[Etter] LSK - vif søndag 17. juni kl. 20.00 på Åråsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • erlando
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2006
    • 858

    Opprinnelig skrevet av Ballkunstneren

    4-3-3:

    Problemet med denne formasjonen som jeg ser det er at det er en kontringsformasjon. Tror kansje heller at en 4-5-1 med offensive kant spillere ville fungert bedre.
    Same shit, different name.

    Overgangen fra når en 4-3-3 blir en 4-5-1 og omvendt er veldig flytende - spesielt hvis man går for en '4-5-1 med offensive kantspillere'

    Kan ikke akkurat se noen forskjell på '4-5-1 med offensive kantspillere' og '4-3-3 med kantspillere med defensivt ansvar' (som man kan kalle Tom sin formasjon og hvor latsabben Essediri derfor er redusert til å tusle over banen halvveis ut i opplesinga av lagoppstillinga).
    Ja til pause i pausen!

    Kommentar

    • Ballkunstneren
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2006
      • 780

      Opprinnelig skrevet av erlando
      Same shit, different name.

      Overgangen fra når en 4-3-3 blir en 4-5-1 og omvendt er veldig flytende - spesielt hvis man går for en '4-5-1 med offensive kantspillere'

      Kan ikke akkurat se noen forskjell på '4-5-1 med offensive kantspillere' og '4-3-3 med kantspillere med defensivt ansvar' (som man kan kalle Tom sin formasjon og hvor latsabben Essediri derfor er redusert til å tusle over banen halvveis ut i opplesinga av lagoppstillinga).
      Kantspillerene kommer seg litt lenger ned og kan dermed starte lenger unna forsvarspillerene og komme seg opp i fart eller de kan velge å presse bakrommet med en gang motstanderen mister ballen.. Å komme på raske løp bakfra er mye mer effektivt enn å stå kant sånn som vi så i forrige kamp i hvertfall..

      Kommentar

      • iL
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 10771

        Opprinnelig skrevet av AG-3
        Jeg bare må fortelle om noe jeg opplevde i dag. Etter å levd meg gjennom tidenes værste mandag med sammenhengende hets fra alle jeg har snakket med, satte jeg kursen mot Indre Østfold etter endt arbeidsdag i hovedstaden. Mentalt dehydrert etter tapet og generellt deppa. På Enebakkveien, rett før Vik, holdt jeg på å kjøre i grøfta! Der, i veikanten, sto ei lita jente på 8-10 år mutters alene i veikanten og vifta med et stort LSK-flagg til alle bilene som kjørte forbi. Som en stolt soldat sto den lille jenta rakrygget og viste flagget til oss! Jentungen viste der og da det vi andre også skal ta med oss videre uansett hva som har skjedd; Mot, ære og stolthet!
        Lille Kanarijente: Du redda dagen min! Takk!
        Du gjorde nemlig en litt rusten og lei Kanari stolt.

        wow det der står det respekt av!
        Kanarifugla flyr høyt i år!

        Kommentar

        • Ghostwriter
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2006
          • 254

          Etter å ha lest all frustrasjon i denne tråden har jeg bare 1 ting å si:

          Det er bra vi taper mot Vif når vi først skal tape. Det er ikke de vi skal kjempe med om gullet.

          Kommentar

          • gamle-perta
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2004
            • 2418

            Opprinnelig skrevet av Ghostwriter
            Det er bra vi taper mot Vif når vi først skal tape. Det er ikke de vi skal kjempe med om gullet.
            Skal vi kjempe om gullet bør vi ikke tape for noen...

            Mvh
            gammer`n
            Mvh
            Gammer´n (Per T)

            Kommentar

            • Ghostwriter
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2006
              • 254

              Opprinnelig skrevet av gamle-perta
              Skal vi kjempe om gullet bør vi ikke tape for noen...

              Mvh
              gammer`n
              Det var en stikker til den kommentaren fra Rekdal når de tapte mot oss i 2005.

              Kommentar

              • Trondeo
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 3062

                Det er i motbakke ting går oppover!

                Kommentar

                Working...