Kasteruller...........

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Mic
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Nov 2004
    • 120

    Kasteruller...........

    Hva skjer med kasterullene...?? Dette var jo et av våre kjennemerker før.
    Sinnsykt kult å se på, og ga litt ekstra stemning da spillerne annkom banen. Har snakket med flere supportere fra andre klubber, som syntes det var dritkult med kasterullene våre i gult og svart.
    Er det prisen det skorter på??
    The dubble i 2014
  • Tony
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 4737

    #2
    Det er vel kanskje den dyrest formen for tifo, hvis du ser bortifra pyroteknikk.
    Og dessuten blir det ganske kjedelig hvis vi skal ha kasteruller hve rgang. Det er kult med kasteruller, men man bør begrense bruken.

    Men det blir kasteruller neste år også, garantert!

    Også har noen forslag eller spørsmål eller vil være med i tifo gruppa, send din forespørsel til tifo@kanari-fansen.no

    Kommentar

    • Håkon Henriksen
      Administrator
      • Nov 2003
      • 6411

      #3
      Selg de fordømte kasterullene 5 kr stykket........

      Så blir det bra...
      Håkon Henriksen
      -
      Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
      -
      ALT FOR FUGLA

      Kommentar

      • RuneK
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2003
        • 861

        #4
        Hei Mic

        Kasteruller er et veldig godt tillegg for en god tifo, men det vil nok ikke være den type tifo vi i Tifo gruppen kommer til å satse mye på i år heller.
        Dette er litt pga prisnivået på rullene og at vi ønsker å uttrykke oss i form av OH og bannere.

        Sesongen 2005 skal og vil bli et bedre år for kanari fansen med bla ny tribune og gode forutsentninger for sinnsyke tifo.

        Har noen flere ideer eller forslag så kan dere sende dette til tifo@kanari-fansen.no eller kontakte oss på telefon.


        Forza Fugla 2005
        Støtt FuglaTifo
        Kontonr: 6201 05 41919

        Kommentar

        • elsker78
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Jan 2004
          • 217

          #5
          HeiHei

          Jeg syns vi må ha mere av sånne store bannere.slik som i cupen mot Lyn og mot brann og RBK. fredrikstad kampen var jo skikkelig bra. mega stort banner. jeg stiller meg disponibel til og hjelpe til hvis dere lager sånne til neste år. Er det mulig?
          nr 7


          Kommentar

          • elsker78
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Jan 2004
            • 217

            #6
            Hva med og prøve og skaffe spnsorer til tifoen vår da. Jeg mener ikke at vi skal reklamere for dem,men at de legger i litt penger for oss. slik at dere kan lage KJEMPE STORE tifo show. syns det er kult når dere har lagt noe i det og at dere får det til på alle tribunene. Sinnsykt bra trøkk med syngingen også.
            Har dere i tifo gruppa sett den tifo gruppa til landslaget lagde. den var skikkelig stor og sinnsykt bra. kanskje noe sånn hadde vært en ide?den størellsen mener jeg.
            Hadde vært gøy og pissa på Enga til neste år
            Ikke sant?
            nr 7


            Kommentar

            • RuneK
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2003
              • 861

              #7
              Opprinnelig skrevet av elsker78
              HeiHei

              Jeg syns vi må ha mere av sånne store bannere.slik som i cupen mot Lyn og mot brann og RBK. fredrikstad kampen var jo skikkelig bra. mega stort banner. jeg stiller meg disponibel til og hjelpe til hvis dere lager sånne til neste år. Er det mulig?
              Vi kommer garantert til å ha store bannere/ OH i år også om ikke dobbelt så store. Vi kommer også til å ha noe for en hver kamp uansett hvilket lag vi møter.

              Glad for den hjelpen vi kan få siden dette er vannvittig mye arbeid for den lille gruppen vi er i dag.

              Vi kommer også til å legge ut bedre info om Tifo gruppa, med kontakt data, og tider vi er å finne på lokalene.

              Vi høres :wink:

              Ta kontakt med oss via e-post eller ring.
              Støtt FuglaTifo
              Kontonr: 6201 05 41919

              Kommentar

              • RuneK
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2003
                • 861

                #8
                Gleder meg at du er med, send oss dine kontakt data pr e-post.
                Så tar vi kontakt nærmere. Vi jobber mandag 06.12 kl. 17:00 på lokalene
                i gamle Robo tribunen. Bruk den grå inngangen på baksiden hvis du tar deg en tur.

                Dette året skal vi bryne oss på seriøst bra Tifo

                Støtt fugla bli med å ta i et tak en gang alle mann!!!
                Støtt FuglaTifo
                Kontonr: 6201 05 41919

                Kommentar

                • ketil
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Feb 2004
                  • 246

                  #9
                  Kasteruller er kjedelig. Hvis Tifolket begynner å tenke bannere og overheads, så har de min ordentlige fulle støtte. Lover virkelig bra spør du meg!

                  Kommentar

                  • Ola
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 1651

                    #10
                    For å bruke en vel anvendt klisjè her på forumet; "ikke for å banne i kjerka men..."

                    Hva om vi tenker annerledes? Hva om vi ser mer til England og mindre til Italia? Hva om vi ser mer mot England og opprinnelig, konservativ supporterkultur og mindre mot Brøndby, AIK, Hammarby, Klanen og alle andre "henge-seg-på-en-bølge-supporterklubbene?

                    Jeg tenker da på mer synging, mindre tifo... Altså at vi står frem og sier at "tifo er ikke noe prioritert område i KFL, vi prioriterer stående synging for flest mulig og generelt mest og best tribunetrøkk"!!

                    Hvorfor ikke begge deler? Vel, da har vi hvertfall ryggdekning for hvorfor vi ikke er bedre enn vi er på nettopp tifo. Men mine meninger er definitivt ingen fasit, mer en tankevekker og grunnlag for diskusjon.

                    God helg!

                    Kommentar

                    • RuneK
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2003
                      • 861

                      #11
                      Skal prøve å gi et kort svar på hvorfor vi ønsker TIFO.

                      Vi ønsker seff. at alle støtter laget med bra sanger og høyt trøkk, men vi tror at laget får den ekstra tenningen som trengs og ikke minst en liten stolt følelse av å se hva fansen gjør for å støtte dem som lag eller som enkelt personer.

                      Alle dvs publikum , supportere og laget ønsker en spesiell ramme og en opplevelse når det er kamp. Derfor tror jeg ikke at man kan velge bort noen av de faktorene som gjør hver kamp til en spesiell opplevelse.

                      Jeg skal ikke skryte på oss noe vi ikke kan holde, men jeg tror vi denne gangen skal kunne si at nå skal vi ta igjen på denne fronten.
                      Dette er året som fugla virkelig skal synes og legges merke til med ny tribune og en sterkere tifo gruppe.

                      Vi har allerede begynt arbeidet med neste års tifo og jeg håper at alle som har mulighet en gang i mellom tar seg tid til et lite besøk for å se hva vi gjør og hvordan vi jobber. Vi har et forbedrings potensiale på 300%
                      så ikke nøl med å ta kontakt med oss.

                      Ellers bra tilbakemelding!!!
                      Støtt FuglaTifo
                      Kontonr: 6201 05 41919

                      Kommentar

                      • Bolsen3
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2004
                        • 1061

                        #12
                        Ja takk begge deler sier jeg!!

                        Kommentar

                        • King_Raymond
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 4987

                          #13
                          Flere overheads og bannere hadde vært flott ja, har dere fått løst problemet med plassmangel for å lage svære OH`er eller er det fortsatt like vanskelig å finne lokaler?
                          Ultras Felt C Lillestrøm

                          Kommentar

                          • RuneK
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2003
                            • 861

                            #14
                            Vi har på en måte løst plass mangelen ved at vi har lånt et stort lager lokale på Bryn ved et par anledninger.
                            Dette lokalet har vi lånt gratis av beskjente, men kan ikke kalles en god løsning.

                            Vi trenger fortsatt tips om ledige lokaler med god takhøyde med store grunnflater.

                            Vi kommer til å leie idrettshaller o.l de gangene vi lager større OH enn
                            200 kvm. Våre planer denne sesongen er å lage OH i størrelser som er nærmere 1000 kvm ( 60m * 15m) og håper da at flest mulig kanaris stiller opp for å hjelpe med maling etc.

                            RKvalheim
                            tifo@kanari-fansen.no
                            Støtt FuglaTifo
                            Kontonr: 6201 05 41919

                            Kommentar

                            • ON
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2004
                              • 3639

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av elsker78
                              HeiHei

                              Jeg syns vi må ha mere av sånne store bannere.slik som i cupen mot Lyn og mot brann og RBK. fredrikstad kampen var jo skikkelig bra. mega stort banner. jeg stiller meg disponibel til og hjelpe til hvis dere lager sånne til neste år. Er det mulig?
                              Hvorfor har du plutselig begynnt å skrive DERE Morten? Trodde du var en del av tifo-gruppa? :?

                              Kommentar

                              • elsker78
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Jan 2004
                                • 217

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Nordby
                                Opprinnelig skrevet av elsker78
                                HeiHei

                                Jeg syns vi må ha mere av sånne store bannere.slik som i cupen mot Lyn og mot brann og RBK. fredrikstad kampen var jo skikkelig bra. mega stort banner. jeg stiller meg disponibel til og hjelpe til hvis dere lager sånne til neste år. Er det mulig?
                                Hvorfor har du plutselig begynnt å skrive DERE Morten? Trodde du var en del av tifo-gruppa? :?
                                Hei og hopp lille Ole!

                                skal jeg ta en lille Ole Ole vits? NEI får ta den siden jeg....hehehe
                                Jeg var full da jeg skrev det,okey?
                                godt nok svar?
                                nr 7


                                Kommentar

                                • ON
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2004
                                  • 3639

                                  #17
                                  Hmmm ja da...Fint at du sa ifra, har jeg god tid på meg til å komme med en Thai-Morten vits til 6 desember

                                  Kommentar

                                  • elsker78
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Jan 2004
                                    • 217

                                    #18
                                    Opprinnelig skrevet av Nordby
                                    Hmmm ja da...Fint at du sa ifra, har jeg god tid på meg til å komme med en Thai-Morten vits til 6 desember
                                    Bring it on Ole. :evil:
                                    Jeg har ingenting å skjule jeg.
                                    nr 7


                                    Kommentar

                                    • scages
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2003
                                      • 1292

                                      #19
                                      Kasteruller er en helt grei form for tifo.
                                      Det beste hadde vært å kjørt noen skikkelige kaos tifoer, med allt som hører med; ruller, konffeti, flagg, to-stangs, røykbomber og selvsagt bluss!!!!
                                      Bota sendes til styret

                                      Kommentar

                                      • Tony
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 4737

                                        #20
                                        røykbomber og selvsagt bluss!!!!
                                        Bota sendes til styret
                                        Hør hør!

                                        Må bare gjøre noe med de j****** kameraene som henger over oss først. Gjerne noe ala denne her, fra PSG



                                        Bakgrunnen for den sinnsyke blussinga her er at PSG har fått en ny sikkerhetssjef som har lagt et forbud mot pyrotknikk og en av sjefene i PSG hadde kommet med en lite heldig uttalelse som låt som følger:

                                        "Etter at vi har utestengt iesse elementene konstaterer jeg at det ikke har vært pyro på tribunene"

                                        Kommentar

                                        Working...