LSK 2-Steinkjer

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • heidar
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2121

    LSK 2-Steinkjer

    Andrefugla leder, sjokkerende nok 3-0 over Steinkjer etter en drøy halvtime. 2 mål av Påsan, og ett av TAG. Laget: Otto - Danton,Bertheussen,JPW,Husar - Arnarsson,Kasey,Søgård - Essediri,TAG,Påsan

    Kampen kan følges her : http://www.rb.no/fotball/live/
    En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

    Endelig er mørketida over.
  • JhnY
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2005
    • 975

    #2
    Opprinnelig skrevet av heidar
    Andrefugla leder, sjokkerende nok 3-0 over Steinkjer etter en drøy halvtime. 2 mål av Påsan, og ett av TAG. Laget: Otto - Danton,Bertheussen,JPW,Husar - Arnarsson,Kasey,Søgård - Essediri,TAG,Påsan

    Kampen kan følges her : http://www.rb.no/fotball/live/

    21min Mål til Lillestrøm 2 3 - 0 Tore Andreas Gundersen
    Innlegg fra høyre som Gundersen bredsider inn.


    8min Mål til Lillestrøm 2 2 - 0 Pål Strand
    Lillestrøm kontrer og Gundersen finner Pål Strand som scorer sitt andre for dagen.

    2minMål til Lillestrøm 2 1 - 0 Pål Strand
    Lillestrøm får en kjempestart. Gundersen blir lagt ned inne i feltet og dommeren dømmer straffe. Strand scorer sikkert

    Kommentar

    • aspelund
      Medlem
      Møteplager
      • Apr 2006
      • 78

      #3
      Lillestrøm 2 - Steinkjer 3-1
      Otto Fredrikson mister ballen på en corner og etter mye klabb og babb i feltet kan Eek sette ballen i åpent mål fra fem meter.

      Kommentar

      • Serbern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 5496

        #4
        Mål til Lillestrøm 2 4 - 1 Tore Andreas Gundersen

        corner fra Essediri på bakerste stolpe.

        Kommentar

        • Serbern
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 5496

          #5
          2 mål og 2 "assist" av Gundersen er bra, kanskje han snart skal få sjansen på a-laget?

          Kommentar

          • aspelund
            Medlem
            Møteplager
            • Apr 2006
            • 78

            #6
            Lillestrøm 2 - Steinkjer
            Mål til Lillestrøm 2 5-1 Tore Andreas Gundersen
            Gundersen sitt tredje mål er et faktum. Han får en enkel oppgave etter at Husar gjør alt selv, dribler av et par mann og spiller frem Gundersen som setter ballen i åpent mål.

            SLUTT
            Last edited by aspelund; 11.06.2007, 19:19.

            Kommentar

            • gilbert
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 3192

              #7
              Kampfakta

              Fra nyhetstråden:

              Kampen gikk fra 18.30 (mandag 11. juni) på KGB. Steinkjer, som lå ett poeng foran LSK 2 før kampen (merk at andrefugla bare hadde seks spilte kamper), stilte i for dem noe uheldige røde drakter, gitt gårsdagens begivenheter.

              Startoppstilling:

              Otto
              Danton-Eirik-JP-Martin
              Espen-Kasey-Viktor
              Karim-Tore Andreas-Pål

              Ved pause kom Christoffer Jørgensen inn for Eirik, som dro litt på den ene foten. Danton gikk inn som midtstopper, og Chris tok høyre back. Midtveis i andre omgang kom Jørgen Slorafoss inn for Pål (begge unggutta greide seg bra). Fem-seks minutter før full tid (for lite tid til å markere seg) kom Henrik Viktor Hansen (sønn av Nils Ottar Hansen, med spilletid for A-laget for en del år siden) inn for Viktor Bjarki Arnarsson.

              1-0 etter 1 minutt, straffe av Pål etter at TAG blir felt bakfra på vei inn i seksten.
              2-0 etter 7 minutter, Pål etter kombinasjon med TAG på venstresida.
              3-0 etter 19 minutter, TAG etter innlegg fra Påls HØYREfot (fra høyre).
              3-1 etter 54 minutter etter glipp av Otto på corner.
              4-1 etter 65 minutter ved TAG på corner fra Karim, fra venstre.
              5-1 etter 71 minutter ved TAG, servert på sølvfat etter at Martin hadde gjort alt fra midtstreken og inn til femmeter.

              Se for øvrig andre(s) meldinger og kommentarer i egen kamptråd - "under streken".

              gilbert

              Kommentar

              • Rønnern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6690

                #8
                Dagens kamp bød på flere positive bekreftelser. Påsan er i knallform og er dominant nok en gang. Grodås bør la tommelfingeren gå varm når han skal tazte dagens kampresymé til Nordlie. Påsan er klar for å starte kampen mot søpla. Den mannen går inn i 2. lagskampene med en innstilling som var utenkelig for et år siden. Herlig Pål!

                En annen spiller som nok en gang overbeviser og tar tak er Kasey. For et overblikk, for en ro og en herlig fighterinnstilling. Plassen på sentral midtbane er din Kasey. Ingen tvil.

                Gunda er involvert i alle LSKs mål og det alene må føre ham ett hakk opp på rangstigen i forhold til mulige innhopp på a-laget. Nå var det riktignok ikke stor motstand i dag, men han er aktiv, arbeidsom og hissig på grøten. Når andre (f.eks. Fetsundrånern) sender pasning når man selv bør avslutte, avslutter Gunda når han er i nærheten av mål. Jakter avslutninger hele tiden.

                Dagens overraskelse er Martin som spiller en knallgod kamp, etter en litt fomlende åpning, lykkes han med mye og spiller etterhvert med en enorm selvtillit. Roper på ballen, søker rom og er veldig spillbar som en offensiv venstreback og til tider oppførte han seg mer som spiss enn som back. Mulig avtalen med Ham-Kam har gjort at han nå kan slappe av litt vel vitende om at han langt på vei har fått det klarlagt at Arne ønsker å bruke ham og det som venstre kantspiller.

                Om ikke skuffelse, så var Eirik overraskende mye på etterskudd i dag. Fremdeles herlig arrogant og med en selvtillit Diallo verdig, men ikke like dominerende som vi er vant til å se ham. Slet med å vinne duellene, noe som vanligvis er hans force.

                Karim er fremdeles vaksinert mot å jobbe defensivt og virker å være på en annen planet enn resten av laget. Ikke kan han skylde på at han ikke skjønner språket og ikke får med seg beskjeder heller. Grodan var som vanlig positiv i sin innstilling til å pushe ham på banen, men litt ansvar må Karim ta selv også. Ikke ta returløp bare når han blir bedt om det...
                Mvh Ronnie "The Runner"
                LSK for alltid

                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                Kommentar

                • BennyLem
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 2902

                  #9
                  Påsan hever 2.-laget (også)

                  Jeg noterer meg at 2.-laget endelig hever seg igjen. Vil ikke tro det er tilfeldig at det skjer samtidig som at Påsan er tilbake der. Han var BB for 2.-laget de to første matchene i år også.

                  Det er også gledelig at han matches på den plassen han er best, kant, og ikke på indreløper han har spilt på tidligere en del ganger i år.

                  Påsan er har vært god i innhoppene (+ den ene matchen fra start) i TL, best på 2.-laget i år (som har vært langt bedre med han på banen enn uten), bland de beste på treningsleiren før start (i følge RB). I tillegg er han en lojal spiller, som alltid gir alt, og aldri klager, tross mange (ufortjente) skuffelser de siste årene.

                  Tom Nordlie: De fotballfaglige "bevisene" er entydige. Påsan må starte mot VIF!
                  Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                  Kommentar

                  • reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13272

                    #10
                    Takk for fint referat! Ehhmmm.. Har T A Gundersen fått det offisielle kallenavnet "Gunda"? Kampreferatene begynner å minne mer og mer om en nokså løssluppen fyllefest blant litt eldre sosialklienter (påsan, gunda og biffen)...

                    Kommentar

                    • Lars
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6156

                      #11
                      Tror ikke kallenavnet Gunda er spesielt utbredt. ;-)

                      Av det jeg har hørt blir han kalt Gunders en del. Riktignok mer en forkortelse enn et kallenavn.

                      Kommentar

                      • Ola
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2003
                        • 1651

                        #12
                        Utmerket Viktor seg? Kan han bli en mann fra start for A-laget i år?

                        Kommentar

                        • danny
                          Juniormedlem
                          Bøffelpromp
                          • Sep 2006
                          • 17

                          #13
                          ..

                          var en god første halvtime idag..så slappet guttene mer av til pause...2 omgang fikk steinkjer, et mål og blåste litt liv i kampen..otto burde kanskje ha tatt dn..steinkjer kunne fort lagd spenning i kampen da, hadde 2 store sjangser..mn så kom husar på et raid over over hele banen, og la den ferdig scortet inn til gundersen..
                          en veldig god prestasjon av han husar
                          håper han utvikler seg god i ham kam..

                          husar, og påsan var best idag..de andre på det jevne..
                          biffen slet litt idag, p.g.a en skade i foten han fikk tidlig i kampen..
                          gikk ut me pause..
                          synes otto har vært usikker i d siste, han er ik nært heinz sitt nivå..

                          MEN VELDIG BRA MED EN SEIER; EN STUND SIDEN SIST..

                          Kommentar

                          • Rønnern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6690

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Ola
                            Utmerket Viktor seg? Kan han bli en mann fra start for A-laget i år?
                            Viktor utmerket seg ikke positivt nei. Så ut som om han ikke hadde ork i det hele tatt. Jobbet dårlig uten ball, dog mer ivrig med ball i beina. Har bra teknikk, men skaden hans har tydeligvis satt ham langt tilbake og jeg tror han ennå sliter litt...
                            Mvh Ronnie "The Runner"
                            LSK for alltid

                            Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                            Kommentar

                            • Mocanari
                              Medlem
                              Hoffnarr
                              • Jan 2004
                              • 51

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av reka
                              Takk for fint referat! Ehhmmm.. Har T A Gundersen fått det offisielle kallenavnet "Gunda"? Kampreferatene begynner å minne mer og mer om en nokså løssluppen fyllefest blant litt eldre sosialklienter (påsan, gunda og biffen)...
                              Og disse innsigelsene kommer fra mannen som kaller seg "reka".... ;-)

                              Kommentar

                              • gilbert
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 3192

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                Dagens kamp bød på flere positive bekreftelser. Påsan er i knallform og er dominant nok en gang. Grodås bør la tommelfingeren gå varm når han skal tazte dagens kampresymé til Nordlie. Påsan er klar for å starte kampen mot søpla. Den mannen går inn i 2. lagskampene med en innstilling som var utenkelig for et år siden. Herlig Pål!
                                ...
                                Dagens overraskelse er Martin som spiller en knallgod kamp, etter en litt fomlende åpning, lykkes han med mye og spiller etterhvert med en enorm selvtillit. Roper på ballen, søker rom og er veldig spillbar som en offensiv venstreback og til tider oppførte han seg mer som spiss enn som back. Mulig avtalen med Ham-Kam har gjort at han nå kan slappe av litt vel vitende om at han langt på vei har fått det klarlagt at Arne ønsker å bruke ham og det som venstre kantspiller
                                Helt enig i at Pål har en flott innstilling og gjør gode prestasjoner på andrelaget, og minst bør få faste innhopp - på venstre ving, ikke som indreløper - på A-laget. Jeg er litt mer usikker på å la ham starte, men jeg ønsker inderlig gjerne å se ham lykkes hvis han får starte - jeg er litt i tvil om nivået holder i tippeligaen, og trolig ikke i 90 minutter. Det siste gjelder også Kasey, som jeg også er enig med deg om, men jeg har altfor ofte sett at han ikke holder en hel kamp på toppnivå.

                                For meg var Gundersens prestasjoner og innsats det mest oppløftende. Martin viste etter min vurdering det han "pleier", men lyktes nok med mer i dag, både et flott skudd keeperen med nød og neppe klarerte til corner, og det "ferdigskåra" 5-1 målet til Gundersen. Jeg synes jeg har sett Martin prøve på det han fikk til (bedre i dag) mange ganger før: Han er knallgod, med vilje, innsats, driv, stor fart og god teknikk når det gjelder å storme gjennom og inn i midten mot sekstenmeteren, og kan ofte stoppes bare med ufine midler. Det han derimot fortsatt nesten totalt mangler selvtillit på er å utfordre en-mot-en bakfra, da går ballen nesten alltid tilbake til keeper eller til JP. Heller ikke kommer han til innlegg fra sida, men foretrekker nesten alltid å gå innover - og der er han sterk og god, men han kunne variere mer, også med innlegg fra krittstreken, innleggsfoten er god.

                                Jeg har sjelden sett en spiller med så gode individuelle egenskaper (fart, teknikk, duellstyrke, vilje, hodestyrke, pasninger, skuddbein og innleggsfot) virke så usikker og tafatt som Martin ofte har vært. Jeg håper virkelig han får et gjennombrudd som kantspiller i Ham-Kam og kommer tilbake til Fugla med selvtillit, norskkunnskaper (én dag i uka i Lillestrøm, bl.a. med norskkurs) og kamperfaring fra norsk fotball på (relativt) høyt nivå - vi kan ikke gi fra oss TO så gode backer (kantspiller) på kort tid uten å ha fått ut potensialet deres (Cyril Kali).

                                Karim legger gode dødballer og endel gode innlegg, men innsatsen og viljen er merkelig fraværende.

                                gilbert

                                Kommentar

                                • hoyt
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2004
                                  • 2850

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Lars
                                  Tror ikke kallenavnet Gunda er spesielt utbredt. ;-)

                                  Av det jeg har hørt blir han kalt Gunders en del. Riktignok mer en forkortelse enn et kallenavn.
                                  Mitt forslag er Solan Gundersen
                                  "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                                  - Nosa

                                  Kommentar

                                  Working...
                                  😀
                                  😂
                                  🥰
                                  😘
                                  🤢
                                  😎
                                  😞
                                  😡
                                  👍
                                  👎