Vif 2- Lsk 2

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sparwasser
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3185

    #21
    Opprinnelig skrevet av semper fi
    Noen som vet når kampen spilles? Hører rykter om at den spilles torsdag 5/7 klokken 18:00 på voldsløkka? Noen som kan avkrefte/bekrefte?
    Bekreftes.




    Noen som skal på matchen?

    Kommentar

    • chrissp
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2004
      • 2403

      #22
      Opprinnelig skrevet av sparwasser
      Bekreftes.




      Noen som skal på matchen?
      Tar meg nok en tur sammen med datter`n min. Spørs om jeg får sett hele kampen. Flere fugler som skal?
      Bølerkanaris

      Kommentar

      • semper fi
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2005
        • 823

        #23
        Jeg kommer, om så med paraply...
        -After Dark Ultras-

        Kommentar

        • Gjest

          #24
          Vi spiller med et rent juniorlag eller?
          A-lagsgutta er vel alle på ferie..

          Kommentar

          • Rønnern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6690

            #25
            Kampen flyttet til Valle Kunstgress!

            Voldsløkka er stengt og dagens kamp går derfor på Valle Kunstgress. Dette i følge hemmelige, men velinformerte kilder...
            Mvh Ronnie "The Runner"
            LSK for alltid

            Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

            Kommentar

            • sparwasser
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jun 2005
              • 3185

              #26
              Opprinnelig skrevet av Rønnern
              Voldsløkka er stengt og dagens kamp går derfor på Valle Kunstgress. Dette i følge hemmelige, men velinformerte kilder...
              Hemmelig kilde:

              Kommentar

              • chrissp
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2004
                • 2403

                #27
                Opprinnelig skrevet av semper fi
                Jeg kommer, om så med paraply...
                Det tror jeg er lurt....
                Bølerkanaris

                Kommentar

                • semper fi
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • May 2005
                  • 823

                  #28
                  Jeg kom dessverre uten paraply, og tok derfor kvelden ved pause. Da var stillingen 2-1 til søpla. Lillestrøm tok ledelsen etter et nydelig angrep på venstresiden. VIF kom dessverre tilbake og putta 2 før pause. En jevnspilt omgang der Vif var det førende laget det første kvarteret, og våre gutter tok komandoen utover omgangen. Lagoppstilling kan jeg dessverre ikke hjelpe dere med da jeg var mest opptatt av å finne meg et tre å søke dekning under ved presentasjonen. Skuffende oppmøte av fuglafolk kan jeg imidlertid meddele.
                  -After Dark Ultras-

                  Kommentar

                  • chrissp
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2004
                    • 2403

                    #29
                    Jeg kom uten paraply også, men drøyde den til andre omgang. Da tok jeg og lillemor en liten sykkeltur opp blant de verste stedene i hele Oslo.

                    Andre omgang forløp uten mål til noen av lagene og LSK tapte dermed 2-1 mot Søpla 2.

                    Det burde likevel blitt minst uavgjort, etter det jeg oppfattet som 2-3 store sjanser til LSK i andre omgang i tillegg til 2-3 mindre. På overtid fikk LSK et frispark rett utenfor 16, som ble skutt rett i fanget på Søplas keeper. Så fikk LSK en sjanse til fra rundt 20 meter uten at heller det ble noe av.

                    Men som sagt, LSK burde fått minst uavgjort lenge før 90 minutter. LSK var det førende lag, og hadde fortjent både 1 og 2 mål i andre omgang.

                    Kunne dessverre ikke se noen andre fugler, men jeg og min datter benyttet anledningen til å synge "Forza fugla", "Elska og forhatte", "Heia heia heia kanaris" og ikke minst den store schlageren her i huset om dagen, "Du går aldri aleine til Åråsen".
                    Bølerkanaris

                    Kommentar

                    • semper fi
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2005
                      • 823

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av chrissp
                      Jeg kom uten paraply også, men drøyde den til andre omgang. Da tok jeg og lillemor en liten sykkeltur opp blant de verste stedene i hele Oslo.

                      Andre omgang forløp uten mål til noen av lagene og LSK tapte dermed 2-1 mot Søpla 2.

                      Det burde likevel blitt minst uavgjort, etter det jeg oppfattet som 2-3 store sjanser til LSK i andre omgang i tillegg til 2-3 mindre. På overtid fikk LSK et frispark rett utenfor 16, som ble skutt rett i fanget på Søplas keeper. Så fikk LSK en sjanse til fra rundt 20 meter uten at heller det ble noe av.

                      Men som sagt, LSK burde fått minst uavgjort lenge før 90 minutter. LSK var det førende lag, og hadde fortjent både 1 og 2 mål i andre omgang.

                      Kunne dessverre ikke se noen andre fugler, men jeg og min datter benyttet anledningen til å synge "Forza fugla", "Elska og forhatte", "Heia heia heia kanaris" og ikke minst den store schlageren her i huset om dagen, "Du går aldri aleine til Åråsen".
                      Bra jobba. Jeg tar andre omgang neste gang, hvis du tar første. Tror været er bedre i 2.omgangene.:???:
                      -After Dark Ultras-

                      Kommentar

                      • HSft
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2004
                        • 6075

                        #31
                        Ser at spilleren som lagde målet vårt var Ciise Aadan Abshir. Vi har tydeligvis hentet en 21 åring fra tanzania... Noen som har fått med seg dette før? det er helt nytt for meg. Arbeidstillatelse? Var dette en offisiell 2.div kamp? har han kontrakt?

                        Kommentar

                        • Kopperud
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2006
                          • 1697

                          #32
                          Veit ikke mye, men litt, Han kom i vinter en gang, har spilt en god del 3.div kamper å scort mange mål.
                          Ultras Felt C 2005x2015

                          Lillestrøm & Bajen

                          Kommentar

                          • Martin Olsen
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Jan 2007
                            • 186

                            #33
                            Cisse Aadan Abshir, født 1986. er fra Somalia har 9A-landskamper og scoret 2 mål. som 18 åring. Spilte blant annet VM-kvallik mot Ghana. Han har spilt proff i Tanzania som 17 åring ble også Seriemester der. Kom i Fjor sommer som Asylsøker fra Somalia Bodde i Mogadishu ( Ikke Verdens fredligste by akkurat). Som asylsøker så kan han ikke spille proffesjonell fotball, derfor spiller han 2 & 3 Div fotball. 11 mål i 3.Div og scoret sitt første i 2.Div. Reiser til uken på Landslagssamling med Norges Somalia spillere. Somalia har ikke noe Landslag for tiden grunnet Krig. Det er en turnering i Stockholm der Norges Somaliere, møter de svenske, Danske, Engelske og noen flere land.

                            Kommentar

                            • Kjell.T.Ring
                              Poll St. Ring
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Dec 2005
                              • 11796

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av Martin Olsen
                              Cisse Aadan Abshir, født 1986. er fra Somalia har 9A-landskamper og scoret 2 mål. som 18 åring. Spilte blant annet VM-kvallik mot Ghana. Han har spilt proff i Tanzania som 17 åring ble også Seriemester der. Kom i Fjor sommer som Asylsøker fra Somalia Bodde i Mogadishu ( Ikke Verdens fredligste by akkurat). Som asylsøker så kan han ikke spille proffesjonell fotball, derfor spiller han 2 & 3 Div fotball. 11 mål i 3.Div og scoret sitt første i 2.Div. Reiser til uken på Landslagssamling med Norges Somalia spillere. Somalia har ikke noe Landslag for tiden grunnet Krig. Det er en turnering i Stockholm der Norges Somaliere, møter de svenske, Danske, Engelske og noen flere land.
                              Dette virker jo som kan være en interessant spiller. Noen som vet hva slags ferdigheter han har?
                              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                              Kommentar

                              • xeR
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Jan 2004
                                • 11206

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                                Dette virker jo som kan være en interessant spiller. Noen som vet hva slags ferdigheter han har?
                                Jeg vil anta at han besitter fotballferdigheter

                                Synd, han kommer aldri til å spille for A-laget vårt da han ikke vil få arbeidstillatelse. Lillestrøm kan ikke garantere at han blir en nøkkelspiller og da setter jo NFF/UDI foten ned..
                                Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                Kommentar

                                • Guling
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jun 2004
                                  • 484

                                  #36
                                  Opprinnelig skrevet av xeR
                                  Jeg vil anta at han besitter fotballferdigheter

                                  Synd, han kommer aldri til å spille for A-laget vårt da han ikke vil få arbeidstillatelse. Lillestrøm kan ikke garantere at han blir en nøkkelspiller og da setter jo NFF/UDI foten ned..
                                  Martin Olsen skriver at han har A-landskamper, så her kan vi da ha en sak - med mindre han refererte til det "norske somaliske" landslaget.

                                  Kommentar

                                  Working...
                                  😀
                                  😂
                                  🥰
                                  😘
                                  🤢
                                  😎
                                  😞
                                  😡
                                  👍
                                  👎