Landslagskanaris 2007

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

    Opprinnelig skrevet av Robin-lsk
    Otto skulle ha vert norsk. også psa, kippe, johnsen i forsvar, da hadde det blitt 0 mål i mot

    Kippe kan du bare glemme å få inn i forsvarsrekka til Hareide... Han er frosset ut og slipper nok ikke inn før det står mellom han og Gro Espeseth..
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

    Kommentar

    • MortenA
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2007
      • 3352

      Tror Kippe takker nei til landslaget etter Malta om underet ikke skulle skje og vi går til EM. Måten han har blitt behandlet av hareide på er under enhver kritikk, og jeg tror eneste grunn til at han har svelget kamelene er fordi han gjerne ville ha med seg EM. Nå som det toget er gått håper jeg han ber Hareide finne en erstatter.
      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

      Kommentar

      • CFD
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2004
        • 2319

        Når Kippe blir årets forsvarer og ikke engang spiller på landslaget så er det noe galt. Selv brannfans synes kippe ville vært en god erstatter for Hangeland. Du har muskelgutter i Kippe og hagen ,men de er desverre ikke så raske og kunne fort blitt løpt ifra.
        Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

        Kommentar

        • Hamburg & Kanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 3006

          Med tanke på at den norske midtbanen blir så til de grader overkjørt, synes jeg det er rart at Espen Søgård ikke får prøve seg.

          Jeg synes ikke at Kippe skal si nei til Hareide, selv om det hadde vært på sin plass etter å ha blitt behandlet latterlig unfair av vestlendingen. Han burde vente til vestlendingen får sparken endelig, da bør en ny trener gi han plassen til Hangeland.

          Og med tanke på at den mest tekniske midtbanespilleren Norge har ikke er med, mens smurfer som Tettey spiller 90 samfulle pinlige minutter og den elendige gamle hesteræva Vidar Riseth i det hele tatt får varme opp...

          Så er konklusjonen enkel.

          NFF må 1) bli kvitt Hareide ASAP og erstatte han med en trener som har det internasjonale nivået i blodet. Vi snakker Otto Rehhagel-standard. Leo Beenhakker. Bernt Schuster. Ingen nordmenn med som lar sine egne klubb-preferanser forstyrre utvalget av spillere. Som setter utpå læregutter i lagets viktigste kamper http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=185985
          2) jobbe langsiktig med å få frem noen nye keepere. Det finnes per idag ikke en NORSK keeper i eliteserien som holder Thorstvedt eller Grodås-nivå. Det er skandale, og resultat av manglende satsing fra NFF og klubbene.

          Med Norge ute av flere mesterskap på rad, kan man trygt si at Drillo- og til dels Semb-effekten er historie
          Last edited by Hamburg & Kanari; 19.11.2007, 14:50.
          LSK Norges beste lag

          Kommentar

          • Kanarifugl84
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2007
            • 2319

            Ønsker Solan lykke til som enslig spiss for Norge U21 i dagens EM-kvalik mot Estland U21 på Sør Arena. Gi oss et par lekre mål, Solan!!!

            Sannsynlig lagoppstilling:
            Lasse Staw (Fredrikstad) - Johan Lædre Bjørndal (Bodø/Glimt), Tore Reginiussen (Tromsø), Jørgen Horn (Vålerenga), Steffen Hagen (Odd Grenland) - Vadim Demidov (Hønefoss), Steinar Strømnes (Vålerenga) - Tarik Elyounoussi (Fredrikstad), Christer Kleiven (Start), Petter Bruer Hansen (Odd Grenland) - Tore Andreas Gundersen (Lillestrøm).

            Kommentar

            • hoyt
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2004
              • 2850

              Kampen kan forøvrig sees på TV2 Sport kl 1800.
              "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
              - Nosa

              Kommentar

              • vollafugl
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2006
                • 978

                Opprinnelig skrevet av MortenA
                Tror Kippe takker nei til landslaget etter Malta om underet ikke skulle skje og vi går til EM. Måten han har blitt behandlet av hareide på er under enhver kritikk, og jeg tror eneste grunn til at han har svelget kamelene er fordi han gjerne ville ha med seg EM. Nå som det toget er gått håper jeg han ber Hareide finne en erstatter.
                Dersom Norge hadde kvalifisert seg til EM, hadde Kippe så vidt jeg husker tjent mer enn 450 000. Det teller vel også med?

                Kommentar

                • hoyt
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2004
                  • 2850

                  Tore Andreas Gundersen måtte ut med skade etter 30 minutter i kampen mot Estland for U21 i dag. Vet ikke hvor alvorlig det er.
                  "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                  - Nosa

                  Kommentar

                  • heidar
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2004
                    • 2115

                    Gundersen ut etter 34 minutter, muligens med skade??? Noen som har sett kampen?
                    En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                    Endelig er mørketida over.

                    Kommentar

                    • heidar
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2004
                      • 2115

                      Occean spiller ikke fra start i Canadas kamp mot Sør-Afrika. På grunn av dette ligger Canada under 0-2 til pause.
                      En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                      Endelig er mørketida over.

                      Kommentar

                      • CFD
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 2319

                        Har du hørt noe om hvorfor? Skulle da tro at cupfinalen var en fin søknad til landslaget. Hvis treneren så kampen ,men det virker tvilsomt.
                        Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                        Kommentar

                        • heidar
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2004
                          • 2115

                          OO spilte den siste halvtimen på topp for Canada, men de tapte allikevel 0-2.
                          En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                          Endelig er mørketida over.

                          Kommentar

                          • MortenA
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2007
                            • 3352

                            Opprinnelig skrevet av vollafugl
                            Dersom Norge hadde kvalifisert seg til EM, hadde Kippe så vidt jeg husker tjent mer enn 450 000. Det teller vel også med?
                            Kippe tjente vel nok penger mens han var i Liverpool, så jeg tror nok ikke penger er motivasjonen hans. Ønsket om å få oppleve/spille i et EM var nok større.

                            Opprinnelig skrevet av heidar
                            Occean spiller ikke fra start i Canadas kamp mot Sør-Afrika. På grunn av dette ligger Canada under 0-2 til pause.
                            Noen som vet om en gammel keeperkjenning stod for Sør Afrika?
                            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                            Kommentar

                            • Henrik
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2006
                              • 2110

                              Opprinnelig skrevet av MortenA
                              Kippe tjente vel nok penger mens han var i Liverpool, så jeg tror nok ikke penger er motivasjonen hans. Ønsket om å få oppleve/spille i et EM var nok større.
                              Uten at jeg vet hva han tjente tviler jeg på at Kippe hadde en spesielt lukrativ kontrakt med Liverpool. Tjente sikkert bedre enn det han ville gjort her hjemme på den tiden, men ikke vanvittig mye.

                              Kommentar

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎