Vi følger Fugla Norge rundt!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Vegar Hjermundrud
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 423

    Vi følger Fugla Norge rundt!

    Les mer om turene denne våren:


    MOLDE -LSK SØNDAG 9/5 KL 1800 PÅ RØKKELØKKA

    BUSS T/R MOLDE KR 450,-. DETTE INKL OGSÅ FERJE OG EV BOMPENGER

    AVREISE : KL 0700 SØNDAG 9/5 FRA MARTINS

    Her har vi en sikkelig godtur på gang. Vi kjører en super dobbeldekker oppover med wc, video, salg av drikkevarer m.m. På bussen blir det også visning av en bråte fuglavideoer fra de siste tredve åra. Framme i Molde samles vi på puben på Alexandra Hotell (gamle Corner Pub). Her vil vi mingle litt med Tornekrattet før kampen. På stadion blir plasseringa som alltid på bortefeltet på den ene kortsida. Billettene kjøpes på stadion. Moldeturen er blitt den kanskje mest behagelige langturen. Forholdsvis kort avstand, bra veier, super buss, ok puber i Molde, kongetribune og fuglaseier gjør at ingen bør sitte hjemme denne søndagen!



    VIKING-LSK ONSDAG 12. MAI KL 1900 PÅ NYE VIKING STADION

    BUSS T/R STAVANGER KR 400,-.

    AVREISE : KL 0700 ONSDAG 12/5 FRA MARTINS.

    Vi kjører ogå her en buss med " alle rettigheter". I Rogaland luter det mot at vi tar en pubstopp i Sandnes, siden denne byen ligger like nær stadion som Stavanger. Hvilken pub det blir kommer vi tilbake til. På stadion samles vi på bortefeltet på den ene kortsida. Det skal bli sinnsykt spennende å ta det nye superstadionet i besiktigelse, endelig er vi kvitt den gamle møkkahaugen med navnet Stavanger Stadion.



    PÅMELDING TIL BUSSENE SKJER TIL :

    ARILD MYKLEBUST PÅ TLF 97531931

    JAN JENSEN PÅ TLF 41020689



    HUSK! Jan Jensen er også mannen å ringe hvis du lurer på fly, tog og hotellpriser rundt i Norges land. Han har hele tida full kontroll på hvilke tilbud som rører seg i markedet. Nå er det jo ekstremt mange billige flytilbud, noe som gjør at flere som vanligvis ikke ser fugla på bortebane tar turen allikevel.



    Vi minner også om turene til Skien på himmelspretten (torsdag 20/5) og Hamar på andre pinsedag (mandag 31/5). Her skal vi mobilisere så det suser. Mobilisering var også ordet for helgas meget vellykka Tromsøtur. Omkring 100 stykker tok turen til Ishavsbyen, noe som betyr at vi slo den gamle oppmøterekorden i Nord-Norge med glans. KFL takker alle som var med på å lage fotballfest i Tromsø. En MEGET stor takk til Isberget og Remi på Offside Pub for suveren gjestfrihet. Nå er det opp til DEG som leser dette å bevise at vi kan støtte fugla like bra på de andre stedene vi skal besøke.



    Vennlig hilsen Kanari-Fansen!
    Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!
  • Liakanari
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • May 2004
    • 181

    #2
    Hva er grunnen til at det nesten ikke blir buss til langturene i år?
    Vel vel, til Sogndal skal jeg uansett, drar dit den 17 sept, og overnatting er forlengst fikset!

    Kommentar

    • sniper
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 5254

      #3
      Opprinnelig skrevet av Liakanari
      Hva er grunnen til at det nesten ikke blir buss til langturene i år?
      Vel vel, til Sogndal skal jeg uansett, drar dit den 17 sept, og overnatting er forlengst fikset!
      Hvilke langturer er det du tenker på da? For som det står øverst i det første innlegget er dette VÅRENS turer, sommerens og høstens turer vil det selvfølgelig komme mere informasjon på etterhvert.

      Petter

      Kommentar

      • Tony
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4737

        #4
        Det vil bli satt opp bussturer til alle langturer utenom Viking, så hva du mente med det skjønner jeg ikke!

        Kommentar

        • Liakanari
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • May 2004
          • 181

          #5
          Beklager, beklager, stor misforståelse, hehe.
          Ble oppringt av Mykle istad og ble konfrontert med at jeg muligens hadde stilt tidenes dummeste spørsmål. Vel, sånn kan det gå.
          Ble kanskje bare en smule forvirret av de "Kanair-fansen"-greiene på forsiden...

          Men, allright, da blir det mye morro i år også!

          Kommentar

          • Liakanari
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • May 2004
            • 181

            #6
            Opprinnelig skrevet av Tony
            Det vil bli satt opp bussturer til alle langturer utenom Viking, så hva du mente med det skjønner jeg ikke!
            Skal til Stavanger også jeg. Blir første gang jeg tar fly for å se en Fugla-match, faktisk.

            Kommentar

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎