grad bør holde på en fast 3'er på midtbanen. Den 3'eren bør være Søgård/Kiko - Wehrmann - Brenne.

      Opprinnelig skrevet av RSP
      Aftenpostens papirutgave i går hadde Riise som banens beste. (Dette kun til opplysning. Dessverre fikk jeg ikke sett kampen, så jeg har ikke har noe syn på saken.)
      Da tipper jeg Aftenpostens journalist baserte seg på fotballextra i poenggivningen sin. Riise var ikke BB mot Odd.

      Kommentar

      • MortenA
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2007
        • 3352

        #23
        Mener Brenne og Søgård forsvarer plassene sine. Wehrmann og Keiko kjemper om den sentrale midtbanerollen, og jeg holder Keiko et lite hakk foran. Wehrmann har for liten radius.
        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

        Kommentar

        • dIsTurBeD
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2004
          • 668

          #24
          Opprinnelig skrevet av MortenA
          Mener Brenne og Søgård forsvarer plassene sine. Wehrmann og Keiko kjemper om den sentrale midtbanerollen, og jeg holder Keiko et lite hakk foran. Wehrmann har for liten radius.
          Hvis vi sender Keiko utpå, da kan vi snakke om liten radius...

          Kommentar

          • trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7029

            #25
            Jeg synes vel at Kikos innsats som indreløper i de to seriekampene gjør ham høyaktuell i den posisjonen. Alltid bra med konkurranse, også for Søgård/Brenne.

            Wehrman er et perfekt anker når han har dagen, selv med mindre rekkevidde enn Mouelhi. Mouelhi imponerte ikke i Wehrmans posisjon mot Odd.

            Uansett et luksusproblem. For noen år siden var Vegard Grislingås et alternativ til førsteelleveren, jeg bare nevner det...
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎