Galleriet på KFL's sider til neste år

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Gull-i-2004
    Medlem
    Møteplager
    • Jan 2004
    • 87

    Galleriet på KFL's sider til neste år

    Hei og hopp, Fugla på topp (...den fant jeg på sjæl...)

    Jeg håper av hele mitt hjerte at vi kan skilte med et galleri neste år som faktisk blir oppdatert for hver kamp i første påfølgende uke.

    Slik det nå er, synes jeg nesten det er litt ille. Hva grunnen til det er, er i grunn ikke så farlig. Det som er farlig, er at vi må skjerpe dette her.
    KFL har jo tatt ansikts-løftning på siten, og da må faen meg også resten av siden sitte.
    Både galleriet og tabellen må oppdateres så raskt som mulig...

    Hvis ansvarshavende ikke har kapasitet til å opprettholde siden i forhold til bilder og tabeller, så må det inn forsterkninger...

    Ikke sur eder og galle, men bare et tipz om å bli oppfattet seriøst av utenforstående
    Rösler-Lindahl følger Fugla også i 2005 mot seriegull
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

    #2
    Helt enig. Det er noe vi skal ta tak i neste år. Vi har nå en fotograf som skal ta bilder for oss, men tror Petter og Lasse skulle fikse et nytt galleri oppsett. men det skal bli forbedringer neste år. Jeg skal også prøve, så lenge det er mulig, og lage en film av kanari-fansen fra hver kamp jeg er på.

    Kommentar

    • rEPPA
      *****istrator
      • Nov 2003
      • 3928

      #3
      Tanken med det nye galleriet er at det skal bli mer integrert med designet på den nye sidene som kommer før neste sesong. Da blir det opp til alle som tar bilder på matchene om de vil legge det ut på www.kfl.no.

      Tabellen er oppdatert. Etter jul fjerner vi tabellen og legger inn de to lagene som rykket opp og fjerner de to som rykket ned. Vi starter med blanke ark!
      www.kfl.no/debatt

      Kommentar

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎