LSK 2 - Bærum: 1-4 (0-2)

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gilbert
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 3195

    LSK 2 - Bærum: 1-4 (0-2)

    Start-11'er:

    Otto Fredrikson
    Christoffer Jørgensen-Eirik Bertheussen-Dan Anton Johansen-Martin Husar
    Espen Søgård-Johan Petter Winsnes-Shkodran Rexhaj
    Karim Essediri-Arild Sundgot-Tore Andreas Gundersen

    Etter pause kom Jonas Kordahl inn for Shkodran. Etter 75 minutter kom Setar Salimi inn for Sundgot, mens Trym Bogen kom inn for Jørgensen og tok midtstopperplassen fra Danton, som gikk ut på høyre back.

    I første omgang hadde Sundgot to, om ikke tre, store sjanser der han klarte å skyte rett utafor målet, mens Gundersen kom aleine med keeper uten å skåre. Det gjorde derimot Bærum, som var et godt samspilt lag med fart og presisjon i kontringer og overganger. 0-1 etter 38 minutter og 0-2 etter 40 minutter (på noe som nærmest var et selvmål etter kluss inne i femmeteren). To minutter inn i annenomgang ga dagens debutant (?) Jørgensen (f. 1989) et altfor svakt og unødvendig tilbakespill til keeper; det ble plukka opp og satt inn av en av Bærums våkne og raske spisser. JP reduserte til 1-3 etter 63 minutter etter godt samspill mellom TAG på vingen og Sundgot i midten, før ballen gikk ut til JP, som fyrte løs omtrent fra seksten. Men det hjelper så lite når surr i forsvaret og en delvis utspilt, delvis fomlete keeper gjør at vi slipper inn et mål direkte på corner - i knehøyde - etter 68 minutter.

    Ingen utmerka seg spesielt i denne kampen med tanke på spill på A-laget, selv om JP, Espen, Danton på generelt grunnlag naturligvis er aktuelle, også etter innsats i denne kampen. Karim kan jeg ikke anbefale for noen første-11'er etter denne kampen, og hvordan en spiller med så gode individuelle ferdigheter som Martin klarer å virke så usikker og ubesluttsom er meg en gåte. Verken Eirik eller Otto er nærmere noen 11'er etter denne kampen.

    gilbert
    PS: Jeg posta denne først i nyhetstråden - noe annet tør jeg ikke etter å ha fått meg tildelt og være den stolte innehaver av to gule kort for å bryte MODs regler. Så hvis jeg plutselig er borte fra disse sidene og dere må klare dere uten mine bidrag og rapporter, så veit dere hvorfor - da er jeg utestengt. DS
    Last edited by RoyVaadal; 29.05.2007, 22:45. Begrunnelse: Hjelp med blå siteringsramme til en ellers dyktig gilbert.
  • BennyLem
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 2902

    #2
    De ber om "free-transfer"...

    Nok en skandalekamp skjønner jeg. Dette laget, med så mange gode spillere (på papiret) bør hevde seg i 2.-divisjon. Søgård, Sundgot, Winsnes, Danton og Karim har samtlige en rekke kamper på høyeste nivå. Husar også i sin hjemlige liga hvis jeg ikke tar feil. Gundersen er beskrevet som et stort talent.

    Da holder det ikke med 1-4 hjemme. Det mest påfallende er at dette laget har vært systematisk dårlig i det siste.

    Jeg har de siste ukene vært mer og mer kritisk til bredden i stallen, som jeg antok var historisk god, på samme måte som i fjor. Tydeligvis ikke. Det er mye daukjøtt. Det er minst to stykker som står på min transferliste (på vei bort). Det er Karim og Otto, selv om jeg frykter at begge blir.

    PS. Virker som om også 2.-laget savner Påsan, han var god de første matchene der i år.
    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

    Kommentar

    • Jan Banan
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2004
      • 809

      #3
      Det er rett og slett latterlig at vi kan få SÅ bank med et - på papiret - så bra lag. Her er det tydeligvis spillere som ikke forstår verdien ved å vise seg fram på 2. laget for å spille seg inn blandt de beste. Eller kanskje de rett og slett ikke gidder?
      - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

      Stuart Baxter har forstått det.

      Kommentar

      • KFL41
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2004
        • 3648

        #4
        Opprinnelig skrevet av gilbert
        PS: Jeg posta denne først i nyhetstråden - noe annet tør jeg ikke etter å ha fått meg tildelt og være den stolte innehaver av to gule kort for å bryte MODs regler. Så hvis jeg plutselig er borte fra disse sidene og dere må klare dere uten mine bidrag og rapporter, så veit dere hvorfor - da er jeg utestengt. DS
        Det skal langt mer til å bli utestengt. Du er den personen som gir mest konstruktive bidrag på forumet så å utestenge deg vil være mot all som heter fornuft. Men det er riktig å poste det i nyhetstråden først.

        Kommentar

        • Ketil Cantona
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6813

          #5
          Gudskjelov så er ungen syk i dag - derfor ble jeg hjemme.

          Ikke mye annet å si en FLAUT for et nesten tippeligalag!

          Kommentar

          Working...